Hop til indhold
Søren - Aalborg

Kønssygdom ved oralsex til kvinde

Recommended Posts

Jeg ved godt der er utallige tråde om kønssygdomme herinde, men så vidt jeg lige kan se, så er der umiddelbart ikke en om oralsex til kvinder. 

Jeg er med på, at slikke en fisse går ind under ubeskyttet sex, men er der nogen af jer, som nogensinde har fået en kønssygdom i munden på grund af det? 

Selv går jeg meget op i at beskytte mig, så godt som jeg nu kan. Jeg bruger altid kondom ved samleje og jeg bruger også altid kondom ved modtagelse af oralsex. 

For mig så indeholder det perfekte besøg hos en GP en god omgang oral til hende, og jeg vil nødig undvære det, og jeg nyder det virkelig. Skulle jeg vælge, så vil jeg meget hellere slikke fisse end modtage et blowjob.

Jeg har bare det sidste stykke tid spekuleret over, hvor stor en risiko jeg egentlig løber, ved at slikke fisse uden de der slikkelabber eller hvad de nu hedder :) 

Har I nogensinde været udsat for, at få en kønssygdom i munden af at slikke fisse? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren - Aalborg skrev, for 4 minutter siden:

Har I nogensinde været udsat for, at få en kønssygdom i munden af at slikke fisse? 

Nej aldrig. Har købt intimmassage og sex siden 2018, cirka et par gange om måneden i gennemsnit, og som regel slikker jeg hende, for jeg har samme præferencer for at slikke fisse, som du har. Slikkelapper gider jeg end ikke overveje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja!  Jeg har fået det jeg skal have af kønssygdomme ved at give oralsex til en kvinde.

Ligeledes blev en veninde der kun foretrækker kvinder, smittet af en anden kvinde med kondylomer (munden). 

Redigeret af hoeck

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 40 minutter siden:

Nej aldrig. Har købt intimmassage og sex siden 2018, cirka et par gange om måneden i gennemsnit, og som regel slikker jeg hende, for jeg har samme præferencer for at slikke fisse, som du har. Slikkelapper gider jeg end ikke overveje.

Jeg har nok købt sex siden år 2000 eller noget i den stil og har 7, 9 13 aldrig haft en kønssygdom. 

De sidste 7-8 år eller noget i den stil har jeg virkelig fået smag for det med at slikke fisse, og fundet ud af, at det gør sexen så meget bedre, når man lige investerer tid på det :) 

Dejligt at læse, at du ikke har oplevet utilsigtede konsekvenser af det heller :) 

Redigeret af Søren - Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
hoeck skrev, for 3 minutter siden:

Ja!  Jeg har fået det jeg skal have af kønssygdomme ved at give oralsex til en kvinde.

Ligeledes blev en veninde der kun foretrækker kvinder, smittet af en anden kvinde med kondylomer (munden). 

Hvordan opdagede du det så? Hvilke symptomer havde du i munden og var til det at få bugt med igen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Svaret er entydigt - ja det smitter såfremt en af parterne har en køns sygdom - så det skal man tage med i sine overvejelser blow uden slikke kvinden - ( uden kondom ved sex ) - begge parter er voksne mennesker og må gøre hvad de finder rigtig - dog skal man jo også tage i betragtning at kæreste og kone jo ikke er med i denne leg - og hvilke problemer det kan medfører og forklaringsproblemer, da sandsyligheden for at man har aftalt hjemmefra at man køber sex uden nok er begrænset  - hvor stor chancen er i lotteriet er jeg ikke klar over 

En kønssygdom - eller en sexsygdom - er en sygdom, der smitter ved samleje, oralsex (sex med munden) eller analsex (sex i anus). Kønssygdomme skyldes enten virus (herpes, HIV/AIDS og kønsvorter) eller bakterier ( klamydia, gonoré og syfilis). Mest udbredt er herpes og klamydia.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nydgerrig skrev, for 8 minutter siden:

Svaret er entydigt - ja det smitter såfremt en af parterne har en køns sygdom

Men så simpelt er det jo ikke nødvendigvis. 

Vi har jo læst talrige eksempler på GP’er som har udført superfransk i ganske mange år og aldrig fået en kønssygdom af det. De dyrker ikke samleje uden kondom fordi de ved, at risikoen ved samleje uden kondom er pænt større end oralsex uden kondom. 

Formuleret på en anden måde, så tror jeg, at mange GP’er ville udlade, at tilbyde blowjob uden gummi eller lade sig slikke, hvis det er så smitsomt som du påstår. 

Derfor tror jeg ikke, at du kan konkludere, at fordi den ene part har en kønssygdom, at den anden så får det udelukkende ved at slikke fisse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville bekymre mig mere om HPV virus end kønssygdomme, hvis du ikke er vaccineret. Det er velkendt at HPV virus disponerer for kræft i mund og svælg. 

Redigeret af Tissara

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tissara skrev, for 15 minutter siden:

Jeg ville bekymre mig mere om HPV virus end kønssygdomme, hvis du ikke er vaccineret. Det er velkendt at HPV virus disponerer for kræft i mund og svælg. 

Kan læse mig til, at det meget sjældent smittes til mundhulen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg give ikke udtryk for hvor stor risikoen er - det har jeg ikke den lægelige videnskabelig grundlag til - jeg skriver blot det forbundet med en vis risiko som både køber og sælger må forholde sig til - det jo også farligt at krydse vejen - så vi lever alle med en vis risiko - og tager nogen chancer så jeg ønsker ikke på nogen måde at stille mig til dommer - men som svar på Søren indlæg pointere jeg blot Ja der en risiko som man skal tage med i sine overvejelser - jeg tager selv risikoen samt blow uden og gensidig oreal - men kan da ikke såfremt penisen klør lidt eller er rød blive nervøs - tager naturligvis en lægelig undersøgelse hvis jeg føler der grund til det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...