bønnen 118 Skrevet 10. August En perle er kommet til byen. https://nympho.dk/n26826/8960/gfe-your-girl-next-door Gennem de sidste par år har der været langt imellem de rigtig gode oplevelser, men i fredags skete det endelig. En af de der oplevelser hvor man bare går derfra og tænker; hende skal jeg bare besøge igen for. Havde kigget et par gange på hendes billeder og beskrivelse på nympho.og blev tiltalt af både billeder og beskrivelse - er lidt en sucker for naturlige bryster, og lidt kvindelige former når det hele er velproportioneret så er det bare bedre en en skinny pige uden former som har fået lavet bryster der er kuglerunde og helt og aldeles unaturlige. Så lavede en aftale fredag morgen hvor jeg kunne forkæle mig selv med en times tid med denne Ilaria. Jeg tænker ikke jeg vil gå i detaljer om hvad der skete i løbet af den time jeg havde i hendes selskab. Men kan kun sige at hvis man er til GFE og gerne vil have lidt mere end det sædvanlige for sine penge så kan skal man prøve at få en aftale her. I min bog er det en top 3 oplevelse siden jeg begyndte at besøge piger i dette miljø tilbage i 2017. Måske er der nogen der vil sige at prisen er i den høje ende, det er den måske, men jeg er ikke i tvivl om at så længe hun er i byen så gider jeg ikke lave aftale andre steder. 9 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 903 Skrevet 10. August Er øko blow en del af pakken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 835 Skrevet 11. August Jeg kan kun tilslutte mig trådstarters beretning - havde en tilsvarende god oplevelse. K 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 224 Skrevet 12. August Det ligner til forveksling Sweet Mia som har været væk et par og nu relanceret med nyt navn. Hende har jeg savnet!! Kan nogen be- eller afkræfte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman52 689 Skrevet 12. August Ilaria Verdi ligner Sweet Mia . Men det er ikke den berømte Sweet Mia Ingen kan erstatte den berømte Sweet Mia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FookMiFookYu 288 Skrevet 12. August Klikbart link: https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n26826/8960/gfe-your-girl-next-door Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 835 Skrevet 12. August G.G. skrev, for 3 timer siden: Det ligner til forveksling Sweet Mia som har været væk et par og nu relanceret med nyt navn. Hende har jeg savnet!! Kan nogen be- eller afkræfte? Det ligner rigtigt nok men det kan jeg desværre ikke bekræfte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman2024 22 Skrevet 12. August Er hun nem at lave aftaler med ? Syntes ikke hun svarer så hurtig på beskederne ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roskilde20 39 Skrevet 20. August Jeg har heller ikke kunne få noget svar fra hende. Har ellers skrevet en fin introduktion af mig selv, som hun beder om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mandfraodense 0 Skrevet 21. August Kysser hun dybt med tungen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg