Hop til indhold
Raphael

Jasmine - Ikast - Spild af penge

Recommended Posts

God eftermiddag, de Herrer.

Det har været en hed og travl sommer, og der har været et par besøg, som jeg gerne vil fortælle om. Dette vil omhandle mit besøg hos Jasmine i Ikast, som jeg valgte fordi hendes billeder så gode ud, og hun har tidligere fået okay anmeldelser. 

Området

Jasmine bor på en sidegade til hovedgaden i Ikast, og der er parkering næsten lige ved siden af. Området virkede diskret, og der var ikke meget trafik. Hun bor i en opgang, dog mødte jeg ikke andre. 

Værelset
Jeg blev lukket ind efter lidt tid, og blev fulgt ind på et værelse. I det ene hjørne var en stol fyldt med tæpper og andet, som jeg brugte til opbevaring. I den anden side var en gammel, faldefærdig seng med et rodet sengebord. Tidligere klienters aftørringsklude lå i en bunke på gulvet. 

Pigen
Kommunikation over SMS var intet problem, og Jasmine var hurtig til at svare. Hun virkede sød i starten, men jeg fornemmede godt lidt attitude. Hun havde tilmed været så fræk at bestille mad der skulle ankomme inden vi var færdige. 

Man kan sige, at jeg primært kom efter hendes krop, og den levede op til hendes billeder. Store, flotte bryster og en slank figur. 

Akten
Jeg bestilte 30 minutter til 800 kr. 

Hun startede med at spørge, om jeg havde lyst til en trekant med hendes kollega, men det lå ikke lige i mine planer. Herefter tørrede hun mig grundigt af, inklusiv området rundt om penis, og til sidst også det kondom hun havde monteret. Da kludene havde tilsluttet sig bunken på gulvet begyndte et udmærket blowjob. Hun sluprede løs, og det føltes godt trods kondom. 

Hun spurgte, hvilken position jeg ville starte med, og vi begyndte med doggy. Mens jeg bankede løs havde hun grundigt fast om kondomet, og man kunne komme i tvivl, om det var en slags avanceret handjob. Jeg fik hende vendt om i missionær, og det var samme historie. Jeg forsøgte at manøvrere hendes ben op på mine skuldre, men det ville hun ikke, og holdte dem bøjet indover brystet. Jeg fik også skæld ud over at læne for meget på knæene, da sengen åbenbart ikke kan holde til det. :| 

Herefter red hun mig lidt, og det var et flot syn med de store bryster der hoppede. Hun lod mig endda lege lidt med dem. Så om i doggy igen, hvor hun endnu engang samlede benene, og jeg følte nærmest hun forsøgte at bremse mig lidt med fødderne. Da jeg var tæt på at komme, fik jeg hende ned i missionær igen, men jeg fik strengt besked på, at det ville være den sidste position. Denne gang fik hun dog spredt benene, så man bedre kunne se hvad der skete. Desværre holdt hun fortsat fast i kondomet, som om, at man ville trække den af mens hun kigger. Da jeg endelig kom, fik jeg afleveret en vådserviet, og så skyndte hun sig ud af lokalet, hvor jeg kunne høre, at hun snakkede højlydt med hendes kollega på bulgarsk. Der blev hun indtil jeg havde klædt mig på, hvorefter hun kom ind og krammede farvel. Jeg blev hverken tilbudt massage, bad eller noget at drikke. 

Der var i alt gået 15 minutter fra jeg ankom til jeg stod på gaden igen.

Konklusion

Jeg besøger ikke Jasmine igen, og jeg anbefaler andre at holde sig væk. Det virker til at være en pengemaskine. 

Punkter til forbedring: 

• Det er respektløst at bestille mad der skal ankomme mens man har en klient. 
  • Det ødelægger oplevelsen, når pigen holder fast rundt om kondomet. 
  • At skynde sig ud af rummet efter klienten er kommet er dårlig stil, og kan hurtigt misforstås. 
  • At sende klienten på gaden efter kun halvdelen af tiden er gået giver følelsen af at være blevet snydt. 

Links:
Annonce: https://annoncelight.dk/showad/421420

Pige: https://annoncelight.dk/profile/️Jasmine+

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke besøgt Jasmine, men hun har været i min kikkert længe. Så tak for beretningen.

Jeg kan nikke genkende til det med at flere og flere piger holder fast i kondomet, og det er så fucking irriterende, fordi som du nævner det spærre for synet af hvad der forgår - hvilket jeg godt kan lide. Jeg oplevede også så sent som igår en pige, som blev forsinket fordi hun var ude at handle, hvilket jo så gik ud over min tid... jeg betalte for en time. Og dette var på trodsaf aftalen blev lavet 5 timer forinden. Hvorfor så lige koordinerer med at man skal ud at handle lige før en kunde kommer? Så må man sq holde "en time eller to fri" imellem kunderne, og så er der tid til at handle.

Generelt oplevere jeg bare dårligere og dårligere service, men priserne stiger. Nu er der flere piger der taget et tillæg for 2 gange sex/cum, som ellers altid har været normalen når man bestiller en time til 1500. Nu skal man til at betale et tillæg for det også...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...