Danske Natasja 319 Skrevet 14. August Da Lucia er ny, er der en begrænsning på 7 deltagere Skriv en privat besked om dato og tidspunkt Da Lucia ikke er en del af klubben (endnu), så bliver det almindelige priser for alle. Men medlemmer af kneppeklubben får første ret til pladserne 1 time - 1300kr 2 timer - 1800kr Lucia (den lyse), slank, store bryster, 25 år kan godt lide fræk se i forskellige stillinger Våde blowjobs Deepthroat sperm i ansigtet og på brysterne smæk i numsen. Lucia kan godt lide pige-pige Natasja (den mørke) petit, fersken røv, små bryster, 3 intim piercinger, 28 år Kan godt lide fræk sex i forskellige stillinger Våde blowjobs deepthroat (blid facefuck i hendes tempo) sperm i munden, ansigtet og på brysterne (sluger gerne ) anal 2 pikke i fissen en pik i røven og en i fissen airtight Hvis ikke jeg kender dig i forvejen så send en besked på 91840527 med lidt info om dig, og du kan booke plads ved at kontakte mig og betale et depositum. Er du nervøs ved at betale et depositum, så se gerne mine anmeldelser her på eroguide.dk Hvis du ikke har mulighed for at betale depositum, så er du velkommen til at skrive på dagen 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 137 Skrevet 14. August (edited) Lokation i oplægget var at ønske, det er jo ikke til at se hvor i landet at det foregår. Redigeret 14. August af Fri fugl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 148 Skrevet 14. August Fri fugl skrev, for 19 minutter siden: Lokation i oplægget var at ønske, det er jo ikke til at se hvor i landet at det foregår. Nej. Men du kan regne med det er i København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2223 Skrevet 20. August Det er alle andre i trådene ligeglade med. Dem der har fået en PB ved godt at de har fået en pb. Allan Yu skrev, den 14.8.2025 at 08:28: Jeg har skrevet pb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg