cp2929 23 Skrevet torsdag klokken 21:49 Noget tid siden, Det var en kold januaraften. Kæresten var på forretningsrejse, børnene hos deres mor, og jeg sad alene med en rastløs energi i kroppen. Jeg var liderlig. Ikke bare lidt, men sådan rigtig liderlig – den slags hvor tankerne kredser om faste bryster, fyldige numser og varme, frække blikke. Jeg loggede ind på Pussygalores og scrollede lidt, og dér var hun: Angelina. Jeg havde luret lidt på hende før, men nu var tiden rigtig. Kurverne, blikket og beskrivelsen lovede både sødme og synd – så jeg bookede og tog af sted. https://70210026.dk/angel-angelina Ankomsten var rolig, diskret. Jeg ventede lidt i værelset, inden døren gik op og Angelina trådte ind. Wow. Hun smilede straks, afslappet og charmerende. “Hvad skal vi lave?” spurgte hun med et glimt i øjet. Jeg svarede kækt “du skal kneppe mig”, og hun lo højt og lækkert. Tonen var sat – legende, lystig og uformel. Vi aftalte en halv time. Hun forsvandt kort og kom tilbage i frækt lingeri – og så kunne jeg ellers mærke, at denne aften ville sætte sig i kroppen længe. Hendes krop var præcis som jeg håbede: kvindelig, fræk og til at tage og føle på. Tatoveringerne (som ikke ses på billederne) klædte hende. Og hendes bagdel… det var en røv, man har lyst til at skrive digte om. Hun begyndte med blide kærtegn, læber mod hals og bryst, hænder på lår og baller, indtil flaget var helt i top. Hun trak kondomet på med munden, og så fulgte et blowjob, som var både langsomt, vådt og med ægte øjenkontakt. Jeg elsker det tempo. Hun tog sig tid. Der var ikke noget mekanisk over det – hun nød at få mig til at nyde. Vi skiftede til cowgirl, og Angelina red mig som om hun både elskede at blive kigget på og selv havde magten. Hendes fyldige bryster dansede foran mig, og jeg greb fat i hofterne og nød rytmen, presset og hendes varme. Missionæren blev næste stop – hvor vi fandt ind i hinanden med ro, dybe stød og tæthed og dyb øjenkontakt. Hendes blik lå tungt mod mit, og det føltes meget intimt. Der var noget menneskeligt i det. Efter en kort pause bad jeg om at tage hende bagfra. Hun stillede sig på alle fire, kiggede tilbage og sagde med et smil: “Se lige min røv – piger skal ha’ noget at ta’ fat i – vil du ikke gøre det?”. Det gjorde jeg. Med glæde. Jeg tog hende dybt og roligt, mærkede hvordan hun skubbede bagud og spændte op, hvordan hendes krop tog imod mig – og hvordan alt omkring os forsvandt i takt med stød og støn. Det var dér, jeg kom. Dybt, intenst, tilfreds. Vi landede langsomt, lagde os ned, og hun nussede mig stille, mens vi snakkede lidt. Hun spurgte nysgerrigt ind, ikke som en der spillede sød, men som en kvinde med oprigtig interesse. Angelina Angel er ikke bare fræk. Hun er til stede. Klog. Smilende. En kvinde man har lyst til at møde igen, en ægte engel Det blev et aften-knald med stjernestøv. Jeg gik hjem lettere i kroppen og med et smil, der først forsvandt næste formiddag 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tor johansen 55 Skrevet i går klokken 03:40 Er hendes bryster naturlige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3721 Skrevet i går klokken 09:29 tor johansen skrev, for 5 timer siden: Er hendes bryster naturlige Nej der er fyld i. Men du kan vitterligt ikke mærke det, og ville ikke have opdaget det hvis du ikke vidste det. De er MEGET flot lavet og MEGET dejlige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1497 Skrevet i går klokken 09:30 tor johansen skrev, for 5 timer siden: Er hendes bryster naturlige Det står i hendes annonce: Jeg har en blød og lækker JJ-skåls barm, som føles 100% naturlig på trods af den ikke er økologisk! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg