HolgerDanske1 10 Skrevet 8. August Nå.. Det er vel kun fredag 1 gang om ugen, og det skal jo fejres på bedste manèr. https://annoncelight.dk/showad/411783 Jeg valgte i dag denne lille latinske skønhed fra Venezuela. Super sød pige, smilende fra start til slut. Meget intense frække øjne, og god til at holde øjenkontakt. Billederne er 100% ægte. Jeg vil egenligt gøre der kort da jeg kan se at hun også har andre anmeldelser, så: BJ 10/10 (top 3 på min liste) Sex 9/10 (hun nød det selv, og var 100% til stede) Sted 9/10 (meget diskret og fint med parkeringsmuligheder) Helt igennem en rigtig dejlig oplevelse. Hun fortalte mig at hun ville være i Århus de næste 10 dage. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 161 Skrevet 9. August Jeg har været forbi Valeria i dag. Jeg kan kun give trådstarter ret. Hun er en rigtig dejlig og sød pige. Dejlig GFE med masser af kys og kram. Jeg kommer gerne igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Armstrong 78 Skrevet mandag klokken 17:35 Hun er skøn, helt enig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbEnKrammer 37 Skrevet mandag klokken 18:27 Helt enig også. Besøgte hende tidligere idag. Hendes blowjob egenskaber af noget af det bedste jeg har prøvet. Hun sutter dybt og med øjenkontakt. Imens hun suttede min pik, rørte jeg ved hendes fisse, som var drivvåd. Om i 69’er og jeg har sjældent smagt en så lækker fisse! Lidt efter red hun min pik, og det kunne hun virkelig finde ud af med sin store røv. Herefter i doggystyle og her holdte jeg ikke længe, og ville gerne komme udover hendes røv, hvilket var helt ok. Dejligt at se en stor fyldig røv med sæd over det hele. 10/10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 138 Skrevet mandag klokken 21:11 Hvor er vi ca henne af i Århus ? er hun fast i kødet ? overvejer en strapon af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 545 Skrevet tirsdag klokken 13:11 (edited) Jambajamba skrev, for 16 timer siden: Hvor er vi ca henne af i Århus ? I den nordlige del. Diskret sted tæt ved Stjernepladsen. Redigeret tirsdag klokken 13:12 af Bigstok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Røvrendt Dansker 5 Skrevet tirsdag klokken 15:01 Blev også en kæmpefan da hun var i Aalborg i Maj og starten af Juni. Har tit været blandede oplevelser på den velkendte adresse, men Valeria var absolut en stjerne. De er sgu altid super lækre dem der kommer på skift ved den adresse, men det er ofte service og attituden der kan variere. Valeria fik mig til at komme to gange den første gang vi sås, fordi jeg købte 45 min. og insistererede, at hun nemt kunne få mig skudt af to gange. Hun blev helt revet med og godt liderlig da hun giver mig en dejlig håndtrold de sidste 10 minutter, og hvor hun går over tiden (og egentlig mod det hun sagde selv, “no no you can’t come before time”), og stønnede og gled hendes perfekte krop mod mig til jeg kom igen. Fuck hun er dejlig. Anyways, 10/10 på alle parametre. Eneste “negative” oplevelse med hende var mit besøg nummer 2 på en halv time, hvor jeg kom allerede efter en 4-5 min blow (som ja, hun udfører perfekt) og omkring 10 sekunders ridetur. Men hvis eneste klage er at pigen er for lækker og dygtig til at tømme bollerne, så er det vel luksusproblemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg