Jonas1 12 Skrevet tirsdag klokken 19:41 https://sugardaters.com/da/inbox/VQz.972Ooy Ved ikke om dette er en anmeldelse, eller efterlysning, men underholdende er det. Pas på hinanden derude. Okay, intet problem, så hvornår vil du møde mig? 20.59 Hvad med på søndag? 21.12 ok, intet problem, hvor og hvor meget tilbyder du? 21.17 Jeg er ny, men har hævet 2500,- i kontanter til et øde her hos mig 21.18 Okay, intet problem, giv mig din adresse. og kender du betalingsmetoden 21.21 metoden som er? 21.23 Intet særligt, bare at du skal bekræfte aftalen ved at betale et hvilket som helst beløb, men dette vil bevise for mig, at du ikke laver en aftale med mig. 21.24 Ja du kommer bare jeg har hævet kontanter 21.26 Så er du klar til at betale den første rate? 21.28 Ja der er sedler klar her, jeg har ikke netbank, kun kontante sedler:-) 21.37 Skal jeg sende jer min PayPal-konto til den første overførsel? ved at det er sådan jeg arbejder, så jeg tvinger dig ikke til at gøre noget Hvad er PayPal? kender en måde at overføre penge på Hvis du ikke kender det, kan du gå til en side der hedder Transcash, hvor du kan købe optankninger hos mig, og derefter sende mig koden. Jeg har 5 x 500 dkk pengesedler he Sedler er hævet de er herhjemme Dette er min måde at operere på, hvis du ikke er enig. Jeg vil ikke holde dig tilbage. Jeg ønsker dig held og lykke. Tak du er ikke den jeg søger, ved du hvorfor? Jeg vil ikke vide det, men ja, og held og lykke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 862 Skrevet tirsdag klokken 20:42 Utroligt at det nummer stadig kan lade sig gøre, men tak for advarslen Du burde nok sende det til sugardaters Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 362 Skrevet i går klokken 04:10 De er nemme at genkende: Højde og vægt helt skævt, vedkommende bruger ikke nok tid på at oprette profilen Aldrig verificeret Kun portrætfoto og kun profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg