søren55 158 Skrevet 15. August Ellers er legeplads med børn også god. Altså fraskilte forældre der tager på legepladsen med jeres unger. Så begynder de at lege og de to fraskilte begynder at snakke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maspero 190 Skrevet 16. August Getlouder skrev, den 11.8.2025 at 20:31: Det er fandme en fed idé. Men kan man virkelig godt score damer der, hvis man dukker op alene uden partner? Men fortæl fortæl Swingerklub kan byde på mange oplevelser for den velholdte single gentleman. Min oplevelse er, at der ikke kommer mange single kvinder, men der kommer til gengæld mange par som tænder på at invitere en fremmed mand med ind og hygge om kvinden. Jeg var selv afsted for ikke så længe siden og blev her inviteret med ind i flere lege med par… denne aften blev det til 3 frække runder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakoblaursen 111 Skrevet 31. August Getlouder skrev, den 12.8.2025 at 17:04: Fedt! Det ser interessant ud. Andre forslag? Jeg er f.eks. også interesseret i at høre om nogen har kendskab til specifikke steder i nattelivet hvor gæsterne typisk er ældre en dem i 20'erne? Lusso natklub - og Museo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg