Hop til indhold
J@n38

Fræk pige til kærestesex

Recommended Posts

Hende vil jeg ikke anbefale. Pigen er sød, men skulle lige have en pibe hash inden hun var klar. Trist!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blond48 skrev, for 8 timer siden:

Hende vil jeg ikke anbefale. Pigen er sød, men skulle lige have en pibe hash inden hun var klar. Trist!

Har også været der. Meget beskidt og uhumsk. Hun har en del issues som hun heller ikke ligger skjul på. Og nej det er ikke hash hun ryger. Det fortalte hun mig selv da jeg forhørte mig. Det er noget andet og væsentligt dyrere. Og hun kan finde på at ringe dig op hvis du har skrevet en sms og spørge om du har kokain. Så nej selv om hun er en sød stakkel kan jeg ikke anbefale et besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også forbi hende, i telefonen var hun sød og imødekommende og fik hurtigt en aftale på plads, men da jeg ankom var hun ret påvirket, og kunne dårlig snakke eller holde sig oppe, og det var ret tydelig hun havde nogle problemer hun gik og tumlede med i sin hverdag, så jeg takkede pænt nej og gik igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...