KøbEnKrammer 62 Skrevet 9. August For et par dage siden besøgte jeg Gip. Jeg er som sagt ret ny i den her verden og det er uden tvivl en af mine bedste sex oplevelse i mit liv. Hun er jo utrolig velanmeldt herinde, og det kan jeg godt forstå. Hun er en vildbasse, og alt er bare tilladt med hende, og kan mærke, at hun virkelig tænder på det, hun laver. Jeg ønskede en time med anal og kom i munden/ansigtet. Jeg ringer på, bliver lukket ind og en lille fræk thai står med næsten intet tøj på foran mig. Vi går ind i rummet og pengene skifter hænder. Lidt efter, kommer hun tilbage og sætter sig ned på knæ foran mig og begynder at sutte min pik. Hun sutter fantastisk pik. Jeg kunne have eksploderet udover hende lige der, men, vil gerne se min pik op i hendes røv. Hun ligger sig på ryggen, så vi har øjenkontakt og ber mig at kneppe hende røven. Lidt efter, vil have hun den bagfra i doggystyle og så får hun lagt mig ned i sengen, så hun blot bevæger sig op og ned på min pik. Hun tager den virkelig dybt i røven, og jeg rører ved hendes fisse og den er drivvåd. Jeg får hende vendt i missionær, og her kan jeg ikke holde ret længe og siger jeg er ved at komme. Hun går ned på knæ og sutter og rykker den af, indtil jeg kommer i en kæmpe orgasme udover hendes mund, ansigt og krop. Jeg har aldrig haft så vild en orgasme før og aldrig har spermet så meget. Hun sagde “Oh my god, so much cum - I need to shower..” Men hun stor smilede og sagde, at “It turns me on. I love cum” Herefter får jeg en dejlig massage, og trykker på alle de rigtige punkter på min krop. Efter 20 minutters massage, så kan jeg mærke, at hun begynder at røre mig skridtet og slikker mine kugler og mellemkød mens ligger jeg på maven. Jeg bliver vendt om og hun vil have mere… hun begynder grådigt at sutte min pik, og hun siger, at jeg skal kneppe hende igen i røven. Hvilket jeg gør. Dog har jeg aldrig prøvet at komme 2 gange på kort tid og havde også mine problemer med det. Så måtte opgive… Men Gip giver ikke op så let, for ude i badet, kommer hun ud og begynder at sutte min pik igen. Og her får hun mig at komme igen, og hun tog det hele i munden og spyttede det udover hendes bryster. Jeg kommer til at besøge hende mange gange fremadrettet. 10/10 på alle punkter. 6 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danishman 89 Skrevet 9. August Har besøgt Gib tidligere, men alligevel du måske har et link, da jeg skal forbi Århus imorgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 79 Skrevet 9. August Danishman skrev, for 1 time siden: Har besøgt Gib tidligere, men alligevel du måske har et link, da jeg skal forbi Århus imorgen PP Thai massage , der er ingen annoncer udover det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 79 Skrevet 9. August Danishman skrev, for 2 timer siden: Har besøgt Gib tidligere, men alligevel du måske har et link, da jeg skal forbi Århus imorgen PP Thai massage , der er ingen annoncer udover det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 546 Skrevet 9. August Klopp skrev, for 19 minutter siden: PP Thai massage , der er ingen annoncer udover det Søger man længe nok kan man stadig godt finde dette: https://annoncelight.dk/showad/325635 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatbandit 36 Skrevet 10. August KøbEnKrammer skrev, for 10 timer siden: For et par dage siden besøgte jeg Gip. Jeg er som sagt ret ny i den her verden og det er uden tvivl en af mine bedste sex oplevelse i mit liv. Hun er jo utrolig velanmeldt herinde, og det kan jeg godt forstå. Hun er en vildbasse, og alt er bare tilladt med hende, og kan mærke, at hun virkelig tænder på det, hun laver. Jeg ønskede en time med anal og kom i munden/ansigtet. Jeg ringer på, bliver lukket ind og en lille fræk thai står med næsten intet tøj på foran mig. Vi går ind i rummet og pengene skifter hænder. Lidt efter, kommer hun tilbage og sætter sig ned på knæ foran mig og begynder at sutte min pik. Hun sutter fantastisk pik. Jeg kunne have eksploderet udover hende lige der, men, vil gerne se min pik op i hendes røv. Hun ligger sig på ryggen, så vi har øjenkontakt og ber mig at kneppe hende røven. Lidt efter, vil have hun den bagfra i doggystyle og så får hun lagt mig ned i sengen, så hun blot bevæger sig op og ned på min pik. Hun tager den virkelig dybt i røven, og jeg rører ved hendes fisse og den er drivvåd. Jeg får hende vendt i missionær, og her kan jeg ikke holde ret længe og siger jeg er ved at komme. Hun går ned på knæ og sutter og rykker den af, indtil jeg kommer i en kæmpe orgasme udover hendes mund, ansigt og krop. Jeg har aldrig haft så vild en orgasme før og aldrig har spermet så meget. Hun sagde “Oh my god, so much cum - I need to shower..” Men hun stor smilede og sagde, at “It turns me on. I love cum” Herefter får jeg en dejlig massage, og trykker på alle de rigtige punkter på min krop. Efter 20 minutters massage, så kan jeg mærke, at hun begynder at røre mig skridtet og slikker mine kugler og mellemkød mens ligger jeg på maven. Jeg bliver vendt om og hun vil have mere… hun begynder grådigt at sutte min pik, og hun siger, at jeg skal kneppe hende igen i røven. Hvilket jeg gør. Dog har jeg aldrig prøvet at komme 2 gange på kort tid og havde også mine problemer med det. Så måtte opgive… Men Gip giver ikke op så let, for ude i badet, kommer hun ud og begynder at sutte min pik igen. Og her får hun mig at komme igen, og hun tog det hele i munden og spyttede det udover hendes bryster. Jeg kommer til at besøge hende mange gange fremadrettet. 10/10 på alle punkter. Er det kun Gip på adressen nu? Hvad kostede denne fantastiske omgang? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betteski 10 Skrevet 10. August KøbEnKrammer skrev, for 14 timer siden: For et par dage siden besøgte jeg Gip. Jeg er som sagt ret ny i den her verden og det er uden tvivl en af mine bedste sex oplevelse i mit liv. Hun er jo utrolig velanmeldt herinde, og det kan jeg godt forstå. Hun er en vildbasse, og alt er bare tilladt med hende, og kan mærke, at hun virkelig tænder på det, hun laver. Jeg ønskede en time med anal og kom i munden/ansigtet. Jeg ringer på, bliver lukket ind og en lille fræk thai står med næsten intet tøj på foran mig. Vi går ind i rummet og pengene skifter hænder. Lidt efter, kommer hun tilbage og sætter sig ned på knæ foran mig og begynder at sutte min pik. Hun sutter fantastisk pik. Jeg kunne have eksploderet udover hende lige der, men, vil gerne se min pik op i hendes røv. Hun ligger sig på ryggen, så vi har øjenkontakt og ber mig at kneppe hende røven. Lidt efter, vil have hun den bagfra i doggystyle og så får hun lagt mig ned i sengen, så hun blot bevæger sig op og ned på min pik. Hun tager den virkelig dybt i røven, og jeg rører ved hendes fisse og den er drivvåd. Jeg får hende vendt i missionær, og her kan jeg ikke holde ret længe og siger jeg er ved at komme. Hun går ned på knæ og sutter og rykker den af, indtil jeg kommer i en kæmpe orgasme udover hendes mund, ansigt og krop. Jeg har aldrig haft så vild en orgasme før og aldrig har spermet så meget. Hun sagde “Oh my god, so much cum - I need to shower..” Men hun stor smilede og sagde, at “It turns me on. I love cum” Herefter får jeg en dejlig massage, og trykker på alle de rigtige punkter på min krop. Efter 20 minutters massage, så kan jeg mærke, at hun begynder at røre mig skridtet og slikker mine kugler og mellemkød mens ligger jeg på maven. Jeg bliver vendt om og hun vil have mere… hun begynder grådigt at sutte min pik, og hun siger, at jeg skal kneppe hende igen i røven. Hvilket jeg gør. Dog har jeg aldrig prøvet at komme 2 gange på kort tid og havde også mine problemer med det. Så måtte opgive… Men Gip giver ikke op så let, for ude i badet, kommer hun ud og begynder at sutte min pik igen. Og her får hun mig at komme igen, og hun tog det hele i munden og spyttede det udover hendes bryster. Jeg kommer til at besøge hende mange gange fremadrettet. 10/10 på alle punkter. Wauw...! tænker hun skal prøves kan du oplyse noget om pris og parkeringsmuligheder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbEnKrammer 62 Skrevet 11. August Betteski skrev, for 22 timer siden: Wauw...! tænker hun skal prøves kan du oplyse noget om pris og parkeringsmuligheder Jeg bor i Aarhus C, og kan nemt gå dertil. Men du kan nemt parkere oppe ved Botanisk Have og så gå derfra. Jeg gav hende 1500kr. Det var alle pengene værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbEnKrammer 62 Skrevet 11. August Glatbandit skrev, den 10.8.2025 at 07:58: Er det kun Gip på adressen nu? Hvad kostede denne fantastiske omgang? Ja, det er kun Gip pt. 1500kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbEnKrammer 62 Skrevet 11. August Bigstok skrev, den 10.8.2025 at 00:46: Søger man længe nok kan man stadig godt finde dette: https://annoncelight.dk/showad/325635 Tak for at dele linket - kunne ikke selv finde det! Jeg var faktisk ved at gå forkert, da der ligger en neglesalon ret tæt på, og den har samme udtryk udadtil… Tror næppe jeg havde fået samme omgang derinde. Bare lige et heads up til andre som er nye i det område. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 242 Skrevet 11. August KøbEnKrammer skrev, for 9 minutter siden: Ja, det er kun Gip pt. 1500kr Jeg læste i en tidligere tråd at der var en hændelse, der gjorde at det kun er Gip som er der nu, nogen der ved hvad at det skyldes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 79 Skrevet 11. August Jyskpik skrev, for 50 minutter siden: Jeg læste i en tidligere tråd at der var en hændelse, der gjorde at det kun er Gip som er der nu, nogen der ved hvad at det skyldes? Mener det var noget med de piger ikke var i landet lovligt , så de blev busted og røg ud af landet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
m64m 9 Skrevet 11. August KøbEnKrammer skrev, for 5 timer siden: Jeg bor i Aarhus C, og kan nemt gå dertil. Men du kan nemt parkere oppe ved Botanisk Have og så gå derfra. Jeg gav hende 1500kr. Det var alle pengene værd. Er ny i gamet, så skal lige forstå. Gav d blot 1500 kr eller var der tilkøb eller hvordan kom I frem til den pris? PFT. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbEnKrammer 62 Skrevet 11. August m64m skrev, for 2 timer siden: Er ny i gamet, så skal lige forstå. Gav d blot 1500 kr eller var der tilkøb eller hvordan kom I frem til den pris? PFT. Alt var inkluderet i de 1500kr for en times leg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
m64m 9 Skrevet 11. August KøbEnKrammer skrev, for 3 timer siden: Alt var inkluderet i de 1500kr for en times leg. Og det vidste du på forhånd eller var det noget I forhandlede jer frem til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 345 Skrevet 12. August 1500 har egentligt været meget normal pris hos Gib i den tid jeg er kommet der… nok 5-7 år efterhånden… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg