massageafhængig 58 Skrevet 5. August Hej Folkens, Jeg er forholdsvis ny i dette her, så det sidste år har jeg blot benyttet mit normale mobilnummer og aldrig stødt ind i udfordringer. Jeg har nu her for 1½ måned oprettet mig hos XXXFirma og herefter er det som om at jeg bliver "Ignoreret" når jeg skriver. Jeg har skrevet til flere, men der kommer ikke rigtigt noget retur. skrev på en i går og spurgte om der var nogen tider i dag og i morgen og svaret jeg fik var "Ja". Super tænkte jeg og skriver tilbage hvornår jeg ønskede også landende den ligesom der. hørte aldrig mere og her til formiddag skrev jeg at nu kunne jeg ikke på det tidspunkt, da det nærmest var for sent. Er jeg eneste som oplever denne udfordring med "Fake" numre eller? Nogen tips til mig, som jeg kan gøre for at lade dem vide at jeg er "OK" kunde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 101 Skrevet 5. August Jeg har en telefon med taletid fra Lebara, som jeg bruger til dette formål. Væsentligste grund til at jeg har en taletidstelefon er at jeg har en arbejdstelefon, og min chef ville nok ikke synes om at firmaets telefon bruges til købesex. Om du vil kalde mit Lebara-nummer for "fake" ved jeg ikke, men ellers ved jeg ikke hvad du mener med fake. Jeg har umiddelbart aldrig oplevet udfordringer med ikke at få svar, når jeg bruger den telefon. Men når det er sagt, så oplever jeg absolut jævnligt, at der er absolut ingen reaktion på nogen henvendelser. Det giver jeg ikke mit nummer skylden, men snarere blot at pigerne har travlt med andre eller ikke gider en gammel stodder som mig, når de læser min alder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massageafhængig 58 Skrevet 5. August Takker for dit svar. "Fake" mener jeg med at du kan ikke bare slå nummeret op og få en adresse eller navn. det er hvad jeg mener med det. Kan også være at jeg bare må sige til mig selv at det ikke er personligt at jeg ikke modtager svar. synes bare det er lidt mærkeligt. Jeg må være bedre til at planlægge, så ikke det skal ske indenfor 1 døgns tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet 5. August Jeg har kun et telefonnummer, men det står godt nok som et hemmeligt nummer, men idet jeg har været vældig engageret i foreningslivet, så kan mit navn sagtens komme frem ved en simpel google søgning på mit telefonnummer. Jeg ved faktisk ikke hvor meget pigerne går op i det med nummeret, og hvor mange oplysninger de vil kunne se. Kan godt læse mig til herinde, at nogle af pigerne vil vide nogle ting i forhold til egen sikkerhed, men mange er også fint tilfredse bare de kan se et telefonnummer og det ikke er et ukendt taletidskort. For mig at se, er det ikke nødvendigt at have flere telefonnumre. Jeg er i øvrigt begyndt at bruge Whatsapp i stedet for når pigerne bruger den app. Selvom jeg bruger samme nummer, så synes jeg det er mere anonymt eller i hvert fald mere diskret, da alle notifikationer er slået fra. Så jeg ser først beskeder og eventuelle opkald når jeg går ind på app’en. Det vil virke underligt og tror jeg vil blive mistænkeliggjort, hvis jeg fjernede alle notifikationer på sms beskeder og opkald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Booba 19 Skrevet 5. August Jeg står lidt i samme situation, har prøvet to gange at blive "stalket" på FB af nogle jeg har besøgt. Ud af ca. 6-7 piger. Ser det lidt som et morale boost at jeg er interessant nok til at de gider at slå mig op, men på et tidspunkt går det nok galt. Har overvejet taletidskort eller whatsapp er der andre muligheder? Hvad med de gamle internet sms tjenester, er det en mulighed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 45 Skrevet 5. August Bruger samme tlf. med 2 eSim, Ene til arbejde/privat. Det andet til lidt mere privat. Har også Whatsapp(aldrig brugt endnu ). Ingen af mine er hemmeliger eller bruger skjult nr. hvilket jeg også fornemmer at pigerne fra mange annoncer ikke besvarer opkald hvis de ikke kan se nummeret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2850 Skrevet 5. August Bruger mit eget private nr ( er ungkarl) nummeret er hemmeligt , men for næsten altid svar, når jeg kontakter pigerne. Men kan se nummeret er flittigt søgt på 180.dk , så piger checker sikkert nummer der , og ser om der er indberetninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 5. August Kan ikke sige hvordan det er nu om dage, da jeg er stoppet for nogle år siden. Men da jeg arbejde, ville jeg kunne se et tlf nr, og mens jeg arbejde på bodel, var det nok. Men da jeg arbejde privat, da afvise jeg alle taletidskort nr. Kan forstille mig, andre piger har det på samme måde, dog fortalte jeg til dem der skrev og ringe fra taletidskort om, de ikke var søde at bruge deres andet tlf nr, for ellers kunne de ikke få en aftale med mig, som jeg også have skrevet om i min annonce. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 1184 Skrevet 5. August massageafhængig skrev, for 7 timer siden: Nogen tips til mig, som jeg kan gøre for at lade dem vide at jeg er "OK" kunde? Har du prøvet at ringe? Så kan du også samtidig bestille tid etc. Jeg bliver ikke ghostet, det lyder som om der er et problem. Jeg ville finde en anden måde at skrive på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet 5. August Coco Darling skrev, 1 time siden: Men da jeg arbejde privat, da afvise jeg alle taletidskort nr. Kan forstille mig, andre piger har det på samme måde, dog fortalte jeg til dem der skrev og ringe fra taletidskort om, de ikke var søde at bruge deres andet tlf nr, for ellers kunne de ikke få en aftale med mig, som jeg også have skrevet om i min annonce. Hej Coco Jeg skal bare lige forstå dig ret. Er vi enige om, at det så var ude betydning for dig, at der var tale om et hemmeligt nr., så længe det ikke var en taletidskort? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elgato 11 Skrevet 5. August I have debated a second number from an airtime card, but I see the kind of ads and forum posts where women say that they do not accept messages. I'm pretty sure my Canadian phone number SMS does not go through to a lot of girls numbers. I end up using WhatsApp. But that limits who I can meet. So why isn't everyone just using WhatsApp? It has been helpful in my case a few times to prove that I am not of certain ethnicity that a provider might not service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 5. August Søren - Aalborg skrev, for 5 minutter siden: Hej Coco Jeg skal bare lige forstå dig ret. Er vi enige om, at det så var ude betydning for dig, at der var tale om et hemmeligt nr., så længe det ikke var en taletidskort? Både og. Ja mens jeg arbejde på bodel, der var taletidskort okay. Men da jeg arbejde privat have det større betydning hvad jeg kunne se. Og taletidskort nogo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet 5. August Coco Darling skrev, for 3 minutter siden: Både og. Ja mens jeg arbejde på bodel, der var taletidskort okay. Men da jeg arbejde privat have det større betydning hvad jeg kunne se. Og taletidskort nogo OK - for jeg oplever ikke umiddelbart udfordringer med, at mit telefonnummer er hemmeligt. Men måske fordi de googler det og finder mit navn den vej. Ved det ikke! Eller som jeg har set enkelte GP’er skrive, så vil de bare gerne kunne se, at telefonnummeret ikke er et ukendt taletidskort, for så ved de trods alt, at politiet kan se, hvem der er ejer af det hemmelige nummer, hvis det skulle blive relevant. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massageafhængig 58 Skrevet 6. August (edited) Hej alle, Tak for jeres input i mit indlæg. Jeg lavede en test i går aftes. Jeg brugte mit "rigtige" nummer og bum, svar med det samme. klokken var 21:00 i går aftes. Så jeg må konkludere at enten benytter jeg mit "fake" nummer og lever med den lange svartid og måske ingen aftale eller også skal jeg benytte mit rigtige nummer, hvor alt kan slås op. Gør det ikke nemt at holde ting adskilt. Redigeret 6. August af massageafhængig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 6. August Jeg bruger mit eget nummer og har aldrig haft problemer med det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 443 Skrevet 10. August I Danmark har jag använt min egen svenska privata telefon utan problem. I Sverige är det som bekant olagligt att köpa sex så i hemlandet har jag mest använt kik på senare år. Tidigare har jag haft en oregistrerad kontantkortstelefon i Sverige. Den har jag inte kunnat använda i bland annat Danmark. Numera har det också blivit krav i Sverige på att telefoner måste registreras. Det jag har gjort är att skaffa en telefon med ett finskt oregistrerat telefonnummer och det fungerar bra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massageafhængig 58 Skrevet i går klokken 05:54 Jeg kan igen konkludere at et "Lyca" mobilnummer bliver ignoreret af GP'er i stor stil. har skrevet til nogle stykker og 100% ignoreret. så brugte jeg mit "Mobilpay" nummer... og bum, svar indenfor 5 min. Jeg lukker mit Lyca nummer ned nu. selvom jeg gerne ville holde det adskilt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg