Hanløven 4 Skrevet 6. August Sød og flot pige, jeg fik hvad jeg kom efter, hun har mange gode anmeldelser, hendes annonce kommer og gå, ved ikke lige hvad der sker Sera Thai Girl In Kolding Good Sevice , Good take care , Good short time girlfriend Open time 11am - Annoncelight annoncelight.dk/showad/370610 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1459 Skrevet 12. August Hanløven skrev, den 6.8.2025 at 17:27: Sød og flot pige, jeg fik hvad jeg kom efter, hun har mange gode anmeldelser, hendes annonce kommer og gå, ved ikke lige hvad der sker Sera Thai Girl In Kolding Good Sevice , Good take care , Good short time girlfriend Open time 11am - Annoncelight annoncelight.dk/showad/370610 Hun lukker annoncen ned når hun ikke arbejder.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elwis 177 Skrevet mandag klokken 08:29 Er det pigen på de billeder man møder `? Og er der andre som har noget input til denne. For jeg kan se dette opslag er lavet af et nyt medlem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wierd 16 Skrevet mandag klokken 10:12 Det billeder hun har er meget retvisende, syntes hun er pænere in real. Hun er helt sikkert et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denstoreokse 114 Skrevet mandag klokken 10:58 elwis skrev, for 2 timer siden: Er det pigen på de billeder man møder `? Og er der andre som har noget input til denne. For jeg kan se dette opslag er lavet af et nyt medlem. Jeg har også besøgt hende og kan bekræfte at den er god nok. Hun er pæn og dejlig. Og god sex. Jeg har også lige lavet en anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg