Hop til indhold

Recommended Posts

Frække Anja og Fredagsbaren. 

Fik endelig i år klemt et gensyn med @Danske Anja / @[email protected]ind i 2025, sidste år havde jeg tre skønne oplevelser med hende men i år ikke nogen indtil jeg fik denne aftale i hus. 

Havde lavet en aftale med Anja før hun ramte Valby og København om fredagen. 

Fik dog nydt damen nøgen allerede torsdag på vej ud af døren efter en aftale med Sysser omend kort. :P

Fredag mødtes vi så i Indre By og fulgtes til lokalerne hvor vi skulle have vores frække aftale men inden jeg kunne nyde et frækt gensyn med hende måtte jeg først ud på Connie mission efter is (til drinks ikke til sex lege) hvor den skønne kvinde lige flashede G streng og hendes smukke røv på vej op af trappen og så måtte jeg lige cockblocke @Mister12 i døråbningen og minde damen om hvem hun havde skrevet øverst på sit uartige balkort først da han forsøgte at slæbe af med hende men efter de små udfordringer lykkedes det endeligt at komme på tomands hånd til lidt alenetid med Anja. :lol:

vi ordnede betaling og så smed vi ellers tøjet og lagde os på sengen vi startede med at kysse lidt inden jeg kyssede mig ned af hendes krop indtil jeg var mellem hendes lår og kunne begynde at at slikke hendes skønne fisse hvilket hun sagde at hun havde set frem til da hun havde kunnet høre min og Syssers eskapader dagen før igennem væggene i Valby. Så jeg gjorde mit allerbedste for ikke at skuffe hende og slikkede kælent og lystigt det bedste jeg har lært til lårene klemte om hovedet på mig af vellyst. 

Så kyssede vi lidt igen inden hun ville gengælde og hun startede med en dejlig lingam massage hvor hun forkælede min pik med frække sensuelle berøringer og leg. Hun fortsatte med at forkæle min pik i et stykke tid ind til hun smed et kondom på og satte sig på mig og red mig i et stykke tid. 

En kort pause hvor hun ville prøve noget nyt hvilket jeg var med på uden at vide hvad, men det var ikke noget nyt seksuelt hun gav mig et lille mærke på kroppen hvor der stod at jeg tilhørte hende. :lol: ;)

Så fortsatte vi først blev min pik gjort stiv med et af hendes sex legetøj inden hun gav blow og så tog vi en tur i missionæren hvor hun begyndte at larme lidt så for naboernes skyld lukkede jeg munden på hende med kys imens. 

Da mobilen gav tegn til at tiden var ved at være ovre satte jeg mig og gav hende finger imens jeg onanerede mig til en udløsning på hendes bryster og krop som jeg slikkede ren bagefter. 

For tredje gang fik jeg æren af at være den første der indviede det nye uprøvede bollerum allerførst på en ny Fredagsbars Lokation. I Vanløse med Sweetkisses, På Frederiksberg med Jennifer Romantica og nu i Indre by med Anja. Så er den tradition holdt i hævd. :lol: :D

Det var en succes og fornøjelse med den første aftale imellem os i 2025 og gensyn samt vores fjerde aftale i alt. Og da jeg vandt et besøg hos hende senere på aftenen i Blowjob bingo så bliver det til en ny aftale inden året er omme hos Valbypigerne i år. :wub: <3

Anja / Ladyhera:

Anja Valbypigerne:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...