Hop til indhold
Guest Sunny the best

Er du luder mor ? Svar æhhhh :-o

Recommended Posts

Jeg må så sige, at jeg er lidt splittet her... Respekt for Sunnys måde at gøre det på, heri mener jeg, at turde, ville, ærligheden osv. Når den anden side i mig så kommer er det den fra mor side og ja som pædagog med mange års erfaring i anbragte børn. Jeg har ikke fortalt min ( nu næsten voksne) børn om mit andet job. De ved jeg har pigekollektivet og de ved MEGET om den verden her, da de altid har haft en naturlig nysgerrighed og åbenhed, som har gjort vi kan snakke om ( næsten) alt... MEN jeg kan ikke som mor med STORT M, ikke få mig selv ( egoisme?) til at såre, bekymre, eller på anden måde give min børn noget andet end det jeg mener er godt.. Forstået på den måde, at jeg VED de vil blive mega bekymret og måske bange for mit helbred og i det hele taget. Ja det er livet og ja det klare de og ja jeg bude måske... Men jeg ønsker ikke de skal have ændret deres billede af deres mor, da jeg først og fremmest og altid vil være MOR og alt andet betyder intet i sammenligning...

Måske ved de det og måske ikke. Spørger de svare jeg ærligt, hvis ikke er det mit og kun mit. Hvorfor skulle jeg blive gladere , lettere og få det nemmere af at såre og bekymre dem? Tværtom!!!

Pædagogen tænker, ja altid sige sandheden !!! Børn ved alt før du selv gør, de mærker stemningen og fornemmer alt. Sætter du ord på som sunny gjorde, så bekræfter du deres tro i at stole på egne instinkter... MEN dette ændre ikke ved, at mentalt er der en tid for alt, mentalt skal vi alle kunne være med, kunne rumme og forstå, kunne kapere sandheden og leve med den... Jeg har været med til at fortælle ( i samråd med psykolog) et 1 måneders gammel spædbarn, at jeg forstår hun er ked af at hendes mor ikke er der, at hendes mor elsker hende men ikke kan passe hende lige nu fordi hun har det skidt, men at jeg ville passe godt på hende. Dette har medvirket at mange små børn har valgt livet og ikke døden, for ja de KAN vælge at dø ved sorg og manglende nærværs/ stimuli.

Har fortalt 3-4-5 årige at deres forældre ikke kan passe dem lige nu fordi de drikker eller er narkomaner, ja det giver ro og forståelse og muligheden for at være børn og fungere... MEN jeg kan ikke praktisere den selv!!! Ikke endnu i hvert fald...

Min pointe, da børn fanger alt, så må du som forældre, spørge dig selv, skader jeg mere end jeg gavner? Hvad vil jeg have ud af det? Hvad får de ud af det? Og kan jeg , når jeg gør det, gøre det helt? Er jeg klar til at samle dem op hvis de ikke kan kapere det og er jeg klar til, at samfundet giver ,mit kæreste eje ,hug for deres egne fordomme og uvidenhed?... Jeg mener det kræver det der forældre hjerte, for sådan virkelig at kunne mærke de følelser og dilemmaer ...

Vi ved alle, når de først de er der de skønne unger, så ændre vi alt ( næsten) vi mente og troede... Følelserne tager over, på den fede måde heldigvis smil... Det er med stor respekt til dig sunny, jeg er bare ikke klar/ der... Kæmpe kram og alt godt til dig og ja til vores elskede børn.

Hvis dine børn ved at du har med pige kollektivet at gøre, så tror jeg nu også at de har googlet det.

Og med vis sandsynlighed kigget hele siden igennem, og lagt 2 og 2 sammen.

Men hvordan bringer en ung person lige på banen at de har hørt / læst hvad deres mor laver ??

Men så længe at de kan se at du har det godt så er der nok ingen grund til at bringe det på banen derhjemme i privaten.

Og ja i langt de fleste tilfælde så elsker børn jo deres mor uanset hvad :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Det er egentlig mærkeligt, ikke?

Dette er et indlæg lavet af - hvad der kun kan betegnes som - en utrolig stærk kvinde. Hun fortæller hvad der har virket for hende, i den virkelige verden. 

Og straks er der en eller 2 som mener at vide bedre, hvad der er godt for nogle børn, end deres egen mor gør!!!! 

Det tillader jeg mig så at stille mig tvivlende overfor. 

Jeg mener stadig det er utrolig stærkt gået af Sunny, og jeg kan kun ønske hende og hendes familie det bedste. VIRKELIG det bedste.

Og til dem der mener at børnene tager skade, kan jeg vist kun sige, at det er alle os der ikke vil være ved hvad vi gør - arbejder som glædespige eller besøger glædespiger - der har taget skade. Det er OS der ødelægger det for alle, inklusive os selv.

Du er stadig min helt, Sunny - uden at jeg kender dig iøvrigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Papmoderen er givet den store synder - og står tilbage som det fjols der i bedste fald kan bruges som et dårligt eksempel. Tusind tak for en beretning om stor personligt mod og kærlighed. Måtte dine drømme om menneskelig tolerance blive opfyldt. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@ Line

Hermed har du fortalt dine børn at det er dig der er Line. De kan så læse om alle de sjove ting du laver på dit andet job. De ved det er dig, deres mor, for de ved du har Pigekollektivet, og hende der kalder sig Line herinde, er hende der ejer Pigekollektivet - jamen det er da vores mor.

De læser ikke herinde vil du sige! Joee mon ikke, nu du har fortalt dem om Pigkollektivet, og alt det børn taler om idag i skolen mv. , og den forfærdende lethed hvormed de finder informationer på nettet. Prøv at Google Pigekollektivet! Søde Line, jeg tror for en gangs skyld du har hovedet i busken - nej ikke den busk!

Kære Århus. Muligt du har ret muligt ikke.. Under alle omstændigheder så gør det ikke noget, for spørger de ja så svare jeg ærligt... Har ikke indtryk at de intersseret sig så pokkers meget for stedet at de ligefrem vil Google det, men vil de det og finder de noget de undre sig over, ja så ved de at de kan komme med det og jeg vil snakke med dem om det smil. At jeg ikke er klar til at sige det selv er ikke det samme som at skjule det eller fornægte det.. Mange knus fra Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

MEN jeg kan ikke som mor med STORT M, ikke få mig selv ( egoisme?) til at såre, bekymre, eller på anden måde give min børn noget andet end det jeg mener er godt.. Forstået på den måde, at jeg VED de vil blive mega bekymret og måske bange for mit helbred og i det hele taget.

Jeg er selv forælder, omend jeg blev det i en ret sen alder.

Det har intet som helst med egoisme at gøre. Det har derimod at gøre med at finde en ballancegang:

Du skal på den ene side selvfølgelig følge moderinstinktet over for de unger, som du har været med til at bringe til verden. Men du skal på den anden side også være tro mod dig selv og de forestillinger og drømme om, hvad du kan hente ud af livet.

Jeg er sikker på, at du er en tilstrækkelig robust pige til at kunne finde ud af det. Ellers hjælper karmaen dig nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gør det ikke!! Du risikerer, at de på et tidspunkt vil hade dig for det. Jeg synes det er fuldkomment urimeligt at blot gennemtrumfe og pådutte uskyldige individer dette. Har man valgt dette job mener jeg, at diskretion er på sin plads. Jeg kan godt forså behovet for åbenhed, men jeg tror aldrig man får den fulde respekt "sorry to say"! Jeg tror, at 9 ud af 10 som har børn ikke er enige. Jeg kan se, at "Jernsvinet" er enig med dig! Mon ikke han ikke har børn så?? Det tror jeg. Børnene skal fuldkommen afskærmes fra sådanne oplevelser! Det kan give store traumer osv. Man er nødt til at agere ud fra det samfund man lever i. Gør man oprør gælder det om ikke at skade uskyldige!!

Det leder jo næsten tankerne mod strikte katolske samfund. Det der med at skærme børn fra hvad man selv mener er noget "snavs". Det er (no offence) noget vås, og tjener intet andet formål end at beskytte sine egne "standarder", hvad de så end måtte være. Tværtimod vil det styrke børn hvis man på en ordentlig måde lærer dem om verdens realiteter stille og roligt. For du kan være sikker på at de før eller siden finder frem til sandheden. Lær børn at håndtere sandheden. Det er naivt at tro at det beskytter dem ved at skjule den for dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er selv forælder, omend jeg blev det i en ret sen alder.

Det har intet som helst med egoisme at gøre. Det har derimod at gøre med at finde en ballancegang:

Du skal på den ene side selvfølgelig følge moderinstinktet over for de unger, som du har været med til at bringe til verden. Men du skal på den anden side også være tro mod dig selv og de forestillinger og drømme om, hvad du kan hente ud af livet.

Jeg er sikker på, at du er en tilstrækkelig robust pige til at kunne finde ud af det. Ellers hjælper karmaen dig nok.

Tak kære BX. Du en rar mand og ja du har ret, man er nødt til at prøve sig frem... Tænker tit hvordan det mon ville være som far, at skulle fortælle sine unger, at man besøger os?? Altså feks hvis ens voksne søn spurgte om hvorfor faren ikke havde en kæreste eller om han fik noget på den dumme...? Hvordan gør man det?hvad ville du feks sige? Mange knus til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak kære BX. Du en rar mand og ja du har ret, man er nødt til at prøve sig frem... Tænker tit hvordan det mon ville være som far, at skulle fortælle sine unger, at man besøger os?? Altså feks hvis ens voksne søn spurgte om hvorfor faren ikke havde en kæreste eller om han fik noget på den dumme...? Hvordan gør man det?hvad ville du feks sige? Mange knus til dig

Den kan jeg svare på. Eller forsøge ihvertfald. Min datter fylder 18 i år. Og hun kender alt til mine små eventyr med dejlige piger. Det drejer sig egentlig mere om at forklare sine børn hvad det drejer sig om. At få fortalt dem at købesex ikke nødvendigvis er den stereotype konstruktion de har hørt om i folkeskolen eller lidt for ligegyldige medier. Og at langtfra alle pigerne er triste sociale tabere. Når det er gjort er resten en ren formalitet. Min datter har det helt fint med mine besøg. Hun kalder det forøvrigt booty calls :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusind, tusind tak for de pæne ord, Line.

Jeg er overbevist om, at det er nemmere for manden "at snige sig hjemmefra" end for kvinden "at være regelmæssigt ude".

Det er en af tilværelsens skævheder.

(Single)manden er nok ikke så bange for spørgsmålet, om han nu også får noget på den dumme, for han kan - efter min opfattelse - fuldt legalt, omend med beklagelse, henvise til en højrehånds.

Det kræver dog, at der er tillid og åbenhed imellem far og børn.

Imidlertid er det min fornemmelse - og det er kun en fornemmelse - at manden opfattes som "erobreren", og at det derfor i andres øjne er mere "ærefuldt" at gå til en glædespige end at få muskelskader i højre arm.

Er det helt omvendt med singlemødre?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er overbevist om, at det er nemmere for manden "at snige sig hjemmefra" end for kvinden "at være regelmæssigt ude".

(Single)manden er nok ikke så bange for spørgsmålet, om han nu også får noget på den dumme, for han kan - efter min opfattelse - fuldt legalt, omend med beklagelse, henvise til en højrehånds.

Imidlertid er det min fornemmelse - og det er kun en fornemmelse - at manden opfattes som "erobreren", og at det derfor i andres øjne er mere "ærefuldt" at gå til en glædespige end at få muskelskader i højre arm.

Tror du har ret kære BX, ved det ikke med det omvendte..? Kender ikke nogen... Men igen det er vel et spørgsmål om, at afgøre hvad man føler for i givende stund.. Ved ikke engang hvor mange af mine skønne kollegaer der har fortalt deres børn det...? Var også bare nysgerrig smil.. Knus og rigtig god weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg får nogen gange spørgsmålet om hvad jeg foretager mig i fritiden :D og jeg henviser elegant til datingsiderne...

Om jeg ville stå frem offentligt ?? det ville nogen gange være en befrielse at få det fejet af skulderen, ikke at jeg har behov for at forklare, men bare få det sagt.

Når samtalen falder på emnet så griner mine jævnaldrene som fjollede skolebørn, og jeg prøver det samme, for ikke at tiltrække mig unødig opmærksomhed ala. "jeg ved noget om hvordan et besøg foregår".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Sanne

Du gør hva du gør - jeg syns du er totalt cool.....hvis alle (os) kunne være lige så åbne om hvad vi gør rundt og laver i det hele taget så var 1) der ikke så mange fordomme om dit job, og 2)verden formegentligt et bedre sted at være.. 

Go on.....chick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Hej,

En sjælden skæv fordeling af likes på Sunny's indlæg. Kun 1 like fra de lyserøde og kun i alt 2 har kommentaret indholdet (begge positivt), mens 36 medlemmer har 'liked' det, og yderligere 10-20 har skrevet positive kommentarer om Sunny's måde at klare den prekære situation.

Nogen der kan forklare baggrunden for denne skævhed?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

En sjælden skæv fordeling af likes på Sunny's indlæg. Kun 1 like fra de lyserøde og kun i alt 2 har kommentaret indholdet (begge positivt), mens 36 medlemmer har 'liked' det, og yderligere 10-20 har skrevet positive kommentarer om Sunny's måde at klare den prekære situation.

Nogen der kan forklare baggrunden for denne skævhed?

der er flere mænd end lyserøde piger herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

der er flere mænd end lyserøde piger herinde

Du er nok skarp. :eek:

Og hvor mange af medlemmerne skriver generelt? Og er der normalt kun 3-4% af de lyserøde, der deltager i debatter/strenge, der handler om deres egne forhold? Næppe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Æhmmmm jeg skrev godt nok i et tidligere indlæg at jeg ikke ville skrive mere i denne streng. Men som så mange andre har jeg et standpunkt til jeg tager et nyt.

Nej jeg skal ikke lave en Sio her i Esbjerg. Brænder stadig meget for sagen. Men nu prøver jeg at omvende folk på min egen måde.

Har her til aften siddet og læst på diverse nye emner og indlæg herinde. Tror det er Trine der i en streng nævner at det bliver svært at omvende bla. de sure mokker/koner. Først tænker man ja de gider sgu da ikke finde sig i at deres mænd besøger massagepiger. De gifte kvinder hader os. Selvfølgelig gør de det. Især hvis de har deres mænd mistænkt for at gæste de slemme piger.

Her kan jeg så igen komme med en historie.

Eks. Når jeg er inviteret til privat fest eller lign. Så får jeg da de der blikke. Du skal ikke komme og spille op til min mand, eller prøve på noget som helst din billige tøjte. Som aftenen skrider frem finder de ud af at jeg slet ikke har nogen interesse i deres mænd. Så slapper de lidt af igen. Og tit og ofte når der er kommet lidt vin i halsen, ja så har jeg været som en magnet for dem.

De er nysgerrige og vil gerne vide hva jeg egentlig er for en. Jeg begynder jo selvfølgelig ikke at holde det store foredrag. Har blot svaret på deres spørgsmål om branchen. Nogle af kvinderne har end da spurgt efter gode tips om hvordan de evt. Kunne pifte deres sexliv lidt op, hvor køber du frækt undertøj osv... Og igen så blev de det klogere. Jeg er jo ligesom dem. Jeg har bare valgt et lidt anderledes erhverv end dem. De vil selvfølgelig stadig ikke have deres mænd gør på bordel. Men de syntes det er godt at der er nogle piger som os til at hjælpe den gruppe der ikke hører under katagorien gifte mænd. Og så er min mission jo fuldført.

Jeg trak mig som tals kvinde fordi at jeg simpelt ikke kan styre mit sprog når eks feministerne begynder på deres pis.

Jeg sad til et kæmpe møde over i DGI byen( øhh mener det hed sådan) der skulle være en debat om hvorfor købesex skulle ulovlig gøres. De vidste godt at Bdeas talskvinde sad i salen og lyttede med. Der kom jeg sgu godt nok lige på prøve. Nøjchhh mand.

Hende der havde skrevet bogen Hustler var der bla. Og da hun trådte op og begyndte at fortælle om hvordan faget havde ødelagt hende. Tonsede min knold helt af. Jeg valgte at jeg ikke ville gå på talerstolen sad bare stille og lyttede.

Efter mødet fik jeg lige fat i hende hustler forfatteren der. Og bad hende om at tale for sig selv, hun skulle sgu ikke trække os andre der kunne klare jobbet med ned i lortet.

Efter det møde trak jeg mig, men kun fordi at jeg vidste at var jeg trådt op på den stol, så var rejekællingen kommet frem i mig. Jeg kan ganske enkelt ikke styre mit sprog når nogen prøver på at være bedre vidende om noget de ikke ved en skid om.

Hvis det eks havde været mig der skulle sidde på morgen tv med hende der Anne grethe så havde jeg ville jeg ønske at jeg kunne bevare roen. Som Susanne gjorde. Jeg ville højst have kunne bevare roen i 5 min. Da hun så sagde at vi var nogle fissehuller, så kender jeg mig selv godt nok til at jeg havde hoppet over bordet og skreget ved du hvad din forpulede slap skede nu holder du sgu din kæft. Du skal kraftedeme ikke sidde og provokere mig på den måde. Og det ville jo ikke se godt ud på åbenskærm, det ville i hvertfald ikke gavne vores sag. Jeg lod de nye piger komme til. Det var vist et klogt valg. Jo rejsenetværk jeg kan stadig svejse.

Jeg ved ikke om jeg er en stærk og klog kvinde. Men hvis man kunne få karakterer af at gå på livets skole ja så ville jeg måske nok få et 12 tal. Når jeg skriver livets skole, så mener jeg livs erfaring.

Pga. Min nysgerrighed helt fra barnsben har jeg skulle lære tingene på den hårde måde. Når jeg hørte ordet det må du ikke, så skulle det prøves og sådan har jeg været det meste af mit liv og det lærer man af på godt og ondt.

Det ændrede jeg så lidt da jeg fik børn.

Til slut vil jeg bare lige sige at jeg altså ikke har gjort det store i at forklare mine børn noget om mit job. Har de spurgt til det har jeg svaret dem på samme måde som hvis en af drengene har sagt jeg kan ikke finde ud af at svejse( han havde valgt at tage jern og metal på teknisk skole. Det drejede sig om co 2 svejsning. Du skal få indstillet maskinen så tråd hastigheden og gassen passer sammen og når det lyder som en veltilpas hummelbi når du svejser så er den der.

Jeg har omtalt det som jeg ville gøre med et helt alm job. Som en skriver man behøver jo ikke gøre det værre end det egentlig er.

Det her gælder for alle 3 unger, er de blevet spurgt ind til af venner så bar de svaret ja hun jobber med det og så er den ikke længere.

Det er jo bare hendes job. Der er ikke nogen af de unger der har lidt overlast, vores hjem har altid været centrum for deres venner.

De har lært mig at kende og syntes at jeg er den fedeste og så får de jo et godt grin over mig en gang imellem.

Her er et eks. Et ud af 1000 tossede ting de har moret sig gevaldigt over.

Jeg sad som så mange andre mennesker og chattede min datter og hendes veninde sad i sofaen bag mig skynder mig at sige at de på det tidspunkt var 23 år. De snakkede indbyrdes imens jeg sad ved puteren og skrev med en måske kommende gæst. Han kommer med et spørgsmål. Var lidt ny startet på det tidspunkt. Tænkte lige højt og sagde hva faen er en strapong. Der blev stille bag mig og de spurgte hvad sagde du ?? Sagde at der var en der spurgte om jeg havde en strapong og jeg ander ikke hvad det er gør i.

Så væltede de rundt i det vildeste grineflip og spurgte mener du ikke en strap on. Æhhh jo måske hvad er det. Det er en påspændings dildo. Mig nårhhhh. Og sådan er jeg tit blevet grinet af. Ikke på en ond måde. De syntes bare at jeg er sjov.

Nå pointen var at jeg på ingen måder har gjort mig umage med at tegne og fortælle om faget. Hos os er det bare et job.

Syntes det er fedt at mændene også er begyndt at komme med indlæg om hvem der ved hvad de laver. Smiler.

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har lige givet mig et dejligt smil å læben og det takker jeg dig sgu for.

Jeg ved dog ikke om det er på din liste over de glæder du spreder, men i så fald, så må du sende mig en regning, jeg betaler gerne ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Ved du hvad Toddy. At jeg giver smil er ikke på min liste. Det skal du få helt gratis :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker som byder og venter med glæde på flere :-)

Håber jeg en dag kan gøre gengæld

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg har egentlig ikke gjort det store for at skjule hvad jeg laver. Jeg har løbende overvejet hvem der skulle vide noget og hvem der ikke skulle og har hver gang spurgt mig selv.. kan vedkommende bruge oplysningen til noget ??

For mig har det været vigtigt at det skulle give mening for dem som jeg inddragede i mit hemmelige liv. Og hver gang jeg har stillet mig selv dette spørgsmål, er der faktisk kun ganske få der har vist sig jeg har ment kunne bruge oplysningerne til noget.

For mig har det handlet meget om hvis behov jeg stiller ved at fortælle det.. mit eller modtager... har mit behov på nogen måde være det bærende. Hvilket det ofte er... så har jeg holdt min mund..

Da jeg betragter mit virke som sisse som en del af min sexualitet frem for et job. Så kan jeg egentlig ikke se at særlig mange personer ud over partnere og ganske få meget nære veninder, har brug for at vide noget om mit liv... Jeg ville jo heller ikke fortælle søskende, naboer osv hvis jeg sexuelt var tiltrukket af gummistøvler. S/m etc... det er mit sexliv....

Når jeg hører prostitutios modstanderne sidde og hyle op om at det er fyldt med skam og vi derfor ikke taler om det og derfor tager skade. Undre jeg mig virkelig.

For hvorfor skulle vi tale om det.. der er da ikke nogen der forventer at hr olsen fortælle at han har knaldet lillemor på køkkenbordet, midt under forældremødet på skolen.. hvorfor skulle jeg så gøre det samme bare fordi jeg får penge for det.. det tilhøre min privatsfære og er ikke offentlig need to know oplysninger.

Jeg bliver jo hverken et dårligere eller bedre menneske af den grund.

Jeg har stor respekt for at du har valgt at fortælle dine omgivelser om det.. Jeg forstår godt hvor behovet kommer fra. ...

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

BR.

Nu havde jeg jo heldigvis forberedt mig mentalt på at der nok var nogen der ville komme med indlæg som dine.

Syntes da det er fint at du kan sidde og komme med hypoteser om hvordan mig og mine unger har taklet det hele. Min historie passer og det passer at mine børn har det helt fint med mig og mit job. Kan så tilføje at jeg også har en datter på 28 hende og hendes venner har også taget det rigtigt godt. Måske har jeg bare 3 meget stærke børn som syntes det er okay. Nej retter lige til JEG HAR 3 stærke børn. Som syntes at det er fedt at der findes kvinder som mig. Hvis jeg kunne se at de led overlast var jeg naturligvis stoppet.

Til alle jer andre tak for de søde ord og tak for opbakningen og fordi i vælger at tro på min historie. :)

Jeg vælger at ikke sige mere på denne streng. Har fortalt det jeg ville. Og lader mig ikke påvirke af dem som tror at jeg sidder og fylder jer med bullshit. Nu vil jeg gå op og bruge min tid med mine unger og mit nye lille barnebarn. Og bare nyde at vi er en stærk og sammen knyttet familie. Der accepterer og respekterer hinanden 100 %.

Men vil selvfølgelig stadig følge med i hvad der sker og hvilke reaktioner der er på mit indlæg.

Go fredag til jer alle. :)

Hej Sunny

Jeg har lige et enkelt spm som du ikke må tage ilde op i øvrigt! Hvordan ville du have det hvis din datter en dag kom hjem og fortalte, at hun nu også er startet i massageverdenen. Hun tænkte, at det ville være cool når nu hendes mor befinder sig godt med det og der er gode penge at tjene. Du er en slags rollemodel osv. ?? Er det ikke sådan, at vi helst ikke ønsker vores piger ud i porno verdenen det være sig såvel film som massage, escort osv. Hvis du synes det er helt ok, ja så er det vel ok - og du vil jo under alle omstændigheder skulle være der for hende anyway. Det jeg mener er bare at hendes beslutning meget vel kunne være kædet sammen med din åbenhed. Spørgsmålet er så om man har lidt overlast eller ej?? Igen jeg dømmer ikke ved godt det er et dilemma! Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

BR.

Hvis min datter eks. Kom som 20 årig og sagde hun ville være massagepige. Så ville jeg blive ked af det, for der tror jeg ganske enkelt man ved hvad det er man går ind til og man ved ikke hvad man skal sige nej til for at passe på sig selv.

Så kommer vi til hvad nu hvis ?? Jamen så måtte hun jo som mig tage livets skole og finde ud af om hun ville det eller ej. Og så ville jeg jo selvfølgelig som mor samle hende op bagefter så godt som muligt.

Kom hun som 30 årig og sagde hun var startet op ville jeg tage det anderledes. Hvis jeg kunne både se og mærke på hende at det var det hun ville jamen så ville jeg råde og vejlede hende så godt jeg kunne.

Mine unger syntes det er cool med det job jeg har. Men de ved også godt at det ikke er et nemt job eller nemt tjente penge.

Er næste spørgsmål så om jeg ikke ville være for at mine drenge skulle blive alfonser ?? Og udnytte piger ??

Mit job og mine valg har ikke noget som helst at gøre med hvilke valg mine børn tager.

Jeg ville aldrig stille mig op offentlig mm. Hvis jeg vidste at mine børn ikke ville kunne magte det.

Ved ikke om det er svar nok.

Tror du gør problemet større end det egentlig er.

Sunny :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...