Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Søger nogle Thai til sex uden kondom

alder ikke vigtig men ikke tykke piger/kvinder

evt skriv privat besked 

Redigeret af michael40

Del dette indlæg

Link til indlæg
michael40 skrev, for 20 minutter siden:

evt skriv privat besked 

Thai plejer ikke at være umulige til sådan et projekt ; )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er bestemt muligt hos flere, også nogle af de velanmeldte piger herinde - men tænker det kræver flere besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du hjælper ikke trådstarters tråd med den kommentar.

Dr.klam skrev, for 8 timer siden:

Lyder dejligt, men det må blive et nej tak, herfra.

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øhh,det var så heller ikke min mening ,da hun ikke er min type.

Så kører du fuld Nordkorea på mig,tak for kaffe.

• Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen så prøver vi med en karantæne,  @Dr.klam.

Du ved det godt. Du har været her i masser af år.  Når du bliver bedt om ikke at afspore, skal du ikke fortsætte din afsporing.

Dr.klam skrev, for 20 timer siden:

Øhh,det var så heller ikke min mening ,da hun ikke er min type.

Så kører du fuld Nordkorea på mig,tak for kaffe.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
michael40 skrev, for 10 timer siden:

Hvem er Vicky af dem på billederne på hjemme siden ?

Alle billeder er af Vicky 

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK hun sagde til mig hun ikke var til anal sex / så jeg troede der evt var flere piger på adressen 

Redigeret af michael40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantramassøren skrev, den 31.7.2025 at 21:25:

Yes 

Hvordan er FP med Vicky? Har kun fået mega fransk hos hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
michael40 skrev, den 30.7.2025 at 15:34:

evt skriv privat besked 

Hej, jeg søger også thai sex uden kondom. Evt. pb 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne tråd er lidt svær, fordi de thai-piger jeg har besøgt og fået sex uden, ikke annoncer med det. Og det er nok bl.a. fordi  de ønsker at være i kontrol. De 3-4 steder, hvor jeg har fået sex uden inden for det sidste halve år har det ikke været aftalt på forhånd, men skete bare. Hos en enkelt pige var det ved første besøg, eller var piger som jeg havde besøgt før. Det er også min erfaring, at hvis man har fået det uden en gang får man det også uden næste gang. Men de piger ønsker nok ikke, at det bliver almindeligt kendt at de tilbyder sex uden. Ellers ville de jo bare annoncere med det. Det er også min erfaring, at der skal være en god kemi og pigen skal være tændt før man får det uden.

• Synes godt om 3
  • Tak 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 8 timer siden:

Hvordan er FP med Vicky? Har kun fået mega fransk hos hende?

FP er ikke hendes spidskompetance - hendes massage er i top.

FP ved hende er ikke værd at smide penge efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
xxl lover skrev, for 2 timer siden:

Denne tråd er lidt svær, fordi de thai-piger jeg har besøgt og fået sex uden, ikke annoncer med det. Og det er nok bl.a. fordi  de ønsker at være i kontrol. De 3-4 steder, hvor jeg har fået sex uden inden for det sidste halve år har det ikke været aftalt på forhånd, men skete bare. Hos en enkelt pige var det ved første besøg, eller var piger som jeg havde besøgt før. Det er også min erfaring, at hvis man har fået det uden en gang får man det også uden næste gang. Men de piger ønsker nok ikke, at det bliver almindeligt kendt at de tilbyder sex uden. Ellers ville de jo bare annoncere med det. Det er også min erfaring, at der skal være en god kemi og pigen skal være tændt før man får det uden.

Helt enig med XXL Lover - kemi og opførelse betyder alt og det er nok heller ikke hvem som helst, vi som kunder ønsker ubeskyttet sex eller blow af, mener det spotter man ret hurtigt. 

Men har selv over nogen tid oparbejdet tillid og lysten til ubeskyttet sex og blowjob ved nogle enkelte thai ladys - og ja som XXL Lover skriver "de vil ikke annoncer med det eller offentliggøres" så det respektere vi.

Redigeret af Tantramassøren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantramassøren skrev, for 2 timer siden:

Men har selv over nogen tid oparbejdet tillid og lysten til ubeskyttet sex og blowjob ved nogle enkelte thai ladys - og ja som XXL Lover skriver "de vil ikke annoncer med det eller offentliggøres" så det respektere vi.

Mon det? Har du ikke lige offentliggjort at Vicky tager den i alle huller uden beskyttelse? Kan ikke se at hun annoncerer med det?

• Synes godt om 2
  • Tak 3
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er min erfaring at mange thai kvinder tilbyder uden gummi efter noget tid. Dog har jeg også hørt fra en thai kvinde jeg ofte har set at, Mange af thai kvinderne har samvittighed nok til ikke at ville risikere at smitte en der smitter en uvidende kone. 

hun nævnte det for mig fordi jeg spurgte til FS og det ville hun gerne - dog med gummi fordi jeg var gift. Det var jeg også kun interesseret i. 

Så hvis du er gift så tag din ring af hvis du vil have det uden. Så får du nok bonus hvis du kommer en del på stedet. 
jeg gør det aldrig selv uden gummi og har altid min ring på for at undgå den pludseligt hopper ind (det har jeg dog stadig prøvet et par gange i de yngre dage). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 18 timer siden:

Mon det? Har du ikke lige offentliggjort at Vicky tager den i alle huller uden beskyttelse? Kan ikke se at hun annoncerer med det?

Det kan jeg heller ikke læse mig til iflg annoncen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg søger også Thai sex uden. Send gerne pb vil behandle enhver oplysning med diskretion. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eftersom vi skal dele så starter jeg  

jeg ønsker også PB hvis I hellere vil skrive det der og på Thai Corner har jeg blivit tilbudt Uden(creampie) flere ganger for +200kr ekstra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg modtager også gerne PB om hvem der tilbyder uden ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...