Brandmand 145 Skrevet mandag klokken 20:14 https://annoncelight.dk/showad/435189 Der nogen her på sitet som hurtigt er ude med riven. Jeg har besøgt damen flere gange og er ganske imponeret. Hun er dejlig, ikke lydig i min BDSM verden - men særdeles god til det hun gør. Så i stedet for at brokke sig over diverse (annoncenavne, rod, døren åben eller lukket under omklædning eller hvad har vi) så lad os nyde at her er der en nærmest amatør som nyder sex. Tag hende hårdt og du er ikke i tvivl. Tænk lidt over at det brok måske er det som gør at pigerne ender med den der standard facade som jo ikke er svær at gennemskue. Vi har så mange fuskere og snydere i Aalborg området for tiden - denne Lise/Majken er ikke en af dem! Mvh, Brandmand 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 10 Skrevet mandag klokken 20:55 Folk forventer også for meget for 300kr. Ind, knald hende, og ud igen. Den behøver ikke være længere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 324 Skrevet mandag klokken 22:43 (edited) Brandmand skrev, for 2 timer siden: Så i stedet for at brokke sig over diverse (annoncenavne, rod, døren åben eller lukket under omklædning eller hvad har vi) Tak for stikpillen Jeg tror du har misforstået hvad jeg skrev. Jeg beskrev blot min oplevelse, og brokkede mig på igen måde over hverken pigen eller selve oplevelsen. Godt at høre at du havde en god oplevelse med hende Redigeret mandag klokken 22:44 af fyr9000 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyder 17 Skrevet tirsdag klokken 16:08 Er hun reel nok 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2144 Skrevet for 9 timer siden Dine lange indlæg kunne du have taget i PM. Jeg har ryddet op. Pj73 skrev, den 13.8.2025 at 00:22: Så du syntes ikke det er relevant at beskrive ens egen oplevelse med mindre den er identisk med din?... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg