Hop til indhold
Servciesboy

Så har i mig tilbage

Recommended Posts

Kære brødre og søstere

jeg har lige været i køleboks i 5 måneder, så under devisen: Den der intet laver , laver intet galt”, må jeg hellere begrænse mit skriveri , I er altid velkommen i PB

jeg er mest kreativt, når jeg har fået lidt alkohol , men det harmoner ikke ret godt, men adfærds kodes her på siden.

knus - jeg har savnet jer 

• Synes godt om 6
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

5 måneder det var alligevel ikke så lidt :) Nu skal jeg nok lade være med at spørge, hvordan man bringer sig så uheldigt afsted. 

Jeg er kommet til, mens du har ligget på køl, så velkommen tilbage :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren - Aalborg skrev, for 3 timer siden:

Nu skal jeg nok lade være med at spørge, hvordan man bringer sig så uheldigt afsted. 

Du skal bare et par gange have fået karantæne for komme med utidige bemærkninger eller afsporet en kedelig tråd med en sjov joke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, 1 time siden:

5 måneder, så må du da minimum have kaldt admin en dum idiot :) 

Velkommen tilbage. 

Jernsvinet skrev, Lige nu:

Du skal bare et par gange have fået karantæne for komme med utidige bemærkninger eller afsporet en kedelig tråd med en sjov joke.

Lige præcist, der har jeg også været, men denne gang var det, fordi jeg googlede en GP’ers telefon nr og skrev det navn der dukkede op i i’et svar.

Nu har hun ændret sit nr til en “ ven”

vi skal alle opføre os ordentligt, men grænsen for god opførsel, og misforstået Black humor ligger tæt på hinanden.

god dag til alle - 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 8 timer siden:

Lige præcist, der har jeg også været, men denne gang var det, fordi jeg googlede en GP’ers telefon nr og skrev det navn der dukkede op i i’et svar.

Nu har hun ændret sit nr til en “ ven”

vi skal alle opføre os ordentligt, men grænsen for god opførsel, og misforstået Black humor ligger tæt på hinanden.

god dag til alle - 

Ahhhh..... At lægge navn op her på siden som du har googlet dig fram er noget som jeg vil hellere ikke synes om. Det er grå til sort men af hvert fald ikke mere vidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cowgirl.90 skrev, 1 time siden:

Ahhhh..... At lægge navn op her på siden som du har googlet dig fram er noget som jeg vil hellere ikke synes om. Det er grå til sort men af hvert fald ikke mere vidt.

Enig, og langt de fleste GP’er bruger ikke deres egen telefon nummer , de gør som dig bruger taletidskort

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Ja der er ikke meget humor herinde. 
Laver du et spørgsmål om pigen Lotte og lægger et link, så skal man ikke skrive at "Hende kunne jeg godt finde på at besøge". du skal heller ikke kommentere en anmeldelse der går på "Jeg beoge god pige...hun være bedre til at kysse end til flødeskum" med at det er en google oversættelse, for så klapper fælden.. :) 

personligt syntes jeg det gør siden mere kedelig, men sådan er der så meget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...