Thomastog 27 Skrevet mandag klokken 13:30 https://annoncelight.dk/showad/420762 Mødtes med Gitte på en parkeringsplads midt på dagen, vi røg om på bagsæddet og af med bukserne. Der er god plads på bagsædet, hun smed trøjen så der var frit udsynet til hendes flotte silikone bryster. Gitte er meget smidig, hun var overalt på min pik og nosser indtil jeg måtte overgive mig og fylde hendes mund. Hun sluger det hele uden ballade. Gitte er super frisk, i mine øjne pisse fræk og lækker og hun siger hun tænder så meget på det bare er på bagsædet af hendes bil. Ved ikke om hun har flere biler men der var ikke tonet ruder i den hun kørte i den dag, der var frit ind og udsyn men ingen andre end os Hun var nem at komme i kontakt med, og hun holdt vores aftale. De bedste anbefalinger 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman2024 21 Skrevet mandag klokken 16:10 Hvor gammel vil du tro hun er ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid2 40 Skrevet mandag klokken 16:15 Lyder sgu som et piv frækt setup hun har, var det "bare" hendes blow du valgte? Måtte du pille ved hendes mis? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman2024 21 Skrevet mandag klokken 16:19 Hvor gammel vil du tro hun er ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomastog 27 Skrevet mandag klokken 21:31 Jeg valgte kun blow, er sikker på man må pille alt det man vil. Billederne passer med det er hende, dog pænere i virkeligheden. Alderen er altid svær, sidst i 40 erne. Vil jeg skyde hende til. Men pisse fræk og flabet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 697 Skrevet tirsdag klokken 21:39 Har været fast gæst hos Gitte og det er kun den bil hun har Kan give ts ret i at hun er sindsygt fræk og sutter fantastisk Jeg har haft sex, også på bagsædet, med hende et par gange og udover hun kommer let og hurtigt kan hun ridde dig ihjel Jeg vil nok skyde på starten og 50'erne, men hvad gør dette når hun sutter og knepper som en drøm 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
easykid123 155 Skrevet i går klokken 02:31 Thomastog skrev, den 11.8.2025 at 15:30: https://annoncelight.dk/showad/420762 Mødtes med Gitte på en parkeringsplads midt på dagen, vi røg om på bagsæddet og af med bukserne. Der er god plads på bagsædet, hun smed trøjen så der var frit udsynet til hendes flotte silikone bryster. Gitte er meget smidig, hun var overalt på min pik og nosser indtil jeg måtte overgive mig og fylde hendes mund. Hun sluger det hele uden ballade. Gitte er super frisk, i mine øjne pisse fræk og lækker og hun siger hun tænder så meget på det bare er på bagsædet af hendes bil. Ved ikke om hun har flere biler men der var ikke tonet ruder i den hun kørte i den dag, der var frit ind og udsyn men ingen andre end os Hun var nem at komme i kontakt med, og hun holdt vores aftale. De bedste anbefalinger Har hun fået opdateret brysterne på det sidste? I hendes profil skriver hun de er naturlige, hvilket også synes at fremgå af billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 697 Skrevet i går klokken 10:59 easykid123 skrev, for 8 timer siden: Har hun fået opdateret brysterne på det sidste? I hendes profil skriver hun de er naturlige, hvilket også synes at fremgå af billederne. Tror egentlig ikke de er silikone - de er ihvertfald bløde og hopper fint når hun ridder dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg