kanonkongen 34395 Skrevet 11. April, 2014 Sidder lige her en tidlig morgen og reflektere over det at samtale i chatten. Kom til at kende andre mennesker er en typisk aktivitet i vores dagligdag. Jeg, synes det er skønt. At chatte både seriøst og være en total fjollegøj. Men kender også mine grænser Hehehehe. Selv Synes, jeg, jeg er god med mennesker- men der er tilbøjelige til at være tidspunkter, hvor jeg sidder fast til noget mere at sige og begynde spekulerer på, hvad emne at bringe op næste gang. Ja okay tavshed kan være guld hvor man bare skal tie stille Men kunne, da godt tænke mig, at høre jeres meninger om. Hvad i gør i chatten hvorfor snakker i som i gør. Er det for vi gerne vil være i kridthuset hos pigerne. Vi skriver som vi gør til dem. Tænker også ofte på hvorfor jeg dog skrev det i prv Hvad siger pigerne til det ??? Hvad siger drengene??? Nogen gange er der emner jeg holder mig fra at kommentere f.eks Jeg har hørt den gamle regel: aldrig tale om religion, politik, penge, relationer, familiemæssige problemer, helbredsproblemer eller sex med folk, du ikke kender utroligt godt. Risikoen for at sige noget offensiv er for høj, Men vil da godt kommentere hvis jeg er uenig om ting. men uden at provokere eller såre folk Jeg kan godt lide, at snakke om . Hvor de har været. Selv om de aldrig har forladt deres hjemby, vil de sandsynligvis være glad for at tale om, hvor de ønsker at gå. Hvis du havde en chance for at flytte til et andet land, som man ville det være og hvorfor? Af alle de byer i verden, du har besøgt, hvilken var din favorit? Hvor har du på din sidste ferie? Hvordan har du det? Hvad var det bedste / værste ferie eller tur, du nogensinde har været på? Jeg prøver som udgangspunkt altid at. Hold det lyst. jeg kan ikke forvente mirakler finder sted i den indledende interaktion med nogen. Alt hvad jeg kan håbe på, er en indledende dialog, der skal oprettes. min bedste chance på dette er at holde sig til emner, der er interessant og underholdende at tale om. Undgår at tale om problemer i mit liv, eller andre negative situationer. Hvis du har oplevet folks øjne ruller over, når emner er rejst, er det simpelthen fordi nogle folk forventer at skulle beskæftige sig med tunge situationer eller problemer i en afslappet, konversation kontekst. De fleste mennesker er selv på udkig efter høflig, interessant og munter emner at diskutere og en negativ indsættelse kan virkelig sætte en skamplet på det øjeblik, hvilket bringer i stå yderligere let snak. Ja prøver da, at være høflig. Og har i andre meninger om mig (håber jeg ikke ) vil jeg da gerne hører om det. Er selv et sensitivt mennesker der ikke er ude på at gøre folk ondt med de ting jeg skriver. Men vil bare gerne snakke om alt muligt Men vil da elske at hører jeres meninger både piger og drenge. eller vil jeg hehehehe Super god fredag til jer alle, og pas på jer selv og jeres kære Hygge KanonKongen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. April, 2014 (edited) Det er sjældent at jeg er på chatten, og når jeg går derind er der jo som regel andre derinde i forvejen, så man må bare prøve på at falde ind i dagens emner og så udvikler det sig derfra Og da jeg ikke decideret kender nogen derinde så er det mest small talk, seriøst og fjollet fra min side. Man opbygger da også nogle relationer og det er da altid rart at nogen derinde kan genkende en, selvom der kan gå lang tid imellem jeg er derinde Jeg skriver overordnet som jeg ville i enhver anden chat. De samme emner om alt mellem himmel og jord, men ja helst ikke for tunge emner, det skal være let fordærveligt om aftenen. Lige det med kridthuset ... Igen, det er sjældent at jeg er på chatten så mine observationer er begrænsede... Der bliver godt nok skrevet mange "beskeder" med seksuelle / flirtende undertoner til pigerne, heldigvis med et glimt i øjet og humor. Engang imellem tænker jeg dog "det er lidt for underligt, det der blev skrevet", men da jeg ikke er fast inventar derinde så tænker jeg at det er noget indforstået imellem parterne Men det mest komiske er nok de gange hvor alle han-hundene skriver og skriver og skriver til den enlige pige... Og efter 45-60 min. så viser det sig at pigen slet ikke sidder ved sin computer :D Redigeret 11. April, 2014 af holstebronx 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playfull 97 Skrevet 11. April, 2014 Hej, gode emner i chatten, hmmm, den er sku svær, men emnet humor, med sexuelle undertoner, falder hvis altid i god jord. Emnerne bliver mere løsslupne, når der er et par lyserøde brugere, som ivrigt deltager. Problemet for dem er nok, at de skal være i chatten, og svare på 117 pm på samme tid, men flere af dem klarer sig godt. Flere gange, tager jeg mig i, lige at ville sende en pm, men hvorfor skulle jeg gøre det, når jeg ligeså godt kan smide det i chatten. Må indrømme, at hvis jeg ser en person, ser ud til at føle sig overset, eller virker lidt nedtrykt, så prøver jeg, at lokke dem med i debatten, ikke altid det er velset, men wtf, det går nok. Men piger, det fedeste er nu, når i pludselig kommer i pm, med en sød kommentar, omkring en debatindlæg, eller noget fra chatten, eller bare et hyggeligt hej, det varmer sku! Et andet godt emne er, Mollys længe ventede selfie, hvornår mon den dukker op, eller Danis for den sags skyld, de må snart tage sig sammen. Men ellers er emnerne mange, og de fleste er velsete! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. April, 2014 Det er sjældent at jeg er på chatten, og når jeg går derind er der jo som regel andre derinde i forvejen, så man må bare prøve på at falde ind i dagens emner og så udvikler det sig derfra Og da jeg ikke decideret kender nogen derinde så er det mest small talk, seriøst og fjollet fra min side. Man opbygger da også nogle relationer og det er da altid rart at nogen derinde kan genkende en, selvom der kan gå lang tid imellem jeg er derinde Jeg skriver overordnet som jeg ville i enhver anden chat. De samme emner om alt mellem himmel og jord, men ja helst ikke for tunge emner, det skal være let fordærveligt om aftenen. Lige det med kridthuset ... Igen, det er sjældent at jeg er på chatten så mine observationer er begrænsede... Der bliver godt nok skrevet mange "beskeder" med seksuelle / flirtende undertoner til pigerne, heldigvis med et glimt i øjet og humor. Engang imellem tænker jeg dog "det er lidt for underligt, det der blev skrevet", men da jeg ikke er fast inventar derinde så tænker jeg at det er noget indforstået imellem parterne Men det mest komiske er nok de gange hvor alle han-hundene skriver og skriver og skriver til den enlige pige... Og efter 45-60 min. så viser det sig at pigen slet ikke sidder ved sin computer Hej Holste, sorry alle mine komma og puntum fejl hehehe, Jeg er bestemt ikk uenig i det du skriver. og tak for dit svar. når du eks skriver. Engang imellem tænker jeg dog "det er lidt for underligt, det der blev skrevet, tænker jeg også det er for meget hehehe. På den Anden siden vi kan jo alle godt lide anerkendelsen af vores person. Det sidste du skriver må du lige uddybe hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. April, 2014 Hej, gode emner i chatten, hmmm, den er sku svær, men emnet humor, med sexuelle undertoner, falder hvis altid i god jord. Emnerne bliver mere løsslupne, når der er et par lyserøde brugere, som ivrigt deltager. Problemet for dem er nok, at de skal være i chatten, og svare på 117 pm på samme tid, men flere af dem klarer sig godt. Flere gange, tager jeg mig i, lige at ville sende en pm, men hvorfor skulle jeg gøre det, når jeg ligeså godt kan smide det i chatten. Må indrømme, at hvis jeg ser en person, ser ud til at føle sig overset, eller virker lidt nedtrykt, så prøver jeg, at lokke dem med i debatten, ikke altid det er velset, men wtf, det går nok. Men piger, det fedeste er nu, når i pludselig kommer i pm, med en sød kommentar, omkring en debatindlæg, eller noget fra chatten, eller bare et hyggeligt hej, det varmer sku! Et andet godt emne er, Mollys længe ventede selfie, hvornår mon den dukker op, eller Danis for den sags skyld, de må snart tage sig sammen. Men ellers er emnerne mange, og de fleste er velsete! Hej Play. pigerne er altid et godt emne enig. og vi snakker om alt muligt sex enig det er altid et godt emne. Men hold da op pigerne må da også være træt af de ting. med mindre de søger anerkendelselsen. Jeg vælger at unlade, at kommentere på pigernes kommentare til dig i prv det er en sag imellem jer. Kunne aldrig sige eller forklare de ting til folk som jeg ikk har en relation til. hvis du forstår play. Men elsker bare den gode stemning der er i blandt mange af os. det betyder meget.Men mange tak for de de fede inputs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. April, 2014 Hej Holste, sorry alle mine komma og puntum fejl hehehe, Jeg er bestemt ikk uenig i det du skriver. og tak for dit svar. når du eks skriver. Engang imellem tænker jeg dog "det er lidt for underligt, det der blev skrevet, tænker jeg også det er for meget hehehe. På den Anden siden vi kan jo alle godt lide anerkendelsen af vores person. Det sidste du skriver må du lige uddybe hehe What ?? ...man må ikke drikke og skrive samtidig Nå jeg gætter mig vej frem Den med hvad folk skriver: Der skrives ofte "hun kan li' det", "hun kan ikke svare, hun har munden fuld af..." og den slags Men pigen svarer kun tilbage på 1/100 del af det der bliver skrevet...i de tilfælde finder jeg det lidt underligt at komme med den slags kommentarer. Men igen... jeg er ikke fast inventar på chatten så jeg kender ikke til hvordan jagongen er til dagligt derinde Hvis hun svarede på alt der blev skrevet, ja så var man sikker på at hun var med på løjerne Og igen...kommentarerne kommer ofte fra folk som jeg er sikker på at pigerne har det godt med på chatten, så ingen problem der....det ville nok være mere underligt hvis det var mig der skrev den slags Det med at blive anerkendt: Jeg søger ikke at blive "konge af...." Men det er da rart at blive kenkendt når man hilser velkommen på chatten, og man "føler" at folk kan huske at man bragte god stemning til chatten, selv om det var 1 måned siden man var derinde sidst 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. April, 2014 What ?? ...man må ikke drikke og skrive samtidig Nå jeg gætter mig vej frem Den med hvad folk skriver: Der skrives ofte "hun kan li' det", "hun kan ikke svare, hun har munden fuld af..." og den slags Men pigen svarer kun tilbage på 1/100 del af det der bliver skrevet...i de tilfælde finder jeg det lidt underligt at komme med den slags kommentarer. Men igen... jeg er ikke fast inventar på chatten så jeg kender ikke til hvordan jagongen er til dagligt derinde Hvis hun svarede på alt der blev skrevet, ja så var man sikker på at hun var med på løjerne Og igen...kommentarerne kommer ofte fra folk som jeg er sikker på at pigerne har det godt med på chatten, så ingen problem der....det ville nok være mere underligt hvis det var mig der skrev den slags Det med at blive anerkendt: Jeg søger ikke at blive "konge af...." Men det er da rart at blive kenkendt når man hilser velkommen på chatten, og man "føler" at folk kan huske at man bragte god stemning til chatten, selv om det var 1 måned siden man var derinde sidst Hej og godmorgen. holstebronx. Det at drikke og skrive samtidig er bestemt ikke godt haha puha har da også tømmermænd idag. Takker for dit svar. Og igen jeg er ikk uenig i de ting du skriver. dejligt med feedback. god lørdag til dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg