Hop til indhold
Pompai

Dansk pige - Frederikshavn, Sæby, Aalborg, Brønderslev, Hjørring,

Recommended Posts

Jeg har kigget lidt på hende her:

https://annoncelight.dk/showad/413535

Hun har to forskellige annoncer, med samme tekst og telefonnummer (52790891)

Citat

I dag, kl 11:51

Søger du en liderlig , og flot dansk kvinde på 30 år, som er tændt og klar på at blive brugt, som du lyster, og jeg er klar til at tilfredsstille dig ud fra dine ønsker og behov. så kontakt mig endelig for en aftale

Jeg er ALTID 100% frisk og klar til en fræk aftale - hvor mange sexfantasier, forskellige lyster og ønsker til ydelser er en mulighed at opleve og få opfyldt sammen med mig
Jeg tilbyder langt det meste, både møder med ønske om mere vante og almindelige oplevelser og sexydelser, - men også ved ønske om sexydelser eller oplevelser som er mere atypiske  

Vigtig info ved kontakt
Henvendelse om aftale skal ske over sms.

Beskriv MEGET GERNE kort få ting ved første sms:

▪️Beskriv dig selv kort med en alder mm.
▪️Skriv dagen og tidsrum du ønsker.

▪️Beskriv gerne minimum kort hvilke ydelser du gerne vil have og hvor længe du ca. har i tankerne 

Besvarer ALTID HURTIGST MULIGT alle sms henvendelser 

Du er også velkommen til at henvende dig på sms de dage hvor jeg ikke er aktiv, ved spørgsmål eller interesse i at lave en aftale i god tid, til en af de kommende dage 

OM MIG
Brunette 163 høj
54 kilo
Pæn af udseende
Naturlig krop med feminine former
Små lækre patter, med små nippels
Glat våd fisse

ALTID 100% Diskretion! Forholder mig til retten til at gå eller sende dig væk hvis du ikke er renlig - og stadig opkræve det aftalte beløb.

Skulle jeg have fanget din interesse og lyst til at mødes, så SMS mig meget gerne.

Er der nogen som har erfaringer de vil dele ud af:

Tilbyder hun uden, hun nævner ikke sikker sex i annoncen?

Hvordan ser hun ud alder, ansigt og krop?

Hvor kan man besøge hende?

På forhånd tak 

Redigeret af Pompai

Del dette indlæg

Link til indlæg

"ALTID 100% Diskretion! Forholder mig til retten til at gå eller sende dig væk hvis du ikke er renlig - og stadig opkræve det aftalte beløb."
Er det normalt i industrien at pigen kan senden en væk fordi hun ikke synes om en at stadig tag penge for det? lyder lidt langt væk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hat haft besøg en del gange, og besøgt hende også.... alle gange uden gummi og med sprøjt i fissen hun bliver mega våd når du slikker hende, og får mega lækre orgasme...

Kan klart anbefales 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...