Hop til indhold

Thaipige i Thisted

Featured Replies

Skrevet

Jeg var hos hende i forgårs, en af de bedste massager jeg endnu har fået og sexen er til UG, jeg kommer bestemt igen når lejligheden byder sig:)

Forvent ikke en ung pige, men en dejlig velholdt erfaren kvinde i 40’erne vil jeg skyde på, hun er i mine øjne rigtig pæn og fræk.

Skrevet

Hvor befinder hun sig ca. i Thisted?

Skrevet
MuffDiver skrev, 1 time siden:

Hvor befinder hun sig ca. i Thisted?

Udkanten af Thisted, diskret så du kan parkere uden at din bil kan ses fra vejen.

Skrevet
  • Author
Fri fugl skrev, den 2.8.2025 at 07:58:

Jeg var hos hende i forgårs, en af de bedste massager jeg endnu har fået og sexen er til UG, jeg kommer bestemt igen når lejligheden byder sig:)

Forvent ikke en ung pige, men en dejlig velholdt erfaren kvinde i 40’erne vil jeg skyde på, hun er i mine øjne rigtig pæn og fræk.

Jeg fik prøvet hende i 75 minutter i dag og kan tilslutte mig din oplevelse, sød, smuk, gode patter, god massage, god sex. Eneste minus var at der i starten var lidt for mange afbrydelser af hendes telefon som hun skulle besvare, men det stoppede halvvejs i akten, derfra var hun på resten af tiden, og så fik jeg slet ikke bj, men det var måske min egen skyld, men pludselig satte hun sig bare op på pikken og red mig vildt dejligt.

Skrevet

Hej Fisk.. Lyder godt med noget nyt:-)Kan du oplyse om hun er forholdsvis slank? 

Skrevet
  • Author

Hun hedder "Bang" og hun er nok omkring 163 cm men vægt er sq lidt svært at bedømme, hun er hverken tynd eller tyk og der er ikke en stor hængemave eller lignende, hun er helt almindelig til en kvinde på ca. 40 år. og så snakker hun for øvrigt ret godt dansk.

Skrevet

Hvorfor mon ingen billeder , ja eller beskrivelse ? det gør i hvert fald mig lidt skeptisk ..  men svarerne her lyder da  til hun kunne være et besøg værd

Skrevet

Der er tilsyneladende ikke overensstemmelse mellem hendes annonce tekst og det der gælder.

Hun skriver specifikt SMS, men vil i hvert fald kun lave aftale hvis man ringer

Og så ringer jeg ikke, når det allerede er galt med sådan en lille ting 

Skrevet
kaaldolmer skrev, 1 time siden:

Der er tilsyneladende ikke overensstemmelse mellem hendes annonce tekst og det der gælder.

Hun skriver specifikt SMS, men vil i hvert fald kun lave aftale hvis man ringer

Og så ringer jeg ikke, når det allerede er galt med sådan en lille ting 

Jeg fik fint enkelt og hurtigt aftale i stand over sms.

Skrevet
Fri fugl skrev, for 12 minutter siden:

Jeg fik fint enkelt og hurtigt aftale i stand over sms.

Meget muligt, og det er sådan set også fair nok.

Men jeg kontakter hende ikke igen 

Skrevet
  • Author

Jeg havde altså heller ikke nogle problemer med at få lavet en aftale, og hun overholdt aftalen.

Skrevet
  • Author
Pepsimax 75 skrev, den 5.8.2025 at 01:41:

Ja høre gerne om højde og kg 

Har du fået prøvet hende ?

Skrevet

Ja var en tur der ude men lavede min aftale om da jeg kom da hun stod med en cigaret i munden så sage pænt farvel 

• 2 weeks later...
Skrevet

Forvent en gammel træt thai der ikke gider alligevel 

hun er 50 plus ikke tyk men bare gammel i mine øjne var det ikke pengene værd

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.