Hop til indhold

Recommended Posts

Ingen anmeldelser, kun en efterlysning. Det måtte der rådes bod på. Så jeg fik en aftale i stand, hun svarede hurtigt og tydeligt på whatsapp. 

Et blokbyggeri i nærheden af et indkøbscenter, den klassisk med at få oplyst en opgang og så skulle videre til en anden. 
Blev modtaget i døren af en nydelig dame, den oplyste alder passer meget godt. Okay slank, uden at være tynd eller fitness freak, et par pænt store bryster som har fået hjælp ( skulle man gætte ville jeg sige fra b/c til e, man tydeligt mærke implantaterne og men også den naturlige del af dem).
Langsom opvarmning, faktisk meget langsom og meget teasing inden der rigtigt blev tæt fysisk kontakt. Men da kontakten først var der, var den intens og nærværende, kys, blow, sutte på brysterne, hendes hånd rundt om mine kugler alt var godt, og blev endnu bedre da vi gik videre. Missionæren og cow girl inden jeg måtte overgive mig. 
Endnu et bad og en del small talk mens jeg klædte mig på. Hendes engelsk er virkeligt godt, så ingen misforståelser og alt som var aftalt blev leveret. 
Det kan godt tåle en gentagelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 16 timer siden:

Ingen anmeldelser, kun en efterlysning. Det måtte der rådes bod på. Så jeg fik en aftale i stand, hun svarede hurtigt og tydeligt på whatsapp. 

Et blokbyggeri i nærheden af et indkøbscenter, den klassisk med at få oplyst en opgang og så skulle videre til en anden. 
Blev modtaget i døren af en nydelig dame, den oplyste alder passer meget godt. Okay slank, uden at være tynd eller fitness freak, et par pænt store bryster som har fået hjælp ( skulle man gætte ville jeg sige fra b/c til e, man tydeligt mærke implantaterne og men også den naturlige del af dem).
Langsom opvarmning, faktisk meget langsom og meget teasing inden der rigtigt blev tæt fysisk kontakt. Men da kontakten først var der, var den intens og nærværende, kys, blow, sutte på brysterne, hendes hånd rundt om mine kugler alt var godt, og blev endnu bedre da vi gik videre. Missionæren og cow girl inden jeg måtte overgive mig. 
Endnu et bad og en del small talk mens jeg klædte mig på. Hendes engelsk er virkeligt godt, så ingen misforståelser og alt som var aftalt blev leveret. 
Det kan godt tåle en gentagelse.

Tak for anmeldelsen. 
“Nydelig dame”, skriver du! Syntes du at hun har et kønt ansigt også?

Hvor høj vil du skyde hende til at være?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er almindelig af udseende, intet supermodel, men heller intet afskrækkende. Som sagt nydelig dame som plejer sin krop, inkl ansigt.

Højde, tja 165 cm. Jeg er 188 cm og stående kys var ikke den mest naturlige stilling

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...