DenAndenFredagsbar 41 Skrevet 2. August (edited) Så er vi tilbage efter en længere pause, og nu i nye lokaler. Det bliver fremadrettet fast den anden fredag i hver måned og dermed et fast tilbagevendende månedligt arrangement. Næste gang er: FREDAG 8. AUGUST og vi mødes fra kl 17:00 og har stedet til kl. 23:00 Fredagsbar for sexarbejdere og sexkøbere (i bredest mulige forstand) i hjertet af København – med mad, bobler, Blowjob Bingo og en løssluppen stemning uden fordomme. Er du ny, nysgerrig, genganger eller VIP? Så kom og vær med – vi mangler kun få deltagere før vi er fuldt booket! Kvinder deltager gratis – mænd betaler 400 kr. Diskret, hyggeligt og lige midt i byen. Booking foregår via email – info på hjemmesiden: DenAndenFredagsbar.dk Eva Nadine og Lena er værtinder, og der kommer (i skrivende stund) 2-3 kvinder yderligere. Som noget nyt kan alle deltagende Kvinder sælge alene-tid hvis de ønsker det. Har disse Kvinder lyst til at lade jer vide at de kommer, så skriver de det selv her i tråden, og I kan kommunikere med dem direkte hvis I har spørgsmål til priser og ydelser osv. Vi stiller sådan set bare muligheden og lokalet til rådighed. Er du hun og har du lyst til at deltage, enten denne eller en anden gang, så kontakt Eva via email i første omgang. Der er fra september mulighed for VIP medlemskab med flere fordele, men disse VIP-pladser er dog udsolgt for august. Vi glæder os til at se både nye og kendte ansigter! Frække tanker og kærlige kram... og Low-Fives til husbehov fra Eva, Lena, Fredagsbarbarer og -barbarinder Redigeret 2. August af DenAndenFredagsbar 16 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 690 Skrevet 2. August Uanset om jeg deltager eller ej, så er din tilbagevenden på denne platform højt værdsat fra min side. Sjældent møder man en kvinde som kommunikerer som du gør Du har været savnet 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 559 Skrevet 2. August Dejligt fredags baren er tilbage, den samt de skønne værtinder har været savnet 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DANSKEANJA 69 Skrevet 3. August Jeg er en af værtinderne for denne omgang og tilbyder alenetid 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3492 Skrevet 3. August DANSKEANJA skrev, for 2 timer siden: og tilbyder alenetid Jeg tør godt 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenAndenFredagsbar 41 Skrevet 4. August (edited) @Eva Nadine må ikke svare her i tråden idet man ikke må deltage i samme tråd med flere brugere (men gerne må nævnes) pga. en af "Ananas i egen juice"-reglerne her på Eroguide, hvilket jo er ret og rimeligt. Såøeh... derfor: Jeg skulle hilse at sige fra hende? mig? øh... Eva at hvis det skulle ske mod al forventning at ingen af hunnerne er "i stødet" eller dem der er, har meldt afbud i sidste øjeblik, så sælger Eva alene-tid i form af blowjobs (så længe lager haves), og så længe ingen blæs går de andre hunners næse forbi Det kan altså ikke forudbestilles, men hvis der mangler en pausefisk så er hun? jeg? øh... Eva frisk på en fancy håndtrold eller et gedigent blæs helt ligesom i gamle dage før pensionering som konventionel sexarbejder Redigeret 4. August af DenAndenFredagsbar 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 585 Skrevet 4. August Glæder mig til på fredag Men nu skal man jo til at vælge, low five blow eller alenetid med Anja Ja hvis man er heldig er der vel og kage til 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenAndenFredagsbar 41 Skrevet 4. August @Mister12 We flipped a coin... det blev Anja! Tanken er at det skal være sådan en slags "nød-ration" vi sætter på menuen hvis det skulle ske at hunnerne enten løber tør for krudt, eller må melde afbud. Men jeg kan da allerede nu afsløre at et sådant nød-rations-blæs kommer i præmiepuljen til Blowjob Bingo. Så NOGEN må huske at vi skal nå at spille denne gang... altså så vi spiller om spiller og blæs og lingam massage og hvad der ellers kommer i puljen fra nær og fjern. Der bliver ingen fortune-cookies denne gang, fordi det endte jo med at ingen tog en fortune cookie fordi ingen hørte efter hvad der blev sagt og derfor var der ingen der vandt noget den aften - så det har I vel lært nu? Ellers må de nye deltagere huske os på det hvis vi hygger os for meget til at vi også husker Bingo. Så... brownies, ja tak! Du bager dem Mister12 - de plejer jo at været et hit... men Fortune cookies, not so much 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 585 Skrevet 4. August DenAndenFredagsbar skrev, for 5 minutter siden: We flipped a coin... det blev Anja! Jeg har "hørt" hun er farlig Men hvis @Dillermand Junior tør så 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 224 Skrevet 4. August Jeg fandt aldrig ud af om de der low five gik begge veje? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 585 Skrevet 4. August Noob2025 skrev, for 5 minutter siden: Jeg fandt aldrig ud af om de der low five gik begge veje? Du hedder jo også @Noob2025, det må du jo så undersøge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 224 Skrevet 4. August (edited) Mister12 skrev, 1 time siden: det må du jo så undersøge Tror måske der skal en eller anden form for samtykke erklæring ind over før jeg vover det Redigeret 4. August af Noob2025 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2041 Skrevet 4. August Var der nogen der sagde KAGE?? Eeendelig langt om sider - glæder mig til at smage 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 559 Skrevet 4. August DenAndenFredagsbar skrev, for 1 time siden: Men jeg kan da allerede nu afsløre at et sådant nød-rations-blæs kommer i præmiepuljen til Blowjob Bingo. Så NOGEN må huske at vi skal nå at spille denne gang... altså så vi spiller om spiller og blæs og lingam massage og hvad der ellers kommer i puljen fra nær og fjern. Æv at jeg ikke kan deltage denne gang det havde ikke været så ringe at vinde dette 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 585 Skrevet 4. August Needy skrev, for 26 minutter siden: Var der nogen der sagde KAGE?? Eeendelig langt om sider - glæder mig til at smage Kan desværre ikke serveres sammen med iskaffe Tror der er andre der skal smage før dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1304 Skrevet 4. August (edited) Jeg glæder mig Jeg kommer med varme hænder hvis nogen skulle ha lyst til lingam massage Redigeret 4. August af kvinde 1966 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2333 Skrevet 4. August Jeg glæder mig til at møde nye som… gamle(???) og forventer desuden at kunne liste hjem med uglet hår, usikre ben og en væskebalance, der er helt gal på den - præcis som jeg plejer 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenAndenFredagsbar 41 Skrevet 5. August Så er der blot to pladser tilbage til på fredag 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 585 Skrevet 7. August SweetKisses skrev, den 4.8.2025 at 19:21: væskebalance Ja rygtet siger du har svært ved at styre den 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3492 Skrevet 7. August Mister12 skrev, for 52 minutter siden: Ja rygtet siger du har svært ved at styre den så er i vel gentlemen nok til at sørge for at hun får drikke og spisepauser 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2412 Skrevet 7. August SweetKisses skrev, den 4.8.2025 at 19:21: … gamle(???) Haha, ja, jeg må nok erkende, at jeg - ud over mine autistiske træk - nok efterhånden osse er for gammel til sådan et arrangement ... Tror faktisk efterhånden jeg er alderpræsident her på EG ... Men jeg er da glad for, at arrangementet er kommet op og stå igen ... Og jeg vil ønske jer en rigtig god fredagsbar ... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 559 Skrevet 8. August Jeg vil ønske jer en rigtig god jubilæums fredagsbar og til jer mænd, nyd nu det dejlige selvskab med værtinderne @DANSKEANJA @SweetKisses @kvinde 1966 og @Eva Nadine Så håber jeg at der kommer en anmeldelse af denne, så jeg måske ved hvad jeg kan se frem til i september til den næste fredagsbar 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 224 Skrevet 9. August Tak for en sjov aften i fredagsbaren, med gode historier, blowjob bingo, og godt selvskab. og tak til @DANSKEANJA for dejlig pillow talk med mere 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 585 Skrevet 9. August Noob2025 skrev, Lige nu: Tak for en sjov aften i fredagsbaren, med gode historier, blowjob bingo, og godt selvskab. og tak til @DANSKEANJA for dejlig pillow talk med mere Ja selv @Needy dukkede op med kage 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg