Tyren6 26 Skrevet 3. August Er der nogen som har været forbi her og kan anbefale ? Hvad med stedet i Odense N, kender nogen til det, er det et godt sted ? https://annoncelight.dk/showad/422940 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AcrossTheSky 70 Skrevet 16. August (edited) Har lige været forbi og synes det var en god oplevelse. Hun er rigtigt sød, det er uden tvivl hende på billederne, hun har en super flot figur som er lige i min smag i hvert fald. Hendes bryster har fået hjælp, men det har jeg intet problem med personligt. Hun er også meget fokuseret på dig som kunde, hun er lidt genert til at starte med, men hun varmer hurtigt op. Jeg er heller ikke den mest snakkesalige til at starte med, så det kan også være derfor. Synes i hvert fald ikke man går galt i byen her, hun er ikke en der konstant kigger op klokken, hun havde ikke tralvt med at få mig ud af døren selvom tiden var gået. Så alt i alt god afslapning og det jeg havde håbet på da jeg kom. Redigeret 16. August af AcrossTheSky Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natdyr 56 Skrevet 16. August I hvilket område af Odense N holder hun til i ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 127 Skrevet 17. August Jeg synes hun er middelmådig 5/10. Sørg for at aftale pris og ydelser tydeligt på stedet (hun snød mig lidt). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AcrossTheSky 70 Skrevet 18. August Det havde jeg ingen problemer med overhovedet. Synes hun var meget klar i sin kommunikation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaptajnknas 24 Skrevet 24. September AcrossTheSky skrev, den 16.8.2025 at 14:34: Bogensevej Vil gerne besøg hende men bor selv tæt på Bogensevej - er det tæt på Næsby? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AcrossTheSky 70 Skrevet 26. September kaptajnknas skrev, den 24.9.2025 at 20:52: Vil gerne besøg hende men bor selv tæt på Bogensevej - er det tæt på Næsby? Det er i Næsby enden ved Rema Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaptajnknas 24 Skrevet 27. September AcrossTheSky skrev, den 26.9.2025 at 07:08: Det er i Næsby enden ved Rema Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waps 3 Skrevet 9. Oktober Så lod jeg mig også friste - og ærgrer mig efterfølgende over ikke at have læst lidt dybere i anmeldelserne. Det er lidt modstridende oplevelser folk beskriver. Jeg oplevede hende også som genert - eller måske bare uengageret? Det understreges måske bedst af, at hun havde travlt med at skrive på sin telefon både før og efter akten - samtidig med der konstant tikkede beskeder ind på telefonen under hele forløbet. (med lyd) Hun er ikke som sådan afvisende - slet ikke - men bestemt heller ikke det modsatte. Jeg oplever hende mere som om, at det her, det har hun ikke den store lyst til - som måske også var årsagen til at jeg stod på gaden igen efter 50 minutter. (havde bestilt 1 time) Men når det så er sagt: Jeg fik jo egentlig hvad jeg havde betalt for - og jeg har jo ikke købt en "engageret kvinde". Men for mit vedkommende blev det en lidt fesen oplevelse, hvilket nok også hænger sammen med, hvad jeg har oplevet andre steder. Kvinden som sådan er en virkelig flot kvinde. Et lille nips med en flot krop. Jeg ved at det deler vandene, men i min optik er hendes kunstige bryster alt for store til hendes lille krop. Hvordan de føles må stå hen i det uvisse - hun var behændigt så meget på afstand, at det var minimalt hvor meget jeg kunne røre hende. Og ja - jeg var høflig, nyvasket og velsoigneret... Ovenstående oplevelse gør jo i høj grad også at eroguide har sin berettigelse. Og for mit eget vedkommende betyder det nok også, at jeg ikke lader mig friste unødigt fremover - håber jeg... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg