Mr man 7 Skrevet 11. August Havde ringet til en gp her den anden dag men hun kunne ikke på det tidspunkt. Og da hun kunne kunne jeg ikke. Var så dum at ringe fra eget nummer nevermore. Men nu kan jeg se der er blevet søgt på mit nummer en del gange på 180. Og også på mine børns numre. Og min snart er ekskone vi er skilt men bor stadig sammen. Tror i det er fordi jeg bliver tjekke ang afpresninge? Hvad er jeres erfaringer. Det var et bordel på Sjælland. Og alle numrene er søgt på samme dag altså i dag og det er dagen efter jeg ringede der er blevet søgt på det. Nogen sammenhæng? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1585 Skrevet 11. August Mr man skrev, for 28 minutter siden: Havde ringet til en gp her den anden dag men hun kunne ikke på det tidspunkt. Og da hun kunne kunne jeg ikke. Var så dum at ringe fra eget nummer nevermore. Men nu kan jeg se der er blevet søgt på mit nummer en del gange på 180. Og også på mine børns numre. Og min snart er ekskone vi er skilt men bor stadig sammen. Tror i det er fordi jeg bliver tjekke ang afpresninge? Hvad er jeres erfaringer. Det var et bordel på Sjælland. Og alle numrene er søgt på samme dag altså i dag og det er dagen efter jeg ringede der er blevet søgt på det. Nogen sammenhæng? At hele familiens numre er søgt er usædvanligt. Men stadig højst sandsynligt bare et baggrundscheck. Især når det var et bordel, ville jeg ikke bekymre mig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr man 7 Skrevet 11. August SweettieDK skrev, for 11 minutter siden: At hele familiens numre er søgt er usædvanligt. Men stadig højst sandsynligt bare et baggrundscheck. Især når det var et bordel, ville jeg ikke bekymre mig. Tusind tak for svar sweetie altså ved ikke lige hvor suspekt bordelet var. Har lidt blandede anmeldelser herinde. Og det var ikke en dansk kvinde jeg talte med. Men ja de havde nok kontaktet mig hvis det er selvom jeg har blokeret hovednummeret så kunne de jo bare have kontaktet mig via et andet nummer. Men har intet hørt og det var natten til søndag jeg ringede :-) tak for svar sweetie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg