Tungen1972 7 Skrevet 31. Juli Bow i Vejle https://annoncelight.dk/showad/340972 Igår Besøgte jeg Bow i Vejle, en rigtig pæn og naturlig pige som er meget smilende og glad. 60 min og ikke noget med at ryge ud før tid, hun kysser rigtig godt og meget, efter et super godt og dybt blowjob fik jeg en afslappende og erotisk massage som endte i en 69er hvor hun hurtigt blev så smask våd at hun på ingen måde behøvede gel da hun efterfølgende satte sig over skrevs på mig og gav mig en tur hvor jeg måtte stoppe hende så jeg også kunde tage hende inden jeg kom, hendes åndedrag, små skrig og de små gib hendes fisse kom med gav mig fornemmelsen af at det også var godt for hende. En helt fantastisk oplevelse iøvrigt et pænt og rent sted med god plads og diskret indgang 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 408 Skrevet mandag klokken 21:34 Hun er noget af det bedste jeg har fået længe!!! sublimt blow med cim og rigtig lækker sex 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 383 Skrevet tirsdag klokken 05:47 Og nu er hun smuttet til Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DirtBag 6 Skrevet tirsdag klokken 14:37 exostar skrev, for 8 timer siden: Og nu er hun smuttet til Aalborg Er det noget du tror, eller noget du ved? Kan ikke finde nogen annonce på hende i Aalborg og hendes navn er stadig på annoncen i Vejle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 19 Skrevet tirsdag klokken 15:49 Hun er ikke flyttet til Aalborg, har lige hilst på hende i Vejle i dag, da jeg var på endnu et dejligt besøg hos Ammy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 383 Skrevet tirsdag klokken 21:39 Ja det fandt jeg også ud af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 65 Skrevet for 23 timer siden mærkeligt ifølge annonce er hun da stadig i vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 19 Skrevet for 22 timer siden henrik_klausen skrev, 1 time siden: mærkeligt ifølge annonce er hun da stadig i vejle Har du læst tråden? Jo helt tydeligt det ikke er korrekt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 132 Skrevet for 20 timer siden Thaigirl , vejle Det står ellers i dagens annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 19 Skrevet for 20 timer siden (edited) KalundborgMature skrev, for 38 minutter siden: Thaigirl , vejle Det står ellers i dagens annonce Ja netop det jeg skriver allerede i går, det er ikke korrekt at hun er i Aalborg - kunne dog være formuleret bedre Redigeret for 20 timer siden af Kirneh86 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg