Peter T 12 Skrevet 8. August Jeg var i dag så heldig at få en tid med Nadia i Viby J.https://annoncelight.dk/showad/309991 Der er flere anmeldelser her I forummet, jeg stemmer i koret med en positiv anmeldelse. Først det er Nadia der er på billederne i annoncen, og ved guder hun er sød og dejlig. Nadia er fantastisk empatisk og supernærværende, særdeles godt humør, lyttende til mine ønsker. Vi havde aftalt 60 min som vi lavede om til 90 min multi osv. Når jeg møder en pige, som Nadia giver jeg alt hvad jeg har for at vi begge får en god oplevelse, uagtet der er penge i "legen" Vi startede med en rigtig god snak om hvad jeg kunne tænke mig, og hvordan hun og jeg begge fik en god fredags oplevelse. Vi aftalte at vi startede med at sidde i en af de gode Tantra Stillinger og fandt hinanden stille og roligt. Nadia startede med at massere mig, det er hun verdensklasse til, superbløde faste hænder, smidig krop som hun er fantastisk til at bruge, alt det hud og varme, det kan man ikke få nok af. Jeg gav hende en massage det bedste jeg har lært, og det kunne hun lide, vores oplevelse udviklede sig til gensidig nydelse som vi havde snakket om det skulle være. Afslutningen var bare et naturligt climax og jeg var totalt afslappet men samtidig fyldt med energi og en varm dejlig følelse i kroppen. Næste gang for der bliver mange flere besøg er jeg sikker på, det er stensikkert at der skal købes mindst 2 timer eller mere. Tusind tak for i dag Nadia og på snarligt gensyn 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HolgerDanske1 10 Skrevet 8. August Helt enig, hun er simpelthen bare skøn! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansoo 23 Skrevet onsdag klokken 08:48 Peter T skrev, den 8.8.2025 at 17:16: Jeg gav hende en massage det bedste jeg har lært, og det kunne hun lide, vores oplevelse udviklede sig til gensidig nydelse som vi havde snakket om det skulle være. Afslutningen var bare et naturligt climax og jeg var totalt afslappet men samtidig fyldt med energi og en varm dejlig følelse i kroppen. Hvad var gensigdig nydelse? Onani? Oralt? eller mere end det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 51 Skrevet onsdag klokken 17:02 Nogen der ved hvornår hun kommer igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter T 12 Skrevet torsdag klokken 08:18 medio september Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg