Hop til indhold

Recommended Posts

Nå, jeg har luret rundt herinde i et par måneder, det er vist på tide, at jeg bidrager lidt :)

Nem og hurtig kontakt på sms, bestilte en time med FP x 2 - sex, massage, sex.

Blev mødt af en sød og smilende kvinde, der så ud som jeg forventede - så jeg var glad. Efter min mening er hun noget kønnere end på billederne.

Første omgang var super, hun holdte sig ikke tilbage, vådt BJ, pussyslide lige til kanten og de stillinger jeg havde lyst til. Hun var ret intens, især oven på.

God massage, tilpas hård og hun var god til at pirre lidt undervejs.

Anden omgang var mere lige på og da tiden var ved at løbe ud, var jeg ved at opgive at få den skudt af anden gang, men hun insisterede og det lykkedes i en 69'er.

Jeg synes, at der var en rigtig god kemi, intet var forhastet og jeg følte mig velkommen. Hun kommer med lidt "sjove" kommentarer, fx da jeg bestilte FP x2, kommenterede hun noget ala. "big man!" med et kæmpe smil og da gummiet skulle på første gang, måtte hun finde et der var lidt større og det kommenterede hun også på.

Gentagelse? Helt sikkert!

https://annoncelight.dk/showad/362276

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...