Hop til indhold

Tiny Thai i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hej Forum. 

Jeg har gået og ventet på at Elsa skulle komme tilbage, fordi jeg har en fantasi om at prøve en så lille/tiny dame. Jeg ved godt Elsa ikke er thai men hun kunne til forveksling godt ligne på billederne der var af hende.

Er der nogen der kender til Thaipiger/damer i Aarhus som er tiny (145-155 cm) (40-55kg) og som er med på det hele? og gerne unge (under 35 år)

Jeg ved ikke om kalorius kan blive ved med at vente på Elsa kommer tilbage online ;)

På forhånd tak

Skrevet

Risskov Welness, hun er 147 høj og 40 år dog, ved ikke om hun er med på det hele med alle...

Skrevet
  • Author
Mejer skrev, den 29.7.2025 at 16:05:

Risskov Welness, hun er 147 høj og 40 år dog, ved ikke om hun er med på det hele med alle...

og hvordan er hun kropsmæssigt, nu hun er 147cm????

Skrevet
KomBareDo skrev, for 22 timer siden:

og hvordan er hun kropsmæssigt, nu hun er 147cm????

har ikke haft fornøjelsen, men sådan middel, ikke åleslank, der findes en tråd her på Eroguide

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

nu har jeg ledt forrummet igennem og fundet en tråd. Hun er måske lille, men ikke så slank igen. 
Jeg vil gerne finde en der er lille og åleslank med et par gode bryster, behøver ikke være kæmpe kasser, gerne kunne tage Anal da jeg altid gerne har ville prøve det.

Så nogen der har flere??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.