Hop til indhold

Recommended Posts

Hi, I visited Olive 2 days ago, out of curiosity to see if it is really as it says in the negative comments and, to be honest, it was a very pleasant experience, the girl looks like in the pictures, her services are of quality and she really doesn't rush, which I appreciated a lot and the massage is top quality and relaxing. She has big and beautiful breasts, velvety skin and a small and wet vulva. However, there is a small problem with the street that is under construction, but you can park nearby, and the works in the area are her fault, and if you still really want to spend quality time and enjoy a small and wet vulva and kiss some big and appetizing breasts, nothing can stop you. I wish you a good day and I urge you to visit her with 100% confidence.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm…..

jeg besøgte de to damer i går.

Der er vejarbejde og det kan GPS’en ikke finde ud af, man bliver sendt rundt i manegen.

Jeg var heldig at jeg fik en SMS 20 minuter før aftalt tid at de var forsinket 20 minutter - ellers var jeg nok kommet for sent pga vejarbejdet, men faktisk skal man vare fortsætte imod vejarbejdet og parkere lidt før vejen er spæret og gå de sidste 1-200 m. Det er let når man ved det.

Jeg blev modtager at Sunny, som er sød, dejlig og venlig. Hun havde dog det problem at Olive ikke var klar og derfor ville hun gerne have jeg startede med et bad (jeg havde badet hjemmefra) jeg sagde ok, hvis hun gik med. Det gjorde hun så og det var rigtig dejligt at blive badet og vasket af Sunny.

Tilbage i rummet var Olive stadig ikke dukket op, så vi startede uden med ryg massage. Efter 5-10 minutter kom Olive som er en super sexet dame efter min mening. Massagen fortsatte, men det er højest ok. Jeg havde 45 minutter og blev bedt om at vende mig 20-30 minutter inde i forløbet, som jeg ikke vil gå nærmere ind i, men pigerne - Olive vidste hvad jeg havde bedt om og sørgede for at jeg fik det. Dejligt.

Vi var “færdige” i god tid og jeg blev tilbudt et bad igen, men valgte at få lidt hoved og fod massage samtidigt de sidste minutter.

Pigerne snakker en del med hinanden - også selv om jeg afbrød et par gange for at komme i dialog. Olive taler fint Engelsk, men de ville hellere småsnakke med hinanden.

Alt i alt fint til prisen. To søde og dejlige piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...