Pj73 50 Skrevet 18. Oktober AarhusNordFyren skrev, for 3 timer siden: Gip er en Fantastisk kvinde. Dog skal det siges at efter hun er blevet alene i klinikken så er det blevet sådan at hun forsøger at overlappe imellem kunderne således at man i de første 15 deler tid med en anden og de næste 30 har man hende selv og de sidste 15 deler man med en anden i et andet rum. Og vil hun så have for 1 time? Lyder absurd i mine ører. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusNordFyren 6 Skrevet 18. Oktober Ja men hun er også fair at hvis hun vil have at man kommer 2 gang så render hun frem og tilbage. Stressende for hende og for mig. Tidl havde hun andre piger til at hjælpe sig. Men de blev desværre snuppet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the dude 3 Skrevet 19. Oktober Er der andre der har oplevet at Gip skulle være begyndt at overlappe kunderne som beskrevet ovenfor ? Det duer da ikke… Nogen der har besøgt hende for nyligt og kan berette om oplevelsen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 143 Skrevet 20. Oktober Var der sidst på sommeren. Hun skulle lige af med en anden kunde mens jeg sad bænket i det andet massagerum. Men det gik ikke ud over tiden. Jeg føler ikke serviceniveau var dalet. Og ja, jeg blev også afkrævet 2 udløsninger denne gang.. :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 234 Skrevet 20. Oktober Jeg har nu aldrig oplevet dette med overlapninger af andre kunder. Men Gip har jo altid været ret ekstrovært, så der er fart over hende. Har dog netop læst, at PP thai massage, som Gip altid har været "bordelmutter" for, skulle være lukket og en frisør er flyttet ind. Her for nyligt. Nogen, der kan bekræfte dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 582 Skrevet 20. Oktober Napoleon69 skrev, for 43 minutter siden: Jeg har nu aldrig oplevet dette med overlapninger af andre kunder. Men Gip har jo altid været ret ekstrovært, så der er fart over hende. Har dog netop læst, at PP thai massage, som Gip altid har været "bordelmutter" for, skulle være lukket og en frisør er flyttet ind. Her for nyligt. Nogen, der kan bekræfte dette? Det må være end "and". Jeg gik forbi stedet i går og der lignede det altså sig selv. Der ligger en frisør lige ved siden af og jeg tror trådstarter i den anden tråd har forvekslet stedet med naboen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusNordFyren 6 Skrevet 20. Oktober variomaster skrev, for 10 timer siden: Var der sidst på sommeren. Hun skulle lige af med en anden kunde mens jeg sad bænket i det andet massagerum. Men det gik ikke ud over tiden. Jeg føler ikke serviceniveau var dalet. Og ja, jeg blev også afkrævet 2 udløsninger denne gang.. Måske var det mig i det andet rum. Det ved man aldrig jo. Men jeg blev altså stresset af at jeg vidste at hun var alene og at en anden sad i rummet på den anden side og ventede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg