Hop til indhold

Recommended Posts

Refresh skrev, 1 time siden:

Jeg har mest erfaring fra de danske klinikker, der tæller det i hvert fald ikke med, med mindre pigen bader med, men jeg har taget bad 3-4 gange hos selvstændige og har aldrig været ude for at det talte med i tiden.

Jeg har heller aldrig været udsat for, at badet har talt med i tiden, men kan forstå på andre herinde, at det har de prøvet og derfor skrev jeg blot, at det var forskelligt fra GP til GP. 

Når jeg ankommer til en GP, så er jeg ren og nyvasket i forvejen, og så tager det altså ikke mange sekunder lige at få sæbet understellet m.v. ind, og få skyllet sæben af igen, og så et håndklæde om livet og ind til skønheden :) 

Redigeret af Søren - Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man bestiller/aftaler fx 30 min, skal pigen vel kunne regne med at de kan tage en ny gæst x antal minutter efter og det kan de jo ikke hvis en kunde bruger 10-15 minutter i badet efter de 30 min er gået medmindre der regnes med en ganske stor margin mellem hvert besøg.

Jeg ved det ikke, men har altid indkalkuleret badetiden som en del af den samlede tid. Så er der jo selvfølgelig gange hvor det er tydeligt at der ikke er nogen aftale efter ens besøg og hvor de søde piger lader forstå at man ikke behøver at have travlt - og det er super dejligt. Jeg regner det som en ubetalt service og giver ofte lidt drikkepenge til gengæld. Alle bliver så glade af noget extra:x

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 26 minutter siden:

Hvis man bestiller/aftaler fx 30 min, skal pigen vel kunne regne med at de kan tage en ny gæst x antal minutter efter og det kan de jo ikke hvis en kunde bruger 10-15 minutter i badet efter de 30 min er gået medmindre der regnes med en ganske stor margin mellem hvert besøg.

Det tager jo heller ikke 10-15 minutter for at tage et bad :) Og langt de fleste GP’er indregner også en tilpas margin mellem kunderne. De skal jo også selv lige i bad, spise, slappe af og gøre sig klar igen til næste aftale, som måske først er 30-45 minutter efter. 

Ved ikke hvilke GP’er du besøger, men jeg oplever aldrig et hastværk ved dem jeg besøger. Altid tid til snak og bad før og også efter, hvis der er behov for det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...