Hop til indhold
Guest Lille frk. nysgerrig

Mænds syn på sugardating

Recommended Posts

Kære dejlige mænd.. jeg undret mig over hvad det egentlig er, der tiltrækker mænd ved sugardating. Jeg har fulgt med på sidelinjen i noget tid og ser mange (nogle) - tråde omkring advarsler/skuffende oplevelser med kvinder på SD sider.
 Jeg har aldrig selv sugardatet, derfor kan jeg ikke gøre mig klog på det fra en kvindes perspektiv.
Så for jer der gør det: Er det følelsen af magt, selskabet, sex eller bare fantasien om at blive ‘beundret’ for sin succes? (Hvis man altså er i det, fordi man rent faktisk har midlerne og lysten til at invitere på nogle fede dates) 

Er det pengene, der gør det spændende, eller selve spillet? Handler det overhovedet stadig om at ‘tage sig af’ en kvinde, eller er det bare en kliché fra film? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne være forskellige.  Men i min optik hvorfor jeg foretrækker sd er det fantasien om det er ikke almindeligt glædelige.  Og at man er med naturlige pige end glæd poge 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lidt på Supermans side. Det er det lidt mere naturlige i det. Jeg får lidt følelsen af at det ikke er en som gør det fuld tid, og man er en af få der får lov med at være med hende. Bare rolig jeg er ikke så naiv at jeg ikke kan forstiller mig at en SD sagten kan gøre det fultid som en almindelig GP. Og så føler jeg måske også at jeg "hjælper" hende lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, det handler om, hvad man selv kan lide eller tænder på. Jeg har prøvet SD, men fandt ud af, at det mest bare var sex med virkelig langt forspil. :mellow: Der er mange, der synes, det er fedt og tænder på hele spændingen. For mig blev det bare lidt spild af tid og gav mig ikke noget andet end sex.

Så jeg valgte kun at bruge GP i stedet (hurtig ind, hurtig ud). Det er jo i bund og grund det samme, bare pakket lidt anderledes ind fordi i de fleste tilfælde er resultatet det samme...sex for penge:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa, godt spørgsmål.

For mig har det altid handlet om “naboens datter” fantasien om den unge pige som du fantasere om men som du egentlig kun kan drømme om. Samtidig er miljøet rundt mødet ofte anderledes end et klinikbesøg. Håber det giver mening? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En date med musik på pladespilleren, hygge, snak, vin, god mad, efterfulgt af dejlig erotik. Intet tidspres. Altså det der minder om en "rigtig" date.

Det er svært at finde på annoncelight. 

Det er det jeg leder efter i en aftale, og som jeg har været så heldig at få opfyldt flere gange. ( det er dog hårdt arbejde :lol: )

Del dette indlæg

Link til indlæg

At være sammen med en mere attraktiv kvinde end man ellers (uden betaling) ville kunne

At have tid til andet end sex. Hyggesnak, gåtur, middag, koncert eller bare GT i haven

At opbygge og have en relation til er sødt andet menneske uden så mange af de forpligtelser der er i et almindeligt kæresteforhold

Og så er det jo altid dejligt hvis man også kan hjælpe og støtte på anden vis

Men det kan være dyrt, hvis disse ting skal med i pakken. Ud over betaling til den dejlige dame kan komme middage, hotel, billetter og gaver. For dyrt for mig, men havde jeg masser af penge ville det da være fedt. Det sjove er måske at hvis man har mange penge - stort og lækkert hus og bil osv. behøver man ikke have en SB, for så er det nok lidt lettere at score ret søde og dejlige damer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er amatør-elementet i det. At det er en "ny" kvinde, der prøver sig frem og giver mere af sig selv, fordi hun ikke er blevet hærdet af erfaringen endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som de andre skriver, og det “føles” mere ægte. Skabe en rigtig relation der “føles” gensidig. Når det er sagt har jeg personligt haft SB forhold hvor der har udviklet sig til at være lidt mere, og det er self farligt for begge sider hvis man ikke er klar på det…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Agent0037 skrev, for 2 timer siden:

En date med musik på pladespilleren, hygge, snak, vin, god mad, efterfulgt af dejlig erotik. Intet tidspres. Altså det der minder om en "rigtig" date.

Det er det jeg leder efter i en aftale, og som jeg har været så heldig at få opfyldt flere gange. ( det er dog hårdt arbejde :lol: )

Må jeg spørge hvad du typisk ender med at betale for sådan en date?

Jeg er ret tiltrukket af konceptet og kunne rigtig godt tænke mig den form for dates, men det lyder dels til at være tidskrævende at finde seriøst piger og dels at være markant dyrere end traditionelle GP'er.

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 7 timer siden:

Det forstår jeg virkelig godt :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tanken om at møde hende i hendes privatsfære og bolle i hendes egen seng eller sofa tænder, og så det med hun ikke er "på arbejde" men formentlig har et begrænset antal gæster.

I den periode jeg gjorde det var det disse ting som tiltrak mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men spørgsmålet er at man kunne finde SD her på eroguide.dk istedet for de betalte hjemside hvor  man er  mere anonym her end . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lille frk. nysgerrig skrev, den 30.7.2025 at 23:24:

Kære dejlige mænd.. jeg undret mig over hvad det egentlig er, der tiltrækker mænd ved sugardating. Jeg har fulgt med på sidelinjen i noget tid og ser mange (nogle) - tråde omkring advarsler/skuffende oplevelser med kvinder på SD sider.
 Jeg har aldrig selv sugardatet, derfor kan jeg ikke gøre mig klog på det fra en kvindes perspektiv.
Så for jer der gør det: Er det følelsen af magt, selskabet, sex eller bare fantasien om at blive ‘beundret’ for sin succes? (Hvis man altså er i det, fordi man rent faktisk har midlerne og lysten til at invitere på nogle fede dates) 

Er det pengene, der gør det spændende, eller selve spillet? Handler det overhovedet stadig om at ‘tage sig af’ en kvinde, eller er det bare en kliché fra film? 

Ingen af de dele du nævner, jo selskabet ?? . Men klart at det er en almindelig pige der har lyst til at udforske sig selv og sex. Jeg har mødt endog helt uerfarne piger derinde og selvfølgelig erfarne.  At der er tid til at snakke om alt muligt og få en relation af en slags. Følelsen af at jeg er den eneste der ser pigen og støtter med økonomi og andre ting. Jeg har rådgivet en del og f eks hjulpet med flytning fra en kæreste . For mig er tiden, at der ikke er tid på, en væsentlig faktor, og at jeg derfor får lyst i en kontakt med en der også har lyst. Og det er også derfor at jeg har sagt nej tak flere gange, da der ikke opstod kontakt. Møderne er med transport, jeg bor lidt væk fra kbh og henter oftest på en station, har været fra måske 2 timer til op til 4 timer. Og det er i sig selv anderledes. Om priser ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige, men ud fra annoncer vil jeg sige det ikke er væsentligt dyrere end proer i en time ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...