Wingmann 0 Skrevet mandag klokken 16:55 Hej har prøvet at lede og undersøge hvem der er i området, og spørge efter aftale uden kondom uden held. er der nogen som kan anbefale Thai i dette område som tilbyder uden kondom og samtidig også gerne anal fri mig for kloge beskeder. Hop bare videre hvis du kun har bedre vidende kommentarer til sex uden kondom er ny bruger så søger hjælp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 345 Skrevet onsdag klokken 08:58 Nogle steder står det i annoncen, hvis det er muligt uden… Men mange steder, kan man få det måske 2-3 gang man er der. De vil ikke love det over sms. Min erfaring siger mig, at det forholder sig sådan. Så bliv “ fast” kunde, så er mange ting muligt… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 258 Skrevet onsdag klokken 15:36 Luxuria skrev, for 6 timer siden: Nogle steder står det i annoncen, hvis det er muligt uden… Men mange steder, kan man få det måske 2-3 gang man er der. De vil ikke love det over sms. Min erfaring siger mig, at det forholder sig sådan. Så bliv “ fast” kunde, så er mange ting muligt… Det er typisk sådan du kan få sex uden, hvis det er det du efterspørger. Mange thaier nævner det ikke i annoncen og flere af dem der skriver “only sex with condom” tilbyder uden. Men typisk ikke noget du kan aftale med en ny over sms - de vil se dig og tjekker din penis når de vasker/aftørrer den og så nogle gange lader de sig gribe med af stemningen og vupti …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg