Hop til indhold
Pompai

Aalborg dansk mørkhåret milf med silikonebryster

Recommended Posts

Jeg mødte for et lille års tid siden med en slank, lækker dansk pige. Hvor hun annoncerede kan jeg ikke huske.

Kyssede frækt og lidenskabeligt. Hun nød virkelig at give et fantastisk blowjob med slug som finale.

Den beskrivelse passer nok på en del, men hendes ene bryst var lidt skævt og begge havde nogle lidt atypiske ar ift. andre silikonebryster jeg set og rørt ved. Som jeg husker det gik de fra siden ind mod brystvorten.

Hende vil jeg gerne møde igen, hvis der er nogen der har kontaktinfo hører jeg gerne derom, evt. på PM.

Del dette indlæg

Link til indlæg
doctorsen00 skrev, for 26 minutter siden:

Hvor traf du hende henne, altså hvilken del af byen?

Jeg hentede hende downtown Vejgård og kørte hende tilbage dertil. Man kunne kun besøge hende engang imellem, men det nåede jeg aldrig.

Hun var MEGET påpasselig med at komme hen til bilen og kiggede sig diskret omkring, tror hun skulle se om hun kendte mig :-D for jeg holdte der i et par minutter før hun kom.

Hun sagde at hun kun var aktiv når hun ville forsøde livet lidt og for spændingens skyld.

Jeg havde ikke indtrykket at hun var professionel.

Ingen billede på annoncen. Hvilket kan være både jackpot og nitte :-D denne gang var det i den grad jackpot med topspil :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pj73 skrev, for 7 timer siden:

Kan det være Sabrina 34??  For et år siden mener jeg hun kaldte sig Anna eller Anne……

Har du et link?

Jeg kan heller ikke huske hendes navn, men det kunne godt være noget i stil med ovenstående. Sletter sms’er når de ikke længere er relevante, så har heller ikke nummeret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pompai skrev, for 3 timer siden:

Har du et link?

Jeg kan heller ikke huske hendes navn, men det kunne godt være noget i stil med ovenstående. Sletter sms’er når de ikke længere er relevante, så har heller ikke nummeret.

Nej annoncen er nede. Sikkert kun på når hun er på. Du kan finde en anmeldelse om hende som ikke ligefrem stiller hende i et godt lys. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...