Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har prøvet at kommunikere med Gip via SMS. Det er fuldstændig umuligt at få svar på helt simple spørgsmål. Hun forstår simpelthen ikke hvad man skriver. Har forsøgt på både engelsk og dansk. 

Hendes svar, til alt jeg skriver er "What time you want to come?"

Har I samme oplevelse? Hvordan skal man få svar på simple spørgsmål, hvis ikke hun forstår hvad man skriver? Hvad har I andre gjort? Pft.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ring eller mød op på adressen. Det har virket for mig. Eller måske prøve på fransk… evt græsk, for det mestrer hun til ug:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
m64m skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har prøvet at kommunikere med Gip via SMS. Det er fuldstændig umuligt at få svar på helt simple spørgsmål. Hun forstår simpelthen ikke hvad man skriver. Har forsøgt på både engelsk og dansk. 

Har I samme oplevelse? Hvordan skal man få svar på simple spørgsmål, hvis ikke hun forstår hvad man skriver? Hvad har I andre gjort? Pft.

Nej, den oplevelse havde jeg slet ikke. Nem og fin kommunikation frem og tilbage før besøget. Bare skriv, hvornår du vil komme og så tænker jeg, at hun har læst hvad du ønsker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror bare hun prøver at være efficient. Hun er den måske mest populære gp de sidste 10 år. Skal passe biksen og regnskaberne og alt muligt andet. Ingen grund til at spørge for meget. Hun har vist sit fantastiske niveau over meget lang tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jmk skrev, 1 time siden:

Jeg tror bare hun prøver at være efficient. Hun er den måske mest populære gp de sidste 10 år. Skal passe biksen og regnskaberne og alt muligt andet. Ingen grund til at spørge for meget. Hun har vist sit fantastiske niveau over meget lang tid.

Jeg ønsker såmænd blot svar på hvornår på dagen der er bedst at komme. 

Derudover vil jeg vide om hun gør i intim barbering.

Ting jeg gerne vil vide på forhånd. Men umuligt at få svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
m64m skrev, for 4 timer siden:

Må indrømme jeg syntes det er en ting der går igen..  Det er virkelig som om de ikke VIL svare på div. spørgsmål...  hvis de da endelig svarer, hvilke rigtig mange af dem slet ikke gør.  Ved godt nogen her vil sige, det er jo bare at aftale en tid og tage afsted,  men altså...  jeg har nogle " krav"  - betingelser inden jeg smider 1000 - 2000 kr.  og ja, at de ikke gider svare på ting deres " kunder " spørger om forstår jeg simpelthen bare ikke..  jeg " kommer "   ihvert fald ikke de steder

Del dette indlæg

Link til indlæg
yxes skrev, for 10 timer siden:

Må indrømme jeg syntes det er en ting der går igen..  Det er virkelig som om de ikke VIL svare på div. spørgsmål...  hvis de da endelig svarer, hvilke rigtig mange af dem slet ikke gør.  Ved godt nogen her vil sige, det er jo bare at aftale en tid og tage afsted,  men altså...  jeg har nogle " krav"  - betingelser inden jeg smider 1000 - 2000 kr.  og ja, at de ikke gider svare på ting deres " kunder " spørger om forstår jeg simpelthen bare ikke..  jeg " kommer "   ihvert fald ikke de steder

Jeg tænker de nok får 1000 sms hver dag med alle mulige åndsvage spørgsmål, og det hverken gider de eller har de tid til, idét sikkert de fleste spørgsmål er fuldstændige overflødige.

Mht krav.....så glemmer du nok lidt at der ofte er et menneske bag de GP'er som servicerer dig - hvis du forstår. Derfor er det ikke altid forventligt at man får sine "krav" indfriet da det måske kan være over pigens grænse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Jeg tænker de nok får 1000 sms hver dag med alle mulige åndsvage spørgsmål, og det hverken gider de eller har de tid til, idét sikkert de fleste spørgsmål er fuldstændige overflødige.

Mht krav.....så glemmer du nok lidt at der ofte er et menneske bag de GP'er som servicerer dig - hvis du forstår. Derfor er det ikke altid forventligt at man får sine "krav" indfriet da det måske kan være over pigens grænse.

Jeg tænker at man lige netop vil undgå den situation hvor man bestiller tid, dukker op og finder at hun ikke kan honorere ens ønsker og derfor er nødt til at gå igen. Det tjener jo ikke nogen parter, og man spilder bare hinandens tid og hun går måske glip af en kunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
m64m skrev, for 33 minutter siden:

Jeg tænker at man lige netop vil undgå den situation hvor man bestiller tid, dukker op og finder at hun ikke kan honorere ens ønsker og derfor er nødt til at gå igen. Det tjener jo ikke nogen parter, og man spilder bare hinandens tid og hun går måske glip af en kunde.

Ja og måske lige præcis derfor gider de ikke svare på den slags, hvor alt skal skæres ud i pap og garanteres osv.

Prøv dog at være lidt mere afslappet omkring det, og se hvad der sker når man bestiller en tid. Man bliver tit overrasket over at det ikke behøver gå helt præcist efter en forudbestem "drejebog" som kunden har bestemt :).

Og lige netop hos Gip finder jeg det fuldstændigt spild af tid at træde rundt i den slags...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 38 minutter siden:

Prøv dog at være lidt mere afslappet omkring det, og se hvad der sker når man bestiller en tid. Man bliver tit overrasket over at det ikke behøver gå helt præcist efter en forudbestem "drejebog" som kunden har bestemt :).

Det er HØRT, det kunne man ofte savne herinde...:mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 52 minutter siden:

Ja og måske lige præcis derfor gider de ikke svare på den slags, hvor alt skal skæres ud i pap og garanteres osv.

Og lige netop hos Gip finder jeg det fuldstændigt spild af tid at træde rundt i den slags...

Jeg har prøvet at troppe op flere og spurgt til intim barbering og måtte gå igen. Jeg kan ikke se at det skulle være et problem at "skære ud i pap". Det er blot et ja eller nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 13 timer siden:

Vi er alle forskellige, men er det over en betalingspiges grænse at få stillet spørgsmål om højde - vægt , intimbarbering og om der er flere ( igang ) i lejligheden , så tænker jeg de skal finde noget andet at lave :)    Jeg er KUN til små tynde piger der er glatte, og gider ikke ligge og høre på der er gang i 1-2 andre værelser også.  og jeg har hverken tiden - lysten til at lave aftaler, møde op og så det slet ikke er en pige jeg kan tænde på. Det r spild af både min men også hendes tid.  og ja, så har hun jo blot mistet en kunde, som så risikerer at få en træls " anmeldelse " lagt ud på 180.dk...  

Del dette indlæg

Link til indlæg
m64m skrev, for 6 timer siden:

Lige nødagtig,  og også det svar jeg har skrevet til Big3lover her :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
yxes skrev, for 9 timer siden:

Lige nødagtig,  og også det svar jeg har skrevet til Big3lover her :) 

Selvom hun siger JA, så er det jo ikke sikkert at hun kan honorerer dine ønsker alligevel! Alt sker som bekendt i relationen, og ikke i en sms.

Men ja, der er nogle typer som bare mener at når tegnebogen er oppe, så kan alt lade sig gøre......egoisme vil jeg kalde det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mænd der får en oplevelse af at txt e med gp er eller hvor ugelang planlægning er en del af deres forspil. Der er en korrelation mellem dem der stiller mange spm og dem der ikke ender med at købe. Ligesom der er mænd herinde der stiller utallige spm til andres oplevelser uden at besøge pigerne selv..målt vha manglende anmeldelser. Forstår så udemærket, at de vil holde txt på minimum og bruge tiden på de kunder der møder op. Især når det er piger som GIP der har vist deres vandvittige høje service gennem lang tid.

Helt fint at screene mænd på denne måde så får dem der møder op mere plads. Og dem der ikke vil acceptere det kan jo finde nogen efter deres smag.

Jmk

Redigeret af Jmk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, den 12.8.2025 at 17:03:

ja det finder DU fuldstændig spild af tid, men har du overvejet at langt fra alle ved hvem Gip er ?  Jeg gør bla. ikke.  Og kan se der ingen billeder er af hende på hendes profil, så er det altså ikke nemt at lave sig en vurdering.  det er fint du syntes hun er perfekt, men der er jo sikkert aldre der syntes hun er hæslig.. Syntes virkelig ikke det er noget som helst med at ha tegnebogen oppe og vil bestemme en " drejebog "  og at der er et menneske bag, ja selvfølgelig er der da det, og det ved jeg ikke helt hvor du vil hen med.  

Det er yderst få gange jeg går til GP, og NÅR jeg gør, så vil jeg altså til en JEG syntes er pæn, lækker og med den krop JEG kan li, og ja... lyder måske barsk, men jeg vil vide - se hvad jeg køber..  Det er meget mulig at du er ligeglad med disse ting,  og respekt for det. Men jeg er ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
yxes skrev, for 17 timer siden:

ja det finder DU fuldstændig spild af tid, men har du overvejet at langt fra alle ved hvem Gip er ?  Jeg gør bla. ikke.  Og kan se der ingen billeder er af hende på hendes profil, så er det altså ikke nemt at lave sig en vurdering.  det er fint du syntes hun er perfekt, men der er jo sikkert aldre der syntes hun er hæslig.. Syntes virkelig ikke det er noget som helst med at ha tegnebogen oppe og vil bestemme en " drejebog "  og at der er et menneske bag, ja selvfølgelig er der da det, og det ved jeg ikke helt hvor du vil hen med.  

Det er yderst få gange jeg går til GP, og NÅR jeg gør, så vil jeg altså til en JEG syntes er pæn, lækker og med den krop JEG kan li, og ja... lyder måske barsk, men jeg vil vide - se hvad jeg køber..  Det er meget mulig at du er ligeglad med disse ting,  og respekt for det. Men jeg er ikke. 

Der er vel ingen der er ligeglade med hvordan pigen ser ud....selvfølgelig vælger vi efter bedste overbevisning, hvad enten det er udseende, service eller måske tryghed. Men med alle de kreterier du sætter op for dig selv, tvivler jeg på at du nogensinde får du ultimative oplevelse, som du sikkert også forventer hver gang.

Jeg har besøgt Gip én gang for mange år siden.....UDEN at ha set billeder, som hun jo som bekendt ikke bruger, men ud fra anmeldelser - og hvor jeg ikke har kunne finde én eneste dårlig eller middelmådig af slagsen. Det blev en utrolig fræk oplevelse, som jeg stadig husker. Så hvad er problemet?

I øvrigt har jeg vist ikke sagt hun er perfekt.....og det skal en GP heller ikke være i min termologi.

God jagt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan godt være svært at få en aftale med Gip, jeg forsøgte i 2 dage…. Hun måtte meget gerne få 2 assistenter igen ;) 

Det lykkedes at få en aftale og det var så sjovt og skørt, som det næsten altid har været. God massage og en forpustet afslutning 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...