yxes 20 Skrevet 13. August Lækre Lily i Ikast Jeg har i dag besøgt Lily i Ikast, og HOLD da op en kvinde.. Gudesmuk, altså som i virkelig smuk. Hun er den smukkeste thai jeg til dato har set, og det fik hun også at vide et par gange ud over det, er hun voldsom charmerende, med et frækt glimt i de mørke øjne. Sindsyg lille og petit, de 150 cm højde passer vist meget godt. Hun var lidt stille og forsigtig, men nu var det også første gang jeg var der, men det blev bedre og bedre som tiden gik. havde bestilt en time, massage, B2B og bj. massagen var stille og rolig og nok mere wellness end massage, men skide dejlig. B2b fantastisk, og rent faktisk VAR det b2b, hun kørte hendes skønne lækre bryster godt hen over mig, både bagpå og forpå. og kunne virkelig mærke hende og hendes lækre krop. Bj og Pussyslide som blev så skønt at jeg kom ved det Hun spurgte om jeg ville ha bad, ja tak, og hun gik med, og jeg blev vasket godt og grundig over alt. Pisselækkert. Vi sluttede med en cola og en hyggelig snak. Desværre er hun temmelig ringe til engelsk, og kan ingen dansk, men det gik fint alligevel. Jeg fik et dejligt kram og et kæmpe kys i døren på vej ud. Overvejede meget om jeg skulle stoppe hende i inderlommen, mums altså. stod på gaden en time efter. Det er i et paracelhus lige op til en ok trafikeret ved, med indgang foran, men oplevede det nu ikke som det store problem. skrev til hende, jeg er der om 3 min. og hun stod og lukkede mig ind med det samme. ganske kort derfra er der flere P pladser man kan holde på. Om jeg kommer igen ? det tror jeg nok jeg gør 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 187 Skrevet 14. August Søgbart link: https://annoncelight.dk/showad/360497 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yxes 20 Skrevet 14. August Bjørn skrev, for 6 timer siden: Søgbart link: https://annoncelight.dk/showad/360497 Altså jeg afprøvede linket og har gjort det igen, også uden at logge ind, og prøvet fra min mobil også, og ja ved mig virker linket, men det mener du ikke den gør ved dig ? har skrevet dette en gang før ( tidligere i dag ) men det er så væk, af en eller anden mystisk grund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KomBareDo 9 Skrevet 14. August Der er no way hun kun vejer 45 kg som der står på hendes profil. De billeder der er af hende er hun nok mere +50 kg. Fatter ikke hvorfor man snyder med sin text. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 44 Skrevet 14. August KomBareDo skrev, for 8 minutter siden: Der er no way hun kun vejer 45 kg som der står på hendes profil. De billeder der er af hende er hun nok mere +50 kg. Fatter ikke hvorfor man snyder med sin text. Du har ikke været sammen med Lily kan jeg forstå af dit indlæg. Det har jeg, en del gange endda. Hun vejer ikke 50+. Hun er meget lille, og derfor ser hun tyk ud på billederne. Men det er hun altså ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 175 Skrevet 14. August yxes skrev, for 2 timer siden: Bjørn skrev, for 8 timer siden: Søgbart link: https://annoncelight.dk/showad/360497 Altså jeg afprøvede linket og har gjort det igen, også uden at logge ind, og prøvet fra min mobil også, og ja ved mig virker linket, men det mener du ikke den gør ved dig ? Det er ikke fordi dit link ikke virker, Bjørn prøver bare at hjælpe de brugere der søger på Lily`s annonce nr 360497. Det finder man ikke, hvis du bare skiver “lækre Lily i Ikast” oven på linket. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yxes 20 Skrevet 14. August KomBareDo skrev, for 7 timer siden: Der er no way hun kun vejer 45 kg som der står på hendes profil. De billeder der er af hende er hun nok mere +50 kg. Fatter ikke hvorfor man snyder med sin text. Altså, nu havde jeg hende ikke lige på vægten men ja, som en anden skriver, er hun ekstrem lille, og ja det ser måske " værre " ud end det er. hun er på INGEN måde kvabset eller buttet.. I mine øjne passer det 100 % sammen med højden og kropsform. total timeglas figur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yxes 20 Skrevet 14. August Noob2025 skrev, for 7 timer siden: Det er ikke fordi dit link ikke virker, Bjørn prøver bare at hjælpe de brugere der søger på Lily`s annonce nr 360497. Det finder man ikke, hvis du bare skiver “lækre Lily i Ikast” oven på linket. hmmm, altså klikker man på " lækre Lily i Ikast " kommer man da ind på hendes profil og kan se det der.. Måske mig der ikke lige fatter essensen, men hjælpe med hvad spørger kun for at lære Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yxes 20 Skrevet 14. August Voiggodrengen skrev, for 7 timer siden: Du har ikke været sammen med Lily kan jeg forstå af dit indlæg. Det har jeg, en del gange endda. Hun vejer ikke 50+. Hun er meget lille, og derfor ser hun tyk ud på billederne. Men det er hun altså ikke. Ja billederne viser hende faktisk ikke som hun er.. måske man skulle tilbyde hende at tage nogle ordentlige billeder der yder hende den respekt hun burde ha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1260 Skrevet 14. August yxes skrev, for 10 minutter siden: hmmm, altså klikker man på " lækre Lily i Ikast " kommer man da ind på hendes profil og kan se det der.. Måske mig der ikke lige fatter essensen, men hjælpe med hvad spørger kun for at lære Det er korrekt, men finder man tilfældigt annoncen på AL, og vil søge oplysninger på hende her, så søger man på hendes annonce nr. Hvis det ikke er oplyst i denne tråd, så vil man ikke finde din gode anmeldelse. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yxes 20 Skrevet 14. August Julius skrev, Lige nu: Det er korrekt, men finder man tilfældigt annoncen på AL, og vil søge oplysninger på hende her, så søger man på hendes annonce nr. Hvis det ikke er oplyst i denne tråd, så vil man ikke finde din gode anmeldelse. ahhhh, det gir mening tak for forklaringen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 44 Skrevet lørdag klokken 13:06 (edited) Fejl post Redigeret lørdag klokken 13:08 af Voiggodrengen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg