Brandmand 145 Skrevet mandag klokken 20:14 https://annoncelight.dk/showad/435189 Der nogen her på sitet som hurtigt er ude med riven. Jeg har besøgt damen flere gange og er ganske imponeret. Hun er dejlig, ikke lydig i min BDSM verden - men særdeles god til det hun gør. Så i stedet for at brokke sig over diverse (annoncenavne, rod, døren åben eller lukket under omklædning eller hvad har vi) så lad os nyde at her er der en nærmest amatør som nyder sex. Tag hende hårdt og du er ikke i tvivl. Tænk lidt over at det brok måske er det som gør at pigerne ender med den der standard facade som jo ikke er svær at gennemskue. Vi har så mange fuskere og snydere i Aalborg området for tiden - denne Lise/Majken er ikke en af dem! Mvh, Brandmand 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 10 Skrevet mandag klokken 20:55 Folk forventer også for meget for 300kr. Ind, knald hende, og ud igen. Den behøver ikke være længere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 324 Skrevet mandag klokken 22:43 (edited) Brandmand skrev, for 2 timer siden: Så i stedet for at brokke sig over diverse (annoncenavne, rod, døren åben eller lukket under omklædning eller hvad har vi) Tak for stikpillen Jeg tror du har misforstået hvad jeg skrev. Jeg beskrev blot min oplevelse, og brokkede mig på igen måde over hverken pigen eller selve oplevelsen. Godt at høre at du havde en god oplevelse med hende Redigeret mandag klokken 22:44 af fyr9000 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyder 17 Skrevet tirsdag klokken 16:08 Er hun reel nok 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 16 Skrevet tirsdag klokken 22:22 (edited) Brandmand skrev, den 11.8.2025 at 22:14: https://annoncelight.dk/showad/435189 Der nogen her på sitet som hurtigt er ude med riven. Jeg har besøgt damen flere gange og er ganske imponeret. Hun er dejlig, ikke lydig i min BDSM verden - men særdeles god til det hun gør. Så i stedet for at brokke sig over diverse (annoncenavne, rod, døren åben eller lukket under omklædning eller hvad har vi) så lad os nyde at her er der en nærmest amatør som nyder sex. Tag hende hårdt og du er ikke i tvivl. Tænk lidt over at det brok måske er det som gør at pigerne ender med den der standard facade som jo ikke er svær at gennemskue. Vi har så mange fuskere og snydere i Aalborg området for tiden - denne Lise/Majken er ikke en af dem! Mvh, Brandmand Så du syntes ikke det er relevant at beskrive ens egen oplevelse med mindre den er identisk med din? Det jeg finder skønt at få at vide fra andre er netop om hun er engageret og især hygiejnisk! Men dejlig at høre at supermand kunne tage hende så hårdt at hun åbenbart var helt på toppen og det var et fantastisk besøg. ps der er som regel nogle gode grunde til at en gp ofte skifter navn. Desuden er der også en der føler sig snydt af denne pige hvis du læser hendes anmeldelser som Majken. Redigeret tirsdag klokken 22:25 af Pj73 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 145 Skrevet onsdag klokken 18:22 Kære PJ, Nu har jeg gået dine "anmeldelser" igennem så langt ned jeg orkede. De handler om grunde til hvorfor du eller andre burde holde sig fra forskellige piger. Som regel en eller anden speciel fortolkning af hvad der blev skrevet. Således også med min anmeldelse. Har du skrevet en eneste positiv anmeldelse.m I min optik er det smart at holde sig til virkelige oplevelser. Så kan man trygt overlade analyserne til læserne, det kan de godt finde ud af. Med håbet om at du får gode, egne oplevelser på et tidspunkt. Mvh, Brandmand 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 16 Skrevet onsdag klokken 22:37 (edited) Haha flot svar. Du vælger at køre ud af en helt anden tangent nemlig at kritisere mig og mine input. Og det gør du fordi du føler dig trådt over tæerne. Pinligt. Jeg deltager ikke i dette forum for at give (falsk) reklame for prostituerede. Jeg deltager for at hjælpe andre med deres forespørgsler hvis jeg kan. Og for at få input til om jeg selv vil opsøge diverse af disse kvinder eller om jeg skal undlade det qua andres fortællinger. Længere er den ikke. Jeg har aldrig selv startet en tråd. Jeg reagerer bare på andres. Og der har det oftest været negative oplevelser jeg har bidraget med indtil videre. Og hvad så? Det er mine helt egne subjektive oplevelser som du på ingen måde kan anfægte. Står der nogen steder at vi kun må komme med positive indslag? Vi er måske mange for hvem det ikke er ligegyldigt om sengetøjet er ulækkert, pigen er uengageret og måske endda meget uhygiejnisk. At disse ting ingen betydning har for dig bare det er billigt er jo din sag. Men at kritisere os for at have disse præferencer er sgu langt ude. Og du udstiller bare dig selv i min verden. For øvrigt så KAN jeg sagtens nævne 50 “navne” på dejlige skønne primært danske GP’ere jeg har besøgt de sidste 4-5 års tid. Jeg vil bare hellere advare om mine mange dårlige oplevelser end berette om mine gode. For jeg ønsker ikke at agere reklamesøjle som du gør. Redigeret onsdag klokken 23:26 af Pj73 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg