Hop til indhold
Nydgerrig

Ryanair - sex markedesføring

Recommended Posts

Hej jeg har bemærket mange af annoncerne på annoncelight sådan rent markedesføringsmæssigt har tage Ryanair taktiken i brug - ja hvad mener jeg dermed at de har en pris - tid 15 - 30 - 60 min osv. men det virker næste til at alle ydelser så kommer som ekstra - det er lidt træls så man skal sidde og regne på hvad der så prisen - reelt set bliver jo bare højere end tidligere - dette finder jeg også træls på andre måder - da jeg syntes at tager man en time - så må de normale ydelser være inkluderet - det er et turnoff for mig - at skal sidde tilvælge - så til jer pigerne lav nogen pakke løsninger

Jeg ved ikke hvordan I andre bruger har det med det ? men vil gerne hører hvad i syntes og da også nogen af pigerne hvad der grunden årsagen osv. 

Sommetider bliver begge parter jo også tændt under akten og tingene udhvilker sig af sig selv særligt når man har god tid - turnoff - de ser om tiden er gået - eller svarer på sms undervejs - er dog sjældent sket - har været heldig - sker det så er der ikke noget genbesøg - vi skal respektere hinanden og når man har solgt tiden skal man også være til stede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hos mig gælder det hele som jeg beskriver i annoncen fra de 30 min og opefter. 

eneste merpris er hvis bj ønskes uden med den forudsætning at “bedste vennen” er et pragteksemplar. 

eller hvis jeg indgår en aftale hvoraf gæsten ønsker er noget udenfor det jeg tilbyder. 

Redigeret af Lulugirl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lulugirl skrev, 1 time siden:

Hos mig gælder det hele som jeg beskriver i annoncen fra de 30 min og opefter. 

eneste merpris er hvis bj ønskes uden med den forudsætning at “bedste vennen” er et pragteksemplar. 

eller hvis jeg indgår en aftale hvoraf gæsten ønsker er noget udenfor det jeg tilbyder. 

Hvem vurderer om det er et pragteksemplar?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nydgerrig skrev, for 2 timer siden:

så til jer pigerne lav nogen pakke løsninger

Interesant emne. 
For mange tilvalg er ikke optimalt. Men pakkeløsninger gør heller ikke alle glade. 
Jeg sidder netop i disse dage og leger med et nyt udkast til mit priskoncept. 
Har kørt med 2 pakker og bj. 
Så kommer spørgsmålene hvad er prisen uden xxx, hvorfor kan jeg ikke få xxx sammen med bj uden at købe en hel pakke osv. 

Der findes ikke en løsning som gør alle glade. 
Og selv 2 pakker var åbenbart, for nogen, svære at forstå. 
Havde netop lavet 2 pris niveauer, for at det skulle være mere retfærdigt. At man i noget omfang kun betalte for det man havde brug for. 

Og i sig selv er pris niveauet svært. Enten er der nogen som mener det er for dyrt eller man ryger i “for billigt til at være sandt”. 

Havde overvejet få tilkøb men nu bliver jeg da i tvivl igen. Flere pakker gør kun folk mere forvirrede, og en pris for alt, så er det bestemt ikke retfærdigt længere. Og kommer helt klart til at give brok fra dem som får en voldsom prisstigning. 

Det ender nok med en hel pizza menukort. 
pizza 1 med xxx, xxx etc. 

pizza 2…. 

Du kan stadig tilkøbe alt fyld som ekstra på pizzaer som ikke har det. 

Og i øvrigt hvis du skal have noget af en pizza har jeg aldrig oplevet et sted hvor de slog 5-10 kr af prisen. 

Sådan et priskort kan de fleste mænd forstå, når vi rent faktisk taler om ægte pizzaer.

Hvorfor er vores prisskemaer så meget sværere?

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes også det har taget overhånd med ekstra priser og er der for mange, så mister jeg lysten, fordi det siger mig at pigen tænker mere på penge end lysten til sex. 

Før i tiden har jeg altid kunne “nøjes” med  f.eks. 30 minutter besøg til standardprisen,  fordi jeg altid bruger kondom ved blowjob. 

En af de ting, som ærgrer mig er f.eks. ekstra for lidt rimming. Det er svært på forhånd at vide, om man har lyst til at slikke hende bagi. Men har hun et lækkert lille numsehul, så er det vildt lækkert lige at give det en lille tur, når man har slikket hendes lækre fisse. 

Heldigvis findes der stadigvæk piger, som synes det er lækkert og som ser det, som en naturlig del, at man lige går lidt længere ned eller op afhængig af, hvordan hun ligger :) 

Kan faktisk ikke mindes, at jeg har betalt ekstra for noget - jo golden shower og det er jeg helt med på selvfølgelig skal koste ekstra, men ellers går jeg uden om de piger, som ikke har det jeg forventer der bør være når man betaler for 30 minutters selskab. Jo, piger jeg har besøgt før, kan jeg godt finde på, at besøge og give lidt ekstra for lidenskabelige dybe kys, men ellers ikke. 

Mange piger har stadigvæk kys i deres 30 minutters standart pris - men det er heller ikke et must for mig, at kysse under et besøg. 

Men har set annoncer, hvor pigen har tillæg for oralsex til hende. Så står jeg altså af :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren - Aalborg skrev, for 3 minutter siden:

En af de ting, som ærgrer mig er f.eks. ekstra for lidt rimming. Det er svært på forhånd at vide, om man har lyst til at slikke hende bagi.

Rimming, og stort set alt der omhandler bageste hul. Gør vi piger (mange i hvert fald) gør extra ud af hygiejnen i det område. Jeg er en af dem som kun forbereder det hul vist det er bestilt. Da det tager extra tid og i øvrigt ikke er sundt at skylle for mange gange på en dag. 
Måske det giver lidt extra forståelse for dem som har det som tilkøb. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

mit input til det her helt kort at du jo også kan vælge at se på det som en mulighed for at fravælge de ydelser som du ikke ønsker og derved kan spare en smule penge.
Feks om du er til kys eller ej, eller til oral med/uden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår godt konceptet med en grundpris for f.eks. gummifransk + missionær og dertil ekstra priser for forskellige ydelser, som man kan tilkøbe. 

Men jeg undgår de steder, der udelukkende bruger det koncept. Jeg vil hellere have mulighed for at købe en cocktail. På den måde kan der leges frit, uden at akten hele tiden skal afbrydes, fordi der skal findes ekstra penge frem. 

Mange kører med en kombination af de 2 modeller. Det synes jeg ofte fungerer fint. 

Jeg er typen, der IKKE bliver forvirret over flere forskellige pakker. F.eks. Standard, GFE, og måske en "fuld pakke" med noget BDSM på toppen. Men nu er jeg også sådan en type, der sagtens kan finde ud af at vælge en pizza fra et menukort - f.eks. en Capricciosa - og så nogle gange tilkøbe ekstra ananas :)

Redigeret af Doktor Diller

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 4 timer siden:

Rimming, og stort set alt der omhandler bageste hul. Gør vi piger (mange i hvert fald) gør extra ud af hygiejnen i det område. Jeg er en af dem som kun forbereder det hul vist det er bestilt. Da det tager extra tid og i øvrigt ikke er sundt at skylle for mange gange på en dag. 
Måske det giver lidt extra forståelse for dem som har det som tilkøb. 

Jeg har fuld respekt for, at du ser sådan på det og tilbyder det for ekstra betaling. Du skal selvfølgelig gøre det, som passer dig bedst og fungerer for dig. 

Rimming for mig betyder ikke, at stikke tungen hverken en hel eller en halv cm op i numsehullet, men bare slikke området på og rundt om. Derfor vil det heller ikke kræve udskylning eller lignende, men blot en ganske almindelig hygiejnisk vask med en ren vaskeklud, som alle piger vel gør før et besøg, og ofte tager de vel også et hurtigt bad, og i den forbindelse tager det ikke mange sekunder lige at køre vaskekluden eller hånden med sæbe ned mellem ballerne. 

Det er i øvrigt ganske sjældent at jeg giver sorte kys/rimming, men med den rette pige og i den rette stemning, så er det pisse frækt og lækkert. Jeg kan godt lide når det opstår spontant, og derfor er det for mig ærgerligt, at ydelsen for nogle er en ekstra betaling :) 

En andet eksempel, så er spansk jo stort set altid med i prisen, men det betyder jo ikke, at det så absolut er noget der skal foregå hver gang. Der kan jeg også godt lide, at det sker spontant og i den rette stemning. Generelt kan jeg godt lide, at sexen ikke er aftalt på forhånd, men vi gør det vi får lyst til undervejs og derfor har jeg det også bedst med, at alt - inden for rimelighedens grænser - er muligt i de 30 minutter eller hvor lang tid det nu er vi er sammen. 

Håber det skrevne giver lidt mening, og du kan følge mig lidt i det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren - Aalborg skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har fuld respekt for, at du ser sådan på det og tilbyder det for ekstra betaling. Du skal selvfølgelig gøre det, som passer dig bedst og fungerer for dig. 

Rimming for mig betyder ikke, at stikke tungen hverken en hel eller en halv cm op i numsehullet, men bare slikke området på og rundt om. Derfor vil det heller ikke kræve udskylning eller lignende, men blot en ganske almindelig hygiejnisk vask med en ren vaskeklud, som alle piger vel gør før et besøg, og ofte tager de vel også et hurtigt bad, og i den forbindelse tager det ikke mange sekunder lige at køre vaskekluden eller hånden med sæbe ned mellem ballerne. 

Det er i øvrigt ganske sjældent at jeg giver sorte kys/rimming, men med den rette pige og i den rette stemning, så er det pisse frækt og lækkert. Jeg kan godt lide når det opstår spontant, og derfor er det for mig ærgerligt, at ydelsen for nogle er en ekstra betaling :) 

En andet eksempel, så er spansk jo stort set altid med i prisen, men det betyder jo ikke, at det så absolut er noget der skal foregå hver gang. Der kan jeg også godt lide, at det sker spontant og i den rette stemning. Generelt kan jeg godt lide, at sexen ikke er aftalt på forhånd, men vi gør det vi får lyst til undervejs og derfor har jeg det også bedst med, at alt - inden for rimelighedens grænser - er muligt i de 30 minutter eller hvor lang tid det nu er vi er sammen. 

Det giver meget mening for mig. Det er bare lækkert når det sker fordi det er indbydende for manden. Elsker sorte kys. 
Rimming på manden sker for mig også spontant med afstemt signaler osv selvfølgelig og såfremt han er drøn uartig og vi går i symbiose og han er Max ren. Men ikke noget jeg tilbyder eller vil love ud på forhånd. Sorte kys til mig er med i min “pakke” 

Jeg tager pris for min tid og fra 30 min opefter indebære det alt hvad jeg beskriver i min annoncetekst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lulugirl skrev, for 6 timer siden:

Ja det gør jeg da.. 

Den smager som en stor! :lol:

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 5 timer siden:

Ja tiden er vi nødt til at holde lidt øje med. 
Brug af telefon undervejs enig, det er ikke ok. 

Ja der er jo trodsalt formentlig andre aftaler. Jeg ynder at have en god pause mellem hvert besøg så jeg har tid til at gøre mig klar til den næste og evt få lidt mad, drikke- måske gøre mig selv helt færdig :P 

og brug af tlf er ikke ok. Men har man ikke væg ur el TV der køre med visning af kl. så evt en alarm når fulde tid er gået. Jeg har altid god tid efter så er ikke vildt skrap med tiden men ønsker dælme ikke at mine gæster møder hinanden til en highfive i døren :/  

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor er vores prisskemaer så meget sværere?

Jeg tror det er fordi det er relativt dyre tilvalg ift. grundprisen.

Hvis man vælge 2-3 ekstraydelser, så bliver prisen oftest højere end hos de piger hvor prisen er fast, men indeholder det meste af det hun tilbyder.

En mulighed var måske at taksere alle ekstraydelser til samme pris f.eks. 300 og så have 2 for 500 og 3 for 700 el.lign.

Men det clasher naturligvis lidt med ideen om at ydelserne er prissat alt efter hvilke ydelser hun helst vil sælge mange og få af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er principiel fan af tilvalgsmodellen, da det virker fjollet at alle skal betale for services, som kun få gør brug af.

Men i praksis har det været en helt anden sag. Der ender jeg altid med at blive frustreret over alle de ting jeg skal tage stilling til og det ender som regel med at blive stort set samme pris som hos standard pakke leverandørerne.

Både i luftfart og i købesex ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, for 8 timer siden:

da det virker fjollet at alle skal betale for services, som kun få gør brug af

Så er vi egentlig meget enige. 
For mig har tilvalgene intet at gøre med, hvad jeg vil sælge mest af. Men mere at vide hvad jeg skal være forberedt til. 

Lulugirl skrev, for 8 timer siden:

ønsker dælme ikke at mine gæster møder hinanden til en highfive i døren :/  

Samme her. Har både vægur og alarm. Men trods go tid til forberedelse er jeg striks med tiden og ydelserne. For de få gange jeg har været flink løber det løbsk. Man giver en lillefinger og over tiden ved genbesøg tager de hele armen. Forventer mere og mere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuldstændig enig med trådstarter.

Jeg mener bestemt at hørt indtil flere piger skrive herinde om at det er tiden man betaler for.

Så visse ydelser giver mening med ekstra betaling, når det kræver ekstra forberedelse.

Og så er der de ting som afhænger af hygiejne og kemi, hvilket heldigvis tit står der.

Det eneste der er mere irriterende, er de som ikke skriver priserne, eller kun 1 times pris, og når man så kontakter dem, så kommer alle ekstra priserne. Jeg har spildt meget af min og pigernes tid på den konto.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren - Aalborg skrev, for 9 timer siden:

Rimming for mig betyder ikke, at stikke tungen hverken en hel eller en halv cm op i numsehullet, men bare slikke området på og rundt om

Og det er bl.a. det at det er individuelt fortolket der gør jeg i hvert fald tager højde for hvad det kan indebære. 

Søren - Aalborg skrev, for 9 timer siden:

Jo kan godt følge dig. Og altid godt at få ting vendt fra forskellige vinkler. 
Men vi kan bare ikke gøre alle tilfredse. 
Men det gør jo så, at det er så fint I kan vælge den pige, den ydelse og prissætning som passer jer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes det er okay hvis anal, golden shower og den slags koster ekstra, men har jeg købt en GFE pakke, vil jeg dælme ikke gi 500 ekstra for kys...:(

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Lulugirl og @SweettieDK da jeg loggede på her til morgen og så på notifikationerne, at I begge havde citeret mig tænkte jeg lige “Åh nej” og det er fordi, at jeg har været bruger herinde flere gange for år tilbage og der var det meget ofte sådan, at hvis man var uenig med en GP’s holdning, så blev det taget ilde op og og de vrede smileys og gloser blev anvendt, og man kunne komme i en slags bad standing hos nogle GP’er. Og det var jeg træt af, da vi mænd også godt må skrive vores holdninger og meninger, så længe vi gør det må en ordentlig måde. Vi skal respektere hinanden. 

Så det glæder mig oprigtig, at jeres svar til mig var positive og I havde respekt for min mening og endda kunne følge mig, og samtidig glæder det mig, at tonen her på siden, er blevet bedre siden jeg var her sidst. 

Tak og god weekend til jer to og alle andre der læser med :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

I anoncer opfatter jeg nok FP og GFE, som stort set det samme, men måske tager jeg fejl?

Jeg tænker at det indbefatter almindelige sexuelle ydelser og at man så betaler for det og tiden. Det bør fremgå om bj er med eller uden kondom. Og det bør fremgå hvis noget man sædvanligvis betragter som almindelig mellem kærester som kys, gensidig oral, kys på krop, hals ikke er indbefatter eller skal koste extra. 
Mht pris tænker jeg at en start pris på fx 1200 kr for 30 min er ok og at hver kvarter der så tilkøbes bliver lidt billigere fx 300 kr, da tiden til forberedelse og oprydning vel må være ens uanset om man har fået 30 min eller 60 min

Ønsker man noget specielt fx  rimming, golden shower, sex uden kondom, analsex osv er det ok med ekstrapris.

Når det er sagt tænker jeg også at det jo er helt op til pigerne at sætte pris og model og op til kunden om han så vil være kunde.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 5 minutter siden:

I anoncer opfatter jeg nok FP og GFE, som stort set det samme, men måske tager jeg fejl?

Så tror jeg desværre du kan rende i en del skuffelser ved booking af FP. Jo ydelserne er nok nær de samme. Standard sex, ofte uden anal som aldrig kan forventes. 
Men FP kan være meget mekanisk. 
Hvor GFE burde være mere indlevelse, mere hygge, nus, og viljen til at lytte hvis kunden ønsker en snak. 
Ved ikke om det giver mening. Baserer det også mest på hvad jeg læser herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...