Hop til indhold

Recommended Posts

Lavede en aftale med Letty den anden aften, det gik meget nemt og jeg fik adressen oplyst tæt på Folehaven.

Var lidt gamle anmeldelser, men var uklart om det var samme pige, men tog chancen. Til den pris -30 min for 600 kr - kunne jeg godt se gennem fingre med, hvis hun så lidt dårligere ud og hvis den var helt gal, var jeg forbederedt på at vende om. 

https://nympho.dk/n26814/8943/hello-guys-my-name-is-letty

Dukkede op til aftalt tid og ser det er neonskilt med massage udenfor. 2 indvandrerfyre står ved døren og prøver at komme ind, så jeg afventer lige og prøver uden held at få kontakt på telefon.

Får kontakt 5 min efter og får besked om jeg bare skal gå tilbage til døren. Går derover, men den er låst og ingen kontakt på telefon og det er ikke klart, hvor jeg skal ringe på. Det er midnat så vil nødig ringe på et forkert sted. Det er ikke særlig diskret.

Dropper derfor aftalen, så fik aldrig set hende. Hvad gør i andre når det er en klinik som her?

Synes de burde have oplyst mere om det enten på hendes side eller via SMS.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også prøvet da hun var i søborg...havde en aftale kl 10....Men hun svarede først kl 13....der var jeg ligesom kørt igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...