SweettieDK 1585 Skrevet 9. August (edited) Når nu vi ikke har andre gratis muligheder, ville jeg ønske I piger eller hvem som sidder og indberetter. Ville bruge 180 mere seriøst/ærligt. Ved indberetning af et andet nummer, så jeg hvad der er vist på billedet. Der er 4 indberetninger (6 i alt men tog kun 1 screenshot) med nøjagtig samme ordlyd. Tyder på samme anmelder. Tror simpelthen ikke på samme pige har oplevet den adfærd fra 6 forskellige mænd. I så fald har hun måske selv en adfærd som gør mændene vil have deres penge retur. Der er selvfølgelig også den mulighed at det ikke er en pige, men nogen som ønsker at ødelægge vores brug af 180 sidder og indberetter falsk, for at skabe tvivl og utroværdighed. Uanset super irriterende. Det er ærgerligt hvis nogen mænd bliver afvist på en falsk indberetning. Lige så som det er ærgerligt når piger falsk anmeldes herinde. Her på EG er der dog større chance for at forsvare sig eller andre kan byde ind med sandt/falsk. Fortsætter personligt med at følge min egen mavefornemmelse til valg af kunder og kun advare ud hvis det er et situation hvor der ikke hersker tvivl. F.eks udeblivelser, grimt sprogbrug. Situationer hvor kemi eller misforståelser ikke har påvirkning på situationen. Har ikke streget numrene ud da det i forvejen er public information. Redigeret 9. August af SweettieDK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 9. August (edited) Du har fuldstændigt ret. Siden virker meget useriøs og den er lidt “sjov” at følge lidt med på. Det eksempel du viser der, er ingenting i forhold til, hvad der nogle gange kommer op. Samme pige kan opleve 15-20 gange, at en mand ankommer og uden for venter 3-4 hætteklædte mænd, der overfalder hende og udsætter hende for røveri. Jeg tror generelt, at man ikke skal stole for meget på den side, og det er jo ærgerligt, for det kunne ellers blive godt og brugbart. Redigeret 9. August af Søren - Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1585 Skrevet 9. August Søren - Aalborg skrev, for 5 minutter siden: Jeg tror generelt, at man ikke skal stole for meget på den side, og det er jo ærgerligt, for det kunne ellers blive godt og brugbart. Nej desværre. Det er virkeligt ærgerligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 23 Skrevet 9. August Det handler alt sammen om den samme pige. Jeg har advaret mod hende før – og det samme har en pige, som engang delte lejlighed med hende. https://www.eroguide.dk/forum/topic/202257-advarsel-louisa-esbjerg/ https://www.eroguide.dk/forum/topic/200457-advarsel-odense-❤%25EF%25B8%258F-sara-her/ Hun sletter sine annoncer hver gang, hun får dårlige anmeldelser. Jeg kan huske at have læst en anmeldelse, hvor der stod, at hun engang gav en kunde en blodnæse med en billardkugle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1585 Skrevet 9. August Ingenved skrev, for 39 minutter siden: Det handler alt sammen om den samme pige. Øv. Hun tænker slet ikke på hvordan det påvirker, den reelle sikkerhed vi andre prøver at skabe for hinanden. Eller hvor meget det på den lange bane rammer alles økonomi hvis vi rent faktisk afviser alle dem hun sidder og rapporterer. Hun tænker kun på sig selv. Og vel knapt nok det, for reelt betalende kunder kan hun da umuligt ha mange af. Den slags går over min forstand. Øv bare øv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 229 Skrevet 9. August (edited) Det er fuldstændigt misvisende, jeg har ALTID behandlet alle med respekt og desværre enkelte gange været nødsaget til at aflyse aftaler. Dog har jeg altid meldt fra i god tid. Aligevel ligger der en dårlig anmeldelse fra en Norsk bruger. sikkert hende der gav mig en adresse 1,5 km fra hvor hun var og derefter blev sur over jeg ikke kunne nå at møde op til tiden.. Redigeret 9. August af Sommer79 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 9. August (edited) Sommer79 skrev, for 3 timer siden: Det er fuldstændigt misvisende, jeg har ALTID behandlet alle med respekt og desværre enkelte gange været nødsaget til at aflyse aftaler. Dog har jeg altid meldt fra i god tid. Aligevel ligger der en dårlig anmeldelse fra en Norsk bruger. sikkert hende der gav mig en adresse 1,5 km fra hvor hun var og derefter blev sur over jeg ikke kunne nå at møde op til tiden.. Jeg kan godt frygte lidt at “rende” ind i sådan en GP eller endnu værre, sådan en som @Ingenvedhar skrevet om. Man kan hurtigt blive stemplet som useriøs, eller endnu værre ligefrem farlig på 180, og vi ved jo herinde fra, at nogle GP’er bruger siden til at vurdere en mulig kunde, og jeg har også læst enkelte skrive noget lignede, at “en advarsel fra en pige til andre piger kommer jo nok ik’ ud af ingenting, så der er nok noget om det”. Jeg vil godt nok være træt af, at blive stemplet som noget negativt på 180, men omvendt vil jeg også være træt af, at en GP skriver rosende ord om mig derinde (på mit privatnummer) som en besked til andre om, at jeg var en god kunde - det er også set, flere gange. Hvad blev der af diskretionen? Redigeret 9. August af Søren - Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 229 Skrevet 9. August Søren - Aalborg skrev, 1 time siden: Jeg kan godt frygte lidt at “rende” ind i sådan en GP eller endnu værre, sådan en som @Ingenvedhar skrevet om. Man kan hurtigt blive stemplet som useriøs, eller endnu værre ligefrem farlig på 180, og vi ved jo herinde fra, at nogle GP’er bruger siden til at vurdere en mulig kunde, og jeg har også læst enkelte skrive noget lignede, at “en advarsel fra en pige til andre piger kommer jo nok ik’ ud af ingenting, så der er nok noget om det”. Jeg vil godt nok være træt af, at blive stemplet som noget negativt på 180, men omvendt vil jeg også være træt af, at en GP skriver rosende ord om mig derinde (på mit privatnummer) som en besked til andre om, at jeg var en god kunde - det er også set, flere gange. Hvad blev der af diskretionen? Nemlig…. Det er så useriøst i forhold til privatlivet når man laver disse på en offentlig brugt side… jeg driver også virksomhed med samme nummer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 142 Skrevet 10. August (edited) Ser ud til at denne person keder sig en del om natten, har kigget et par dage tilbage på 180.dk og det er nogenlunde samme tidspunkter det stikker af for ham/hende.. Jeg undrer mig over at det er lovligt at hænge folk ud på den måde, et telefonnummer er jo ofte lig med et navn. Det burde vel kræve en eller anden form for verificering af dem som lægger noget op på siden, det er tydeligvis for let og uden konsekvens at kunne gøre dette anonymt. Redigeret 10. August af Den erfarne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 10. August (edited) @Den erfarnelige præcis og det er noget forbandet svineri. Det der foregår på den side. Ingen tvivl om, at dele af ordlydende godt kan være strafbart! Fra den anonyme anmelder: “I thing he have serious big mental problem” I givet fald, så er han vist ikke den eneste Redigeret 10. August af Søren - Aalborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 23 Skrevet 10. August Ja… derfor jeg aldrig bruger mit rigtige nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1585 Skrevet 10. August (edited) Søren - Aalborg skrev, for 22 timer siden: Hvad blev der af diskretionen? Personligt ville jeg aldrig skrive om en go oplevelse derinde. Det er jo folk som rent faktisk har mødt op og opført sig respektfuldt. Fortjener diskretion. At det foregår på 180 er ikke optimalt. Men jeg havde dog til nu opfattelsen af der blev brugt med omtanke og kun for at vi kan undgå de værste. Dem som reelt ikke behandler os ordentligt, har jeg ingen respekt for. Og alle kender vel efterhånden risikoen for at blive noteret derinde. Så hvis det blev brugt med omtanke, var det i høj grad op til folk selv om de vil udføre handlinger som de bliver udstillet for. Jeg kan desværre ikke længere bakke op om brugen af 180. Med den viden jeg har nu. Men selv hvis alle os som gjorde det af mangel på bedre muligheder stopper med det. Stopper hende trunten nok ikke. Redigeret 10. August af SweettieDK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 10. August SweettieDK skrev, 1 time siden: Stopper hende trunten nok ikke. Det har du helt sikkert ret i, og så gælder det for os mænd, at undgå at komme til at skrive til hende, hvem hun så end er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg