Hop til indhold
Statler

GP flytteri

Recommended Posts

Hej, Ja sry er sku nysgerrig! Har lagt mærke til en del GPer lige pludselig flytter landsdel, er det del af jeres forretning eller ligger der mere tungt vejende årsager bag? Nu er det 3 gang jeg stryger et ønsket visit Pga. Flytning. Og ja jeg er ikke så hurtigt! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nogle danske piger, som rejser lidt rundt i landet, og så er de udenlandske som bliver sendt rundt over det hele af bagmanden. Mange af dem pga. dårlige anmeldelser her, og deraf manglende indtjening. Får en pige ikke penge nok i kassen, så må hun prøve en anden by, hvor hun ikke er kendt, og er det helt skidt, så skifter hun navn og/eller bytter annonce med en af bagmandens andre piger.
De danske piger som rejser rundt, er nok for at tilgodese alle i alle landsdele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 35 minutter siden:

Der er nogle danske piger, som rejser lidt rundt i landet, og så er de udenlandske som bliver sendt rundt over det hele af bagmanden. Mange af dem pga. dårlige anmeldelser her, og deraf manglende indtjening. Får en pige ikke penge nok i kassen, så må hun prøve en anden by, hvor hun ikke er kendt, og er det helt skidt, så skifter hun navn og/eller bytter annonce med en af bagmandens andre piger.
De danske piger som rejser rundt, er nok for at tilgodese alle i alle landsdele.

Der kan også sagtens være "ikke danske" piger der rejser rund for netop at pleje en større kunde kreds.

Det er ikke _alle_ der pr. definition oparbejder dårligt ry og rygte. Min erfaring siger mig det er ret individuelt. Der er bestemt også "danske" piger som har et ræderligt omdømme...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zieram skrev, for 16 minutter siden:

Der kan også sagtens være "ikke danske" piger der rejser rund for netop at pleje en større kunde kreds.

Det er ikke _alle_ der pr. definition oparbejder dårligt ry og rygte. Min erfaring siger mig det er ret individuelt. Der er bestemt også "danske" piger som har et ræderligt omdømme...

Ja absolut! Jeg skal ikke generalisere. De seriøse og populære udenlandske er selvfølgelig også interesseret i en så stor kundekreds som muligt - til glæde for mange.
Men jeg vurderer, at mange af de udenlandske bliver sendt rundt af bagmanden, og mange af dem, nok fordi de ikke helt leverer varen. Fordi de ikke har lyst til deres arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, den 15.8.2025 at 21:23:

Enig. Plus at vække nyhedens interesse i en anden by også spiller ind. Det gælder både danske og ikke-danske piger. De flytter ikke kun for at flygte fra et dårligt ry, selvom det selvfølgelig også forekommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, den 15.8.2025 at 21:23:

og så er de udenlandske som bliver sendt rundt over det hele af bagmanden

Bare for helhedens skyld, så kommer der også selvstændige piger fra udlandet, som er i Danmark i en kort periode og arbejder f.eks. en måned i hver landsdel inden de rejser igen.

Det er godt for business at tage rundt. Mange holder øje med "nye piger" og der er ikke så meget tid til at tænke sig om, hvis en lækker kvinde er på besøg i ens område en enkelt dag eller to.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor skulle man rejse rundt hvis det ikke er nødvendigt? Det er tid man kunne have brugt på noget andet. Jeg har på fornemmelsen at danske piger ikke går så meget op i om de "tilgodeser" alle i landet. Hvis det kører godt i København så bliver man da i København, ingen grund til at gøre det sværere for sig selv med lang transport tid og at være væk fra familie og venner? Bortset fra de brodne kar så tænker jeg det handler om kundegrundlag og om at være ny og frisk og spændende, uanset hvor pigerne er fra.

Det er nemmere for de udenlandske piger at rejse rundt. De danske piger har børn, familie og venner der de bor. For de udenlandske piger kan det være hip som hap hvor de arbejder fordi deres familie alligevel bor i f.eks. Spanien. Nogen af de udenlandske piger skal selv vælge et sted og der er venteliste, det har jeg set nogen gøre. De bliver ikke kommanderet rundt.

Dem der er her en enkelt gang eller i kort tid er jo nok ikke afhængige af faste kunder. Det har man i højere grad hvis man kommer her 3 måneder af gangen, flere gange om året, som mange jo gør, og som ikke skifter navne. Men man kan ofte komme til med det samme, uden forudgående aftale, også selv hvis de har gode anmeldelser. Jeg tænker det handler om efterspørgsel. Man kan selvfølgelig skabe mere efterspørgsel gennem konsistent god service men tænker ikke der er ubegrænset efterspørgsel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
latinas4ever skrev, 1 time siden:

Hvorfor skulle man rejse rundt hvis det ikke er nødvendigt? Det er tid man kunne have brugt på noget andet. Jeg har på fornemmelsen at danske piger ikke går så meget op i om de "tilgodeser" alle i landet. Hvis det kører godt i København så bliver man da i København, ingen grund til at gøre det sværere for sig selv med lang transport tid og at være væk fra familie og venner? Bortset fra de brodne kar så tænker jeg det handler om kundegrundlag og om at være ny og frisk og spændende, uanset hvor pigerne er fra.

Tror ikke du nødvendigvis har ret. Piger som Jennifer og DinaG har masser af faste kunder i en by, men vælger alligevel at rejse rundt for at tilgodese mænd i andre byer.  

Er man ikke ude i god tid, så er det jo nærmest umuligt, at få en tid hos DinaG uanset, hvor i landet hun er. Alligevel ankommer hun sent eftermiddag i en by og kører igen aftenen efter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan lige så godt handle om, at man som pige ønsker at finde et andet sted at være. Det kan være, at ens lejekontrakt er udløbet. Eller at man har besøgt et andet sted, der føles rart at være. Godt kollegaskab….. der kan være SÅ mange grunde, der intet har med dårligt rygte at gøre. I det civile arbejdsliv skifter man også arbejde en gang imellem uden af den grund at have udført sit arbejde dårligt. 

Knus

Anna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren - Aalborg skrev, for 7 timer siden:

Tror ikke du nødvendigvis har ret. Piger som Jennifer og DinaG har masser af faste kunder i en by, men vælger alligevel at rejse rundt for at tilgodese mænd i andre byer.  

Hvordan ved du hvorfor Jennifer rejser rundt? Kender du hende?

Ærgerligt hun ikke er her, så kunne vi have spurgt hende. Så vidt jeg husker arbejder hun kun 2-4 dage om måneden?

Det var et forsøg på at sige noget generelt og jeg mener stadig det er mere rigtigt end at danske GPer rejser rundt for at være flinke mod kunderne mens udenlandske GPer bliver sendt rundt. Hvis man vil forstå hvorfor må man vel se på flere forskellige situationer. Nogen har også andet arbejde, de har børn i forskellige aldre, m.m. Det kan jo også være lejen er tidsbegrænset, så skal man jo ligesom videre. Har hørt om en der bare ikke kunne lide en bestemt kollega. Der kan være flere årsager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden:

Det kan lige så godt handle om, at man som pige ønsker at finde et andet sted at være. Det kan være, at ens lejekontrakt er udløbet. Eller at man har besøgt et andet sted, der føles rart at være. Godt kollegaskab….. der kan være SÅ mange grunde, der intet har med dårligt rygte at gøre. I det civile arbejdsliv skifter man også arbejde en gang imellem uden af den grund at have udført sit arbejde dårligt. 

Knus

Anna

Ja selvfølgelig fuldt ud forståeligt. Nok også mig der føler det sådan lidt som ønsker der ikke kan indfries Pga. Logistik. Men jeg napper lige en tudekiks! :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
latinas4ever skrev, for 52 minutter siden:

Hvordan ved du hvorfor Jennifer rejser rundt? Kender du hende?

Ærgerligt hun ikke er her, så kunne vi have spurgt hende. Så vidt jeg husker arbejder hun kun 2-4 dage om måneden?

Det var et forsøg på at sige noget generelt og jeg mener stadig det er mere rigtigt end at danske GPer rejser rundt for at være flinke mod kunderne mens udenlandske GPer bliver sendt rundt.

Hvis Jennifer ikke ville være “flinke” mod sine jyske kunder, så kunne hun jo bare tage de 2-4 arbejdsdage på Sjælland. Jeg kender DinaG væsentlig bedre og hun rejser på ingen måde rundt fordi hun ikke kan få kunder nok et sted. Hun kan godt lide at komme rundt og i Støvring lejer DinaG såvel som Jennifer sig ind på motellet, så der er ikke noget med udfordringer med udløb af lejekontrakt eller noget, som tvinger dem til at finde et nyt sted. Det er af ganske almindelig lyst de rejser rundt, så du behøver ikke gøre det mere besværligt end som så. 

Men der kan sagtens ligge et økomisk incitament bag også, for ved at besøge flere byer, gør de sig også mere interessante når de kommer retur igen, og kunderne ser frem til, at de kommer tilbage. Så de fastholder måske flere kunder på den måde, selvom der måske også er flere udgifter ved at rejse rundt. 

Grunden til jeg reagerede er, at du ikke kan generalisere. De udenlandske er også vidt forskellige og bare fordi de skifter til en anden by, er det jo ikke ensbetydende med, at de bliver sendt rundt af en bagmand. 

Jeg har købt sex i over 25 år, så jeg har lært rigtig mange danske og udenlandske piger at kende, og jeg kender også branchen ganske godt efterhånden og alle dens fordomme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...