ernesto 22 Skrevet 8. December (edited) Jeg forsøgte at sætte en aftale op med Yasmine sidste weekend. Endte ved en anonym port på Amagerfælledvej, hvor jeg så pludselig skulle overføre det fulde beløb på mobilepay eller billede af et paysafecard for at blive lukket ind. Right?! Spillede bare dum trods eskalering i trusler, blokerede nummeret i whatsapp og søgte andre græsgange. I dag modtog jeg så den samme trussel som er omtalt i dette emne "Hør her, jeg er husmægler for indenlandske sextjenester..." med mit fulde navn i toppen og sendt fra et amerikansk +1 nummer. Det kan selvfølgelig være fra et af de andre numre jeg forsøgte via whatsapp/sms den aften, men de resterende var nu helt almindelige svar. Da jeg har blokeret og rapporteret tråden i whatsapp (og derved slettet den), har jeg ikke rigtig længere noget dokumentation for hvad der forgik , og kan derfor ikke anmelde annoncen til annoncelight. Citat Hør her, jeg er husmægler for indenlandske sextjenester, grunden til at jeg kontaktede dig er fordi du har spildt en masse af mine veninders tid ved at sende beskeder uden grund, som om du roder med vores forretning og det koster os penge. Hvis du ikke vil have din familie involveret, så hvis du ikke betaler med penge, betaler du med dit liv eller et af dine familiemedlemmers liv, dette er ikke et spil, jeg har intet imod dig, men du må hellere løse situationen på en positiv måde, ellers vil nogen komme til skade. Kontakt mig venligst så hurtigt som muligt for at løse dette problem, så ingen i din familie bliver såret af dig for det, du gjorde, og hvis du blokerer eller ignorerer mig, betyder det, at vi er ligeglade med, hvad der sker med din familie. Det er, hvad der vil ske med din familie, hvis du ikke betaler mig. Get in touch ASAP to solve this so nobody in your family needs to be hurt because of you for what you did and if you block me or ignore this it means to us you don’t care about what’s gonna happen to your family This will happen to your family if you don’t pay me Redigeret 8. December af ernesto 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg