Champ1 47 Skrevet onsdag klokken 21:27 Hallo Venner Jeg søger en Thai kvinde helst ikke over 50 meget gerne yngre Tja alder er igrunden ikke så vigtigt , bare hun har en stram VELHOLDT krop det skal være en der virkelig er sulten efter sex , altså en der "river " en totalt rundt . er her nogle gode bud . jeg venter spændt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 938 Skrevet onsdag klokken 21:57 https://annoncelight.dk/showad/340972 Ammy i Vejle er en rigtig dejlig kvinde. Ikke purung, men heller ikke gammel. Omkring 40 år vil jeg skyde på, lidt svært at bedømme. Hun har en dejlig rund og fast krop, ikke tynd ej heller buttet eller fed. God rund røv, store bløde bryster, der dog ikke er ægte men flot lavet. Hendes service ligger helt klart i den bedre ende af hvad jeg har prøvet af thaier, og det er blevet til en del efterhånden. Prøv at søge efter hende, 340972, her på eroguide. Hvis du booker hos dem, så vær sikker på at det er Ammy du får lavet en aftale med, og ikke Bow. De prøvede at snyde med aftalen en gang over for mig, hvor det var Bow der åbnede døren og sagde Ammy ikke var der. Jeg gik igen, og 10 minutter senere fik jeg en sms med at nu var Ammy klar, hvis jeg stadig ville. Jeg vendte tilbage og fik en rigtig god gang massage og sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg