Hop til indhold

Recommended Posts

Havde ringet til en gp her den anden dag men hun kunne ikke på det tidspunkt. Og da hun kunne kunne jeg ikke. Var så dum at ringe fra eget nummer nevermore. Men nu kan jeg se der er blevet søgt på mit nummer en del gange på 180. Og også på mine børns numre. Og min snart er ekskone vi er skilt men bor stadig sammen. Tror i det er fordi jeg bliver tjekke ang afpresninge? Hvad er jeres erfaringer. Det var et bordel på Sjælland. Og alle numrene er søgt på samme dag altså i dag  og det er dagen efter jeg ringede der er blevet søgt på det. Nogen sammenhæng?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr man skrev, for 28 minutter siden:

Havde ringet til en gp her den anden dag men hun kunne ikke på det tidspunkt. Og da hun kunne kunne jeg ikke. Var så dum at ringe fra eget nummer nevermore. Men nu kan jeg se der er blevet søgt på mit nummer en del gange på 180. Og også på mine børns numre. Og min snart er ekskone vi er skilt men bor stadig sammen. Tror i det er fordi jeg bliver tjekke ang afpresninge? Hvad er jeres erfaringer. Det var et bordel på Sjælland. Og alle numrene er søgt på samme dag altså i dag  og det er dagen efter jeg ringede der er blevet søgt på det. Nogen sammenhæng?

At hele familiens numre er søgt er usædvanligt. Men stadig højst sandsynligt bare et baggrundscheck. Især når det var et bordel, ville jeg ikke bekymre mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 11 minutter siden:

At hele familiens numre er søgt er usædvanligt. Men stadig højst sandsynligt bare et baggrundscheck. Især når det var et bordel, ville jeg ikke bekymre mig. 

Tusind tak for svar sweetie altså ved ikke lige hvor suspekt bordelet var. Har lidt blandede anmeldelser herinde. Og det var ikke en dansk kvinde jeg talte med. Men ja de havde nok kontaktet mig hvis det er selvom jeg har blokeret hovednummeret så kunne de jo bare have kontaktet mig via et andet nummer. Men har intet hørt og det var natten til søndag jeg ringede :-)  tak for svar sweetie 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...