Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg søgte en ordentlig omgang sportsmassage til mine trætte ben og krop generelt, og havde skrevet lidt med Maya om det og havde også set lidt anbefalinger herinde fra. 

Maya er en flot kvinde og rigtig dygtig massør ingen tvivl om det, og jeg fik virkelig det jeg kom efter. Det var med albuer, knæ og stærke hænder og det var til tider ganske smertefuldt, men som en der dyrker meget sport ved jeg godt det skal gøre ondt for at blive godt. Det var lige sådan en omgang jeg havde brug for. 

Havde booket en times sportsmassage og vi aftalte afslutning med HJ inden vi gik i gang. Det tror jeg var fornuftigt nok, for det blev også til mange lækre erotiske berøringer undervejs. Fantastisk lækker afslutning. 

https://annoncelight.dk/showad/435074

Mays fortalte, at hun har sidste dag i Aalborg fredag i næste uge, og så vender hun tilbage til Kbh. 

Maya tager i mod i en privat lejlighed tæt på Tyren. Jeg besøgte hende her i morges. 

Gentagelsesrisiko - yes 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...