Heartbroken 1 Skrevet 30. Juli (edited) Lilacprincess - navnet holder Fint kommunikation, snap osv. Alt er godt. Starter fra 6000sugar(ddk) også bedt hende pænt om snap uden filter. Boom hun blev sure der blev lige pludselig 8000. Okay..... ikke med mig https://sugardaters.com/da/profile/2xzylN73Wj Ps.: Sorry for min stavefejl, ikke pæredansk og nej. Jeg er ikke fra de arabiske lande. Pps.: Jeg har fået nok. Det er derfor begyndte jeg at skrive for at informere/hjælpe. Jeg har fået mange dejlige besøg ellers men dem jeg beholder lige lidt til migselv. Redigeret 30. Juli af Heartbroken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superman84 2 Skrevet 30. Juli 6000 for hvor mange timer eller periode Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdd 12 Skrevet 31. Juli Heartbroken skrev, for 8 timer siden: 2 timer hun er svensk, er det svenske kroner ? Men tak alligevel for kaffe , en pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heartbroken 1 Skrevet 31. Juli Nej, det danske kroner. (Der står også i min første tekst) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg