Hop til indhold
Tip toe

Byens bedste blow job, hvor og hvem?

Recommended Posts

Indrømmet jeg ELSKER det franske, og kan sagtens betale for en oral session alene, men tænkte hos hvem og hvor det bedste BJ er oplevet. Der er en del i historikken, men faktisk er det ganske få der springer frem som ekstra mindeværdige.

Sweet Julia, som jeg besøgte for fornyligt, var ekstra god. Hun lavede tricket med at spytte på den, beholde den i munden og så lade tungen massere den indvendigt i munden.

Sofie (med selvsiddene) som tidligere gav deep på Frb, var også ekstra god. Nogle gange kan et BJ slet ikke føre mig til orgasme, men den klarede hun uden problemer.

Andre synes jeg enten sutter for mekanisk eller det bliver lidt for agressivt fra starten af, i stedet for at opbygge spændingen. Og så glemmer mange at kigge manden i øjnene imens. Det er et kæmpe turn-on hvis de kigger.

Jeg er meget tændt på at prøve Sandra hos PG, som har fået virkelig god omtale på de orale talenter. Er der andre piger som kan blive nomineret i kategorien Byens Bedste Blow Job?

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en af de ting jeg synes er meget svært at byde ind på. Jeg har før været glad for en piges blow og anmeldt det, for derefter at få meget blandede reaktioner tilbage.....

Jeg tror os gutter virkelig har forskellige ting vi kan li ved et blow, der er ikke et standard " Godt blow "....

Og jeg må sige helt ærligt, jeg har fået blows ved gadepigerne i Odense  ( dog ikke superfransk ) der fuld ud matcher hvad klinik eller privat / diskret piger kan levere. Både hvad teknik og indlevelse med øjenkontakt angår. Det er ihvertfald ikke prisen der gør forskellen :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg

Link til indlæg

med eller uden ? for det er jo afgørende for udvalget af piger :) 

alle de ting du skriver giver et godt blow ser jeg jo som en selvfølge :) men kunne ikke drømme om at gøre det uden.. 

så hvad er dine kriterier :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

med eller uden ? for det er jo afgørende for udvalget af piger :)

alle de ting du skriver giver et godt blow ser jeg jo som en selvfølge :) men kunne ikke drømme om at gøre det uden..

så hvad er dine kriterier :)

Er godt kriterie er at slette gummiet fra mandens bevidsthed. Jeg ved ikke hvordan, for det er ikke min ekspertice :) Men jeg var engang sammen med Legenden Trine fra Cassiopeia, og hun havde en evne. Jeg kan simpelthen ikke huske at vi brugte gummi og jeg kan ikke huske at det blev sat på. Selvfølgelig var det med, men under den heftige vildskab, og med hendes fantastiske forførelseskraft, fattede jeg overhovedet ikke at der var et stykke gummi imellem os.

Se DET er en udsøgt evne. :)

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...