Søren - Aalborg 163 Skrevet 15. August Jeg søgte en ordentlig omgang sportsmassage til mine trætte ben og krop generelt, og havde skrevet lidt med Maya om det og havde også set lidt anbefalinger herinde fra. Maya er en flot kvinde og rigtig dygtig massør ingen tvivl om det, og jeg fik virkelig det jeg kom efter. Det var med albuer, knæ og stærke hænder og det var til tider ganske smertefuldt, men som en der dyrker meget sport ved jeg godt det skal gøre ondt for at blive godt. Det var lige sådan en omgang jeg havde brug for. Havde booket en times sportsmassage og vi aftalte afslutning med HJ inden vi gik i gang. Det tror jeg var fornuftigt nok, for det blev også til mange lækre erotiske berøringer undervejs. Fantastisk lækker afslutning. https://annoncelight.dk/showad/435074 Mays fortalte, at hun har sidste dag i Aalborg fredag i næste uge, og så vender hun tilbage til Kbh. Maya tager i mod i en privat lejlighed tæt på Tyren. Jeg besøgte hende her i morges. Gentagelsesrisiko - yes 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Turboflex 0 Skrevet tirsdag klokken 19:17 Hvad var prisen for den omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 163 Skrevet tirsdag klokken 20:42 Turboflex skrev, 1 time siden: Hvad var prisen for den omgang 600 kr. for en times sportsmassage og 300 kr. oveni for et totalt lækkert handjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg