Hop til indhold
BigBoy87

Fantastiske Katy i Aarhus!!!

Recommended Posts

Jeg har fulgt lidt med herinde i det seneste stykke tid, men i dag valgte jeg at oprette en profil for at fortælle om min oplevelse med den dejlige Katy i Aarhus! 

https://annoncelight.dk/showad/432565

Wow… fra start åbner hun døren med det største smil på læben, iført sexet lingeri! 

Hun viste mig hen til hendes værelse og vi fik afklaret regningen. Herefter går vi i gang med det jeg har glædet mig til. Jeg kunne se at der var andre der havde kommenteret hendes opslag med ID 432565 og jeg må bare sige at jeg IKKE blev skuffet! 

hun giver et helt fantastisk BJ, med massere af indlevelse og sexen er helt fantastisk! Hun er nærværende og utrolig sød kvinde med de frækkeste former! 

sex 10/10 

BJ 10/10 

Det eneste problem der er værd at nævne er sproget. Hun er ikke flydende i engelsk, men det klarede vi ganske fint med oversætteren. 

parkering var rigtig let på denne adresse 

100% kvinden på billederne, og bedre i virkeligheden end billeder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigBoy87 skrev, for 11 timer siden:

Jeg har fulgt lidt med herinde i det seneste stykke tid, men i dag valgte jeg at oprette en profil for at fortælle om min oplevelse med den dejlige Katy i Aarhus! 

https://annoncelight.dk/showad/432565

Wow… fra start åbner hun døren med det største smil på læben, iført sexet lingeri! 

Hun viste mig hen til hendes værelse og vi fik afklaret regningen. Herefter går vi i gang med det jeg har glædet mig til. Jeg kunne se at der var andre der havde kommenteret hendes opslag med ID 432565 og jeg må bare sige at jeg IKKE blev skuffet! 

hun giver et helt fantastisk BJ, med massere af indlevelse og sexen er helt fantastisk! Hun er nærværende og utrolig sød kvinde med de frækkeste former! 

sex 10/10 

BJ 10/10 

Det eneste problem der er værd at nævne er sproget. Hun er ikke flydende i engelsk, men det klarede vi ganske fint med oversætteren. 

parkering var rigtig let på denne adresse 

100% kvinden på billederne, og bedre i virkeligheden end billeder. 

“De” andre der har kommenteret på 432565 er din ven Holgerdanske… 

Er der andre end jer to der har mødt hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Hering det var da dejligt at du ved hvem der er venner med hvem, jeg var ihvertfald ikke klar over at jeg havde fået en ny ven. 

Hvis du går ind og læser lidt på min profil vil du kunne se at jeg har kommenteret på en del piger nu, og det startede ved Katy efter at jeg havde besøgt hende. 

Hav en god weekend Hering, og nyd de dejlige piger vi har i Aarhus lige nu, jeg skal ihvertfald besøge et par stykker her i weekenden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...