J@n38 86 Skrevet 15. August https://annoncelight.dk/showad/434595 Er der nogen der har mødt hende her og som kan fortælle lidt om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blond48 27 Skrevet 19. August Hende vil jeg ikke anbefale. Pigen er sød, men skulle lige have en pibe hash inden hun var klar. Trist! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 19. August Blond48 skrev, for 8 timer siden: Hende vil jeg ikke anbefale. Pigen er sød, men skulle lige have en pibe hash inden hun var klar. Trist! Har også været der. Meget beskidt og uhumsk. Hun har en del issues som hun heller ikke ligger skjul på. Og nej det er ikke hash hun ryger. Det fortalte hun mig selv da jeg forhørte mig. Det er noget andet og væsentligt dyrere. Og hun kan finde på at ringe dig op hvis du har skrevet en sms og spørge om du har kokain. Så nej selv om hun er en sød stakkel kan jeg ikke anbefale et besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 54 Skrevet 21. August Jeg var også forbi hende, i telefonen var hun sød og imødekommende og fik hurtigt en aftale på plads, men da jeg ankom var hun ret påvirket, og kunne dårlig snakke eller holde sig oppe, og det var ret tydelig hun havde nogle problemer hun gik og tumlede med i sin hverdag, så jeg takkede pænt nej og gik igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg