Statler 53 Skrevet 29. Juli Hej, På trods af jeg befinder mig midtlivs, så er det første gang mht. Gummi til banditten. Hvor køber i jeres kondomer henne, og hvad foretrækker i af mærker. Og ja så er der jo lige det med størrelse, tykkelse farve og udsmykning Og lige et relevant tillægs spørgsmå eller 2 !? hvor mange påregnes pr. GP besøg(1 times varighed) ? Og lige hvorledes hvis man er sammen med 2 piger ? skiftes der imellem ? haha ja nu lyder det lidt elastisk :/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 546 Skrevet 29. Juli Da jeg var ung og genert købte jeg dem faktisk mest online. Der er mange steder de sælges, inkl. på diverse online apoteker. Nu køber jeg dem bare i supermarkeder. Min lokale Føtex har et fint udvalg ved siden af deodorant/aftershave hylderne. Plejer bare at købe de helt almindelige kondomer i en størrelse large uden alle mulige ekstra dikkedarer. Indtil videre har jeg ikke været udsat for at en GP ikke selv har haft et lager af kondomer i forskellige størrelser til rådighed. Har set enkelte annoncer hvor pigen gør opmærksom på at man selv skal have med, men det er ikke normen. Har stadig en trekant til gode endnu, men efter hvad jeg har læst af anmeldelser vil jeg forvente at de fleste piger forlanger skift af kondom ved skift af partner. Her kan mere erfarne brødre måske byde ind med egne erfaringer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 102 Skrevet 29. Juli Jeg tror ikke, at du behøver at have et arsenal af kondomer med, når du skal besøge en glædespige. Min erfaring er i hvert fald, at de alle selv har et udvalg på sengebordet eller med i tasken. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 174 Skrevet 29. Juli @Statler Som Ensomfyr skriver, har de fleste hvis ikke alle GP kondomer. MEN når det så er sagt, så kan det være rart for nogen at finde nogle som de selv har det godt med. Størrelse, pasform osv osv. Prøv at skrive til en af de mange sexshops rundt om i landet. Jeg er sikker på at de enten har, eller er friske på at lave, en "prøve pakke" med et udvalg af størrelser, tykkelser osv osv. Så du kan teste lidt forskelligt uden at skulle købe 1000 forskellige hele pakker først. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 481 Skrevet 29. Juli Statler skrev, for 5 timer siden: med 2 piger ? skiftes der imellem ? Ja selvfølgelig Hvis pige A har noget, så kan du jo smitte pige B ved at bruge det samme kondom.. Jeg har selv en veninde jeg ofte er sammen med og vi oplever ikke at kondom skifte er et problem. De fleste piger har kondomer, vi har fx 8 størrelser. Du kan købe en blandet pakke for at finde din str. Det er muligvis My Size der har dem. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 42 Skrevet 29. Juli Det gør det til en noget bedre oplevelse med den rigtige størrelse. Du kan få en ret gode ide om størrelse ved at måle som beskrevet her (man printer og klipper og kan så aflæse størrelse): https://www.myonecondoms.com/pages/measuring-tips 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 450 Skrevet 31. Juli Godt info i denne tråd. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg