Muuuums 0 Skrevet 10. August Hej gutter Hvis jeg vil et smut forbi PP Thai, hvem skal jeg så vælge? Gip eller Thong? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KomBareDo 11 Skrevet 10. August Muuuums skrev, for 4 timer siden: Hej gutter Hvis jeg vil et smut forbi PP Thai, hvem skal jeg så vælge? Gip eller Thong? Der er ingen Thong, det er kun Gip der er på stedet :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betteski 10 Skrevet 10. August Muuuums skrev, for 4 timer siden: Hej gutter Hvis jeg vil et smut forbi PP Thai, hvem skal jeg så vælge? Gip eller Thong? Jeg har forsøgt at kontakte dem via sms dog uden held det er et par timer siden nu jeg skrev har I havde bedre held? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danishman 89 Skrevet 10. August Besøgte Gip idag. Og som sædvanlig var hun fuld af energi fra start til slut. Kom godt rundt i forskellige stillinger, og hun er nærmest umættelig. Jeg er ikke helt ung længere og har svært med mere end en omgang, men Gip forsøger altid med runde nummer 2. Hun er alene på stedet for tiden så kan gå lidt tid inden hun svarer. Kommer helt sikker tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg